Kadehditko vielä aikuisiällä peruskoulu- ja lukioaikojesi suosituimpia tyttöjä ja poikia?
Ovat varmasti sosiaalisesti etevinä saaneet aikuisinakin säilytettyä suuren lakeijalauman ympärillään
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Päässä täytyy olla vikaa jos muistaa jotain kouluajan ihmisiä.
Dementia kenties?
Eipä meidän koulussa ketään suosittua tai epäsuosittua ollut. Kaikki samaa harmaata massaa
En. Tuskin edes muistan niitä enää. Enkä edes muista kadehdinko niitä ollenkaan.
En enää luokkakoluksen jälkeen. Ajat ja ihmiset olivat muuttuneet 30 vuodessa. Luokan nätti ja suosittu tyttö oli 20 kiloa lihonut yksinhuoltaja ja suosikkopoika kaljuuntunut autonasentaja.
Sen sijaan se vielä minuakin enemmän kiusattu, lihava nörttipoika oli it-alalla miljoonan tehnyt perheenisä.
Muistan, että räväkkä ja äänekäs suosittu pahistyttö oli menossa kymppiluokalle, sen enempää en tiedäkään, kun en ole asunut siellä tuppukylässå aikoihin.
En edes muista, että olisi ollut joitakin erityisen suosittuja.
Sinuna miettisin vakavasti hoitoon hakeutumista saman asian jankkaamisen johdosta
Minä kadehdin. Olisin halunnut olla se luokan suosituin poika, sen sijaan olin epäsuosituin. Ei se tunne ole enää aikuisena sama, vaikka olisikin suosittu.
Vierailija kirjoitti:
Tämä ap on se sama onneton joka jatkuvasti jankuttaa kouluaikojensa kilteistä tytöistä ja jännistä pojista. Todellakin sillä on päässä vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Minä kadehdin. Olisin halunnut olla se luokan suosituin poika, sen sijaan olin epäsuosituin. Ei se tunne ole enää aikuisena sama, vaikka olisikin suosittu.
Aikuistu ja ryhdistäydyhän nyt hyvä mies
Koulun kingit ovat puskeneet jo pitkään putkea Honkanummella ja Ruskeasannalla. Peruskoulu on ihan oma ajanjaksonsa siitä lähdetään joko alamäkeen tai ylämäkeen.
Onneksi on muutakin ajateltavaa ja ihan oma elämä, niin ei tarvitse kadehtia entisiä tai nykyisiä tuttavia.
En mutta sitä en muista hyvällä että opettaja kohteli oppilaita eriarvoisesti eikä kannustaen.
En todellakaan. Eikö tuo suosituin tyttö ja poika-juttu ole peräisin amerikkalaisista elokuvista ja TV-sarjoista. Ei mitään tekemistä todellisuuden kanssa.
Mitähän mahtavat tehdä? Yläaste ja lukio 1987-1993 rovaniemellä. 1996 muutin pois. Ois kyllä kiva kuulla mitähän duunaavat!
Ap on näköjään edelleen henkisesti ihan yhtä lapsellinen kuin kouluaikoina.