Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka lähellä olet ollut kuolemaa?

Vierailija
06.01.2025 |

Mitä tapahtui?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä kun en tullut kysyneeksi. Rutiininomainen tähystysleiikaus muuttui avoleikkaukseksi ja olin salissa jotain 7 h.

Vierailija
2/34 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena minut yritettiin tappaa. Vieras nainen tuli väliin joten aika lähellä siis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sentin päässä, työtapaturma.  Selvisin luumurtumilla.

Vierailija
4/34 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jaksa kaikkia muistaa.

Vierailija
5/34 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritin i-m lääkkeillä ja viinalla. Olin toista vuorokautta tajuttomana yksin kotona - aika lähellä, olettaisin. Käsi vammautui, kun makasin päällä.

Vierailija
6/34 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pienenä sairastuin ja jouduin hengityskoneeseen, meinasin hukkua. Aikuisena sairauskohtaus ja elvytys.

Vierailija
7/34 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekunnin päässä? Olin jäädä tavarajunan alle autolla, puomit eivät toimineet ja edessä on tiheä kuusikko, mikä pakottaa lähes pysähtymään 80:n vauhdista. Ajan joka päivä ohi, aika hyvin tiesin miten siinä kulkee juna, eli tavarajuna kulki tyyliin kerran kuussa kuun ensimmäisellä viikolla ja aina illalla, mutta silloin se kulkikin tavoista poiketen aamulla toisen kerran saman kuun aikana. Lenkkeilijä sattui näkemään tilanteen ja kertoi, että juna meni samantien ohi kun olin ylittänyt risteyksen. 

Vierailija
8/34 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kuolla häkämyrkytykseen. Nukuin, mutta onneksi kaveri heräsi ajoissa ja tajusi mitä tapahtuu.  Oltiin kyllä puoli päivää kuin tainnoksissa, ei jaksettu kättä nostaa.  Olo oli ihan kamala ja vielä seur. päivänäkin pahoinvointia.

Vauvana olin kuolla, taitava lääkäri pelasti elämään.  Tiedän vieläkin tuon lääkärin nimen.  Nimekästä sukua.

Olen myös ollut lähes henkirikoksen uhri.  Sivullinen tuli väliin.  Siis mua kuristettiin taju meni.  En vähään aikaan tiennyt missä olen ja mitä on menossa.

Neljäs kerta kun tulee niin se on sitten varmaan menoa.  On tässä jo elettykin.

Vierailija
9/34 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En tiedä kun en tullut kysyneeksi. Rutiininomainen tähystysleiikaus muuttui avoleikkaukseksi ja olin salissa jotain 7 h.

Kai nyt olet saanut tiedoksi miksi muuttui avoleikkaukseksi..

Vierailija
10/34 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etpä sä sillä tiedolla tee yhtään mitään.

Vierailija
11/34 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsena meni luoti pään vierestä. Se oli ensimmäinen läheltä piti tilanne. Toinen oli myöhemmin leikkauksessa kun sydän pysähtyi. Olisi saanut jo ensimmäinen onnistua. Olisin säästynyt monelta murheelta. 

Vierailija
12/34 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena sähköisku. Nyt pari vuotta sitten sydäninfarkti. Väliin mahtuu erinäinen määrä vaaratilanteita Suomen maanteillä.

M59+

Vierailija
13/34 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi vankilakundi uhkasi veistä käyttää, oli kuulemma kassissa. Jostain kumman syystä ei sitten kaivanut veistä esiin. Poltti samana iltana auton ja päätyi putkaan. Kuollut jo.

Yksi pyörähdys ajoradalla, yhtenä talvena. Naisystävä ratissa, loskaa noin 15-20 senttimetriä ja auto alkaa heilahdella puolelta toiselle. Hän ei saa pidettyä autoa kurissa ja pyörähdämme pari kertaa pituusakselin ympäri ja päädymme vastaantulijoiden kaistan laitaan. Ehjinä ja no, ehjinä. Siinä sitten halailemme ja kiitämme onneanmme. Matka jatkuu.

Vierailija
14/34 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäin auton alle lapsena. Olin sairaalareissulla yli puoli vuotta. 

Vierailija
15/34 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istukka ei irronnut synnytyksen jälkeen. En itse tajunnut tilanteen vakavuutta, kun ihmettelin vauvaa, mutta mies oli pelästynyt aika tavalla, kun huomasi, miten hädässä henkilökunta alkoi soittaa päivystävää lääkäriä sairaalalle leikkausta varten.

Vierailija
16/34 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monta kertaa, auton alle jäänyt kahdesti, leikattu 10 kertaa hätänä ja elvytetty. Vielä mennään.

Vierailija
17/34 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea sanoa, mutta nuorena sammuin hankeen, mua on osoitettu revolverilla, liikenneonnettomuuksissa ollut...

Vierailija
18/34 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin kääntymässä autolla vasemmalle risteyksessä ja takaa tuleva auto lähti ohittamaan. Vähästä oli kiinni, ettei tullut minun kohdalta sisään. 

Vierailija
19/34 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

-83 jäin suojatiellä kuorma-auton alle sen jälkeen 9pv teholla -90 luvulla olin tuttavaa juoppokuskis haettiin naapuri kylästä toinen henkilö kyytiin yllättäen tuttavalle ja sille toiselle henkilölle tuli erimielisyyksiä niin se toinen henkilö hyppäsi kesken ajelun auton kyydistä pois tuttavan kanssa palattiin sen talon pihaan mistä toinen henkilö oltiin otettu kyytiin yllättäen se toinen henkilö tuli talon takaa kävellen autollensa ja hän otti auton takaluukusta haulikon millä osoitteli vuorotellen tuttavaani ja minua 

Vierailija
20/34 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain allergisen reaktion jostakin mausteesta. Sopivassa humalatilassa otin antihistamiinia, kortisonia ja astmalääkkeitä, joilla pahin meni ohi. Reaktio tuntui aika kamalalta. Lapsena lähdin ylittämään tietä huomaamatta kohti tulevia autoja, niiden väliin piti pysähtyä keskelle ajorataa. Ja vielä pari viikkoa sitten olin kävellä bussin alle ajatuksissani. Välillä olen tällainen kävelevä katastrofi.