Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kokemuksia terapiasta, oliko apua?

Vierailija
06.01.2025 |

Harkitsen terapiaan hakeutumista jo lapsuudesta asti jatkuneen ahdistuksen takia. Minkälaisia kokemuksia? Pelkään, että romahdan terapiassa jotenkin vielä pahemmin kuin nyt jo olen.

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata jos pelkäät tuota. En ole saanut tuolla kokemuksella sellaista tilaa aikaan, joka olisi kantanut. Ei kannata puskea psyykkisen tilan rajoja vastaan. Ne varoittavat ihan syystä. 

Vierailija
2/9 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Raha on paras lääke kaikkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut todella paljon apua. Ahdistus ja häpeä ovat lähes kokonaan kadonneet, koen olevani onnellinen. 

Vierailija
4/9 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hae ainakin kunnolliseen, pitkään ja asiantuntevaan psykoterapiaan, ei mihinkään nettiterapiaan, pikaterapiaan tai puoskuriterapiaan.

Pitkässä terapiassa on aikaa rakentaa luottamusta ja turvallisuuden tunnetta minkä kautta voi lähestyä vaikeitakin asioita.

Vierailija
5/9 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lene Fossenin dokkari avasi silmät. Hän halusi elää, mutta se oli myöhästä. Syömishäiriöön saa apua. Kuvat jo järkyttää. 

Vierailija
6/9 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syömishäiriöstä ei ole kyse. Onko muilla kokemuksia terapiasta?

Vierailija
7/9 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hae ainakin kunnolliseen, pitkään ja asiantuntevaan psykoterapiaan, ei mihinkään nettiterapiaan, pikaterapiaan tai puoskuriterapiaan.

Pitkässä terapiassa on aikaa rakentaa luottamusta ja turvallisuuden tunnetta minkä kautta voi lähestyä vaikeitakin asioita.

Kannattaa tarkistaa täältä, että potentiaalisella terapeutilla on Valviran myöntämä oikeus psykoterapeutin nimikkeen käyttämiseen: julkiterhikki.valvira.fi

Vierailija
8/9 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Itse kaikki on hoidettava.

Vierailija
9/9 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei. Itse kaikki on hoidettava.

Jokaisen työ on vapaaehtoista. Vai monetko potkut tiedät hoitamatta jättämisestä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yhdeksän