Räväkät kuulumiset
Kommentit (321)
Kotimainen -merkki meillä käytössä. Laadukas. Edullinen.
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun ap on sitten minä Pitkis. Avasin ketjun viime talvena, koska joku bslott8 tylsistä kuulumisista. Kirjoitan tämän vaan, ettei kukaan mieti, että on esim D:n avaama ketju ja ala siitä täällä valittaa. Muuten en asiaa enää mainitse.
Totta tämä. Muistan, kun hän kertoi avanneensa tämän ketjun, kun siinä ketjussa liian tavallisia kuulumisia arvosteltiin :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämän ketjun ap on sitten minä Pitkis. Avasin ketjun viime talvena, koska joku bslott8 tylsistä kuulumisista. Kirjoitan tämän vaan, ettei kukaan mieti, että on esim D:n avaama ketju ja ala siitä täällä valittaa. Muuten en asiaa enää mainitse.
Totta tämä. Muistan, kun hän kertoi avanneensa tämän ketjun, kun siinä ketjussa liian tavallisia kuulumisia arvosteltiin :)
Minä taas muistan, kun hän sanoi, ettei osaa perustaa ketjua, kun joku sitä hänelle ehdotti.
Mitä luulet, kannattaisko vääntää tästä maailman tappiin, aloittaa kunnon riita nimittelyineen? Jankataan ja ilmiannetaan modelle, vaaditaan banneja ja lukitusta? 😂
Vai olisko opittu jotain?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä
Kauniita unia, oman kullan kuvia
Tuo edellisen viestin lainaus meni kummasti. Mun viesti alkoi "Minä taas muistan", mutta alku on jotenkin edellisen kirjoittajan viestin jatkeena.
Päästäispä kirjoittelemaan muustakin.
Ei minulla ole kuulumisia,a Täytän vaan tätäkin ketjua,a
Nate tulee teille.Näitte jo miten toi tuli oven läpi. Mun ei tarvitse syödä omenoita ryhmächatissa.Tiedoksi teille Susanna joka järkkäät iltamia meksikaanien kanssa
Uusi maailmanjärjestys on tulossa. Täti räväkkä väkkärä laskeutuu taivaalta ja saapuu noutamaan omansa. Aurinkomyrsky oli ensimmäinen merkki. Pysykää valppaina, siskot ja siskokkeet!
-Maria N.
Vierailija kirjoitti:
Voitasko perustaa kokonaan oma ketju Doriksen, Pitkiksen, Kukkakimpun, Lampaan ja muiden haukkumiseen? Ja jatkaa kuulumisia muissa kuulumisketjuissa?
Ei minun tuttujani. Ei minun mietteitäni.
Tässä ketjussa on selkeitä todisteista simulaatiossa tapahtuvista virheistä.🤔
RÄÄ RÄÄ 👹👹 RÄVÄKKÄÄ RÄLLÄKKÄRÄÄKKIÄ, RÄNSISTYNEET RÄÄVÄSUUT! RÄÄKYKÄÄ, RÄÄKYKÄÄ!
Vierailija kirjoitti:
Tässä ketjussa on selkeitä todisteista simulaatiossa tapahtuvista virheistä.🤔
Sinä vain manifestoit väärin. Luovu riidoista universumin ja kohtusi kanssa, niin löydät rauhan. Aivan kuten kana parantaa itse itsensä, myös universumi korjaa itsensä.
-Maria N.
Vierailija kirjoitti:
Voitasko perustaa kokonaan oma ketju Doriksen, Pitkiksen, Kukkakimpun, Lampaan ja muiden haukkumiseen? Ja jatkaa kuulumisia muissa kuulumisketjuissa?
Totta kai voitte. Ei ketjun perustamiseen tarvitse keneltäkään lupaa kysyä. Voitte rauhassa perustaa millaisia ketjuja haluatte. Kuulumisketjuja on lukittu, mutta niitäkin voi perustaa uusia.
Eilen ajettiin kuuden tunnin matka kylpylään.
Olipa upea luonto koko matkan- puut paksussa kuurassa oksat notkollaan, sininen taivas. Harvoin noin kaunista näkee.
Illalla oli täällä yli -25, meinasi poskipäät paleltua kävelyllä.
Nyt -20 ja pilvistä.
Kyllä täällä nämä kolme päivää viettää. Paljon on lapsiperheitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta kai voitte. Ei ketjun perustamiseen tarvitse keneltäkään lupaa kysyä. Voitte rauhassa perustaa millaisia ketjuja haluatte. Kuulumisketjuja on lukittu, mutta niitäkin voi perustaa uusia.
Sivusta tähän:
En ihan ymmärrä, miksi ketään pitää haukkua.
Saako tänne nyt kirjoittaa tavallisiakin kuulumisia? Totta kai. Kukaan ei rajoita aiheita?
Vänä elävänä on menossa mulla, luin jo kerran, mutta aloitin uudestaan, kun hyllystä huomasin.
Joku kirjoitti, että minä mukamas täällä valehtelen ja en ole tätä ketjua perustanut. Olen vaan lukuisia kertoja kirjoittanut perustaneeni tämän ketjun alkuperäisessä kuulumisketjussa. Hyvin monta kertaa ja ketjua lukeneet olivat sen huomanneet. Hyvä niin.
En ikinä ole kirjoittanut jonkun mainitsemaan asiaa etten osaisi ketjua perustaa tms. Kirjoitin vaan sen etten haluaisi alkaa perustaa ketjuja ja en tahtoisi esim kokea kritiikkiä ketjun ap:na. Tämän nykyisin perustin lähes vitsinä aikoinaan vastalauseena tylsien kuulumisten valitukselle. Sitten jo unohdinkin välillä koko ketjun, kun tänne en monikaan kirjoittanut. Ehkä hyvä niin. Alla vielä viesti alkuperäisestä kuulumisketjussa jossa ekaa kertaa totean tämän ketjun olevan perustamani. Muuten ärsyttää se jos joku täällä syyttää valehtelusta. En minä toisen ketjua väittäisi perustaneeni. Ja tarkoitukseni oli vaan se, ettei tätä ketjua tarvisi liittää siihen samaan touhuun mitä kaikkea aikaisempia. Joku kun niputtaa jokaisen tälläisen ketjun olevan saman perustajan. Jätän asian nyt tähän, mutta samalla en hyväksy sitä jos joku välittää minun valehtelevan täällä niin kuin joissakin viesteissä tuossa aiemmin todettiin.
Viestini alkuperäisessä ketjussa:
06.01.2025 | 21:48
Vaikka perustin tuon Räväkät kuulumiset ketjun niin jatkan kirjoittelua tässä ketjussa. Toiveena kun oli, ettei ap kävisi uudessa ketjussa sen enempää. Tuo ketju eläköön näin omaa elämäänsä jos joku siihen kirjoittaa. Terveisin pitkästi kirjoittava.
Nyt sovitaan, että tässä ketjussa ei tästä lähtien enää jankata D:sta, sopiiko näin? Se ei ole tähän ketjuun kuuluvaa.
Vierailija kirjoitti:
Nyt sovitaan, että tässä ketjussa ei tästä lähtien enää jankata D:sta, sopiiko näin? Se ei ole tähän ketjuun kuuluvaa.
Herehere. Kannatetaan.
Ei haukkumista, ei jankutusta. Ok?
Pongasin uutisen, että hallitus aikoo puuttua kauppojen omien tuotemerkkien myyntiin rajoituksilla.
Taustalla on tuottajien kertomukset siitä, että heitä on vaadittu valmistamaan myös näitä omamerkkituotteita, jotta saisivat muut tuotteensa myyntiin.
Saa nähdä, miten käy. Paljon ostan Pirkkaa ja joskus Kotimaista-merkkejä.