Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

EN HALUA MENNÄ HUOMENNA TÖIHIN! 😭😭😭

Vierailija
06.01.2025 |

Ehti jo tottua tähän ihanaan vapaa-aikaan ilman kiirettä ja väsymystä. Olisipa elämä aina tämmöistä..

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään 😭

Vierailija
2/22 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään.

Onneksi seuraava työpäivä on vasta torstaina.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakaan ei ole mitään halua mennä enää töihin. Onneksi olen eläkkeellä!

Vierailija
4/22 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niinpä, ei ole ollut väsymystä.

Vierailija
5/22 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuttu tunnel.

Vierailija
6/22 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy. Mä taas haluaisin töihin.

Vierailija
7/22 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkein parasta on ollut olla lapsen kanssa ja touhuta ilman kiirettä. Arki-illat ovat aivan liian lyhyitä :(

Vierailija
8/22 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisin ihan hyvin mennä huomenna töihin, jos töitä olisi. Olen kuitenkin moniongelmainen pitkäaikaistyötön, enkä työllisty koskaan.

Vierailija
9/22 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voisin ihan hyvin mennä huomenna töihin, jos töitä olisi. Olen kuitenkin moniongelmainen pitkäaikaistyötön, enkä työllisty koskaan.

Minäkin olin. Minulla oli isoja terveydellisiä haasteita jotka sain selätettyä ja tästä ei todellakaan voi kiittää valtiota. Terveydenhuolto ei toiminut edes silloin kun rahaa oli jaettavaksi, voin vain kuvitella missä kunnossa se nyt on kun kaikesta leikataan. Eihän tämä nykyinen tilanne hyvä ole missä osa tekee liikaa töitä ja osa joutuu makaamaan kotonaan. Toivottavasti suomalaiset heräävät ja miettivät mitkä palvelut ovat oikeasti tärkeitä ja vaativat niiden parantamista. Nyt rahaa menee kulttuuriin, Yleen, maahan muuttoon ym, jotka eivät paranna kansalaisten elämänlaatua. Minusta täkeintä on koulutus, terveydenhuolto, turvallisuus sekä muut elämän perustarpeet kuten energia ja ruoka. Muut ovat luksusta joihin valtion ei tarvitse puuttua. Jokainen hankkikoon niitä omilla rahoillaan.

Vierailija
10/22 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä muuta sano. Seuraavaksi pitkä loma on joskus kesällä vasta. En ole koskaan pitänyt töihin palaamisesta, mutta nyt tuntuu poikkeuksellisen raskaalta.

Tällä lomalla tajusin että elämäni on oikeasti vain puurtamista ainakin seuraavat 40v ja minä typerä menin töihin ollessani 16v. Eli käytännössä tuhlaan koko elämäni siihen, että teen töitä ja saan lomailla muutaman viikon vuodessa, mutta senkin jonkun muun päättämänä ajankohtana.

Vierailija
11/22 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tsemppiä.  Tuo se on oikeasti todella raskasta. 

Vierailija
12/22 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako saikkua?

Vierailija
13/22 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään. Olen koko joulun ja uuden vuoden kestittänyt vieraita. Huonot yöunet koko loman joten väsymystäkään ei ole päässyt nukkumaan pois. Lisäksi iäkäs isäni sai syöpädiagnoosin just ennen joulua, joten sekin pyörinyt mielessä. Myös muita huolia ja murheita on. 

Vapaat hetket oon vaan rötväillyt ja yrittänyt levätä. 

Töissä on vastassa täyskaaos ja hirvee työmäärä. Ahdistaa ja itkettää. 

Vierailija
14/22 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mikään pakko, jää nauttii vapaasta.

Vierailija
15/22 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saako saikkua?

Toki.  Eihän kenenkään sairausloma kiintiö voi olla täys alkuvuodesta.  Vai pitääkö joku muka etukäteen edellis vuonna

Vierailija
16/22 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itke sitten,a

Vierailija
17/22 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En minäkään. Olen koko joulun ja uuden vuoden kestittänyt vieraita. Huonot yöunet koko loman joten väsymystäkään ei ole päässyt nukkumaan pois. Lisäksi iäkäs isäni sai syöpädiagnoosin just ennen joulua, joten sekin pyörinyt mielessä. Myös muita huolia ja murheita on. 

Vapaat hetket oon vaan rötväillyt ja yrittänyt levätä. 

Töissä on vastassa täyskaaos ja hirvee työmäärä. Ahdistaa ja itkettää. 

Lähetän sinulle voimia 💖 usko siihen että kaikki helpottaa päivä kerrallaan.

Vierailija
18/22 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko myöntää, että vähän masentaa. 2 viikkoa lomaa ei ole tarpeeksi työstä irtautumiseen. Joutui siellä käväsemään parina välipäivänä ja puhelimellakin tavoiteltiin. Täytyy vain ajatella, että monella ei ole töitä lainkaan ja huono taloustilanne. Itselläkin loppuvuosi on täysin auki ja ei näytä työtilanne hyvältä. Täytyy kestää ja kerätä puskureita mahdollista työttömyyttä varten.

Vierailija
19/22 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikähän tässä vuodessa, ja tässä parin viikon joululomassa on, kun itsellä ihan tismalleen sama ahdistuksen tunne töihinpaluusta. Ei ikinä ikinä ole ollut, edes 4 viikon kesäloman jälkeen vastaavaa.

Siis jotenkin ihan fyysinen pahoinvointi huomisesta.

Vierailija
20/22 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menisin jos pääsisin. Mutta kun on pakkosaikkua viikkotolkulla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yhdeksän yksi