Varattu mies ottaa yhteyttä
Onkohan kiinnostunut, joka asialle on kyllä muukin selitys
Kommentit (4)
Näpit irti varatuista oman itsesi takia!
Toki on miehen syy, jos varattuna alkaa sivusuhteen (eikä ole vapaan naisen syy), mutta NAINEN SAA AINA NE HAUKUT. Muista se. Oma äitinikin, vielä 70-vuotiaana, edesmenneen isäni salasuhteesta kuolemaansa saakka tuohtuneena, haukkui minulle sitä ,,pankkineitihuoraa, joka isäni oli ,,vokotellut. Välit äitiini menivät yli kuukaudeksi kun sanoin, että se pankkineitihän oli vapaa, kun taas isä naimisissa eli hän tässä suhteessa se huorintekijä.
Kyllä äiti ja minä olemme nyt taas puheväleissä, mutta tästä asiasta ei enää jankkaa👍
Mulla oli samankaltainen tilanne. Olin epäluuloinen, mutta esitin etten epäile mitään. No sieltä sitä suoraa ehdottelua sitten alkoikin tulla 6kk jälkeen, arvasin että ennemmin tai myöhemmin aikeet tulee ilmi jos olen oikeassa. Lähetin kuvakaappaukset (tyyppi viestitteli ihan omalla nimellään ja naamallaan somessa, työtuttuja, mutta ei samassa työpaikassa oltiin) vaimolleen. Niistä tuli ilmi siis että torjuin tyypin täysin ja sanoin suoraan miten paljon toiminta ällötti
Voi tehdä sitä ihan vaan tylsyyttään.
Tökeröä toimintaa silti.
Up