-13 astetta. Miten joku pystyy ulkoilemaan?
Yritin kävelylle lähteä, mutta heti alkoi yskittää, nenä valumaan ja paleltamaan🥶🥶. Palasin vajaan 10min päästä kotiin alaselkä, peppu ja reidet aivan jäässä sekä kädet sinisenä ja jääkylminä. Päällä oli aluskerrasto x 2, toppahousut, toppatakki, kauluri, pipo ja hanskat sekä talvikengät.
Vieläkin paleltaa täällä sisällä. Taidanpa lämmittää saunan.
Ei ole mun juttu tää talviulkoilu. Pakolliset siirtymiset saa riittää. Tuli taas todettu.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvaa mitä, ap? Jotkut tekevät jopa töitä ulkona pakkassäässä.
Lehdenjaossa -15 oli hyvä lämpötila, ei tullut hiki. -25 jo vähän liikaa.
Kun olin varhaisjakelijana Postilla, jaoin lehtiä polkupyörällä kun pakkasta oli -42 ja reitti 20 kilometriä. Se tapahtui 90-luvun lopulla. Pari muutakin aamua oli noin -40. Kun nyt ajattelen, niin en tajua miten homman hoidin. Kaksikymmentä vuotta olin kyseisessä hommassa ja paljon ehti olla talviaamuja, että pakkasta oli noin -30.
En minäkään huvikseni ulkoile talvella, kun ei ole edes koiraa jota pitäisi käyttää ulkona.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvaa mitä, ap? Jotkut tekevät jopa töitä ulkona pakkassäässä.
Lehdenjaossa -15 oli hyvä lämpötila, ei tullut hiki. -25 jo vähän liikaa.
Kun olin varhaisjakelijana Postilla, jaoin lehtiä polkupyörällä kun pakkasta oli -42 ja reitti 20 kilometriä. Se tapahtui 90-luvun lopulla. Pari muutakin aamua oli noin -40. Kun nyt ajattelen, niin en tajua miten homman hoidin. Kaksikymmentä vuotta olin kyseisessä hommassa ja paljon ehti olla talviaamuja, että pakkasta oli noin -30.
Aika raakaa touhua. :D Samassa firmassa olin. Tein autoreittejäkin. Kerran meni -30 pakkasella Postin autosta sähköikkuna rikki. Oli aika kylmä viima. Piti lähtä hakemaan toinen auto.
Kävin verkkahousuissa kaupassa ja alla oli pitkät kalsarit. Talvitakki ja pipo ja hanskat oli mutta oli silti kylmä ja pakkasta on -11. Fillarilla oli prismaan 3 kilsaa.