Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

-13 astetta. Miten joku pystyy ulkoilemaan?

Vierailija
06.01.2025 |

Yritin kävelylle lähteä, mutta heti alkoi yskittää, nenä valumaan ja paleltamaan🥶🥶. Palasin vajaan 10min päästä kotiin alaselkä, peppu ja reidet aivan jäässä sekä kädet sinisenä ja jääkylminä. Päällä oli aluskerrasto x 2, toppahousut, toppatakki, kauluri, pipo ja hanskat sekä talvikengät. 

Vieläkin paleltaa täällä sisällä. Taidanpa lämmittää saunan. 

Ei ole mun juttu tää talviulkoilu. Pakolliset siirtymiset saa riittää. Tuli taas todettu. 

Kommentit (44)

Vierailija
41/44 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin verkkahousuissa kaupassa ja alla oli pitkät kalsarit. Talvitakki ja pipo ja hanskat oli mutta oli silti kylmä ja pakkasta on -11. Fillarilla oli prismaan 3 kilsaa.

Vierailija
42/44 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvaa mitä, ap? Jotkut tekevät jopa töitä ulkona pakkassäässä.

Lehdenjaossa -15 oli hyvä lämpötila, ei tullut hiki. -25 jo vähän liikaa.

Kun olin varhaisjakelijana Postilla, jaoin lehtiä polkupyörällä kun pakkasta oli -42 ja reitti 20 kilometriä. Se tapahtui 90-luvun lopulla. Pari muutakin aamua oli noin -40. Kun nyt ajattelen, niin en tajua miten homman hoidin. Kaksikymmentä vuotta olin kyseisessä hommassa ja paljon ehti olla talviaamuja, että pakkasta oli noin -30.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
43/44 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään huvikseni ulkoile talvella, kun ei ole edes koiraa jota pitäisi käyttää ulkona. 

Vierailija
44/44 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Arvaa mitä, ap? Jotkut tekevät jopa töitä ulkona pakkassäässä.

Lehdenjaossa -15 oli hyvä lämpötila, ei tullut hiki. -25 jo vähän liikaa.

Kun olin varhaisjakelijana Postilla, jaoin lehtiä polkupyörällä kun pakkasta oli -42 ja reitti 20 kilometriä. Se tapahtui 90-luvun lopulla. Pari muutakin aamua oli noin -40. Kun nyt ajattelen, niin en tajua miten homman hoidin. Kaksikymmentä vuotta olin kyseisessä hommassa ja paljon ehti olla talviaamuja, että pakkasta oli noin -30.

Aika raakaa touhua. :D Samassa firmassa olin. Tein autoreittejäkin. Kerran meni -30 pakkasella Postin autosta sähköikkuna rikki. Oli aika kylmä viima. Piti lähtä hakemaan toinen auto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan neljä