Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Hiuksenpidennykset paksuihin hiuksiin?

Vierailija
05.01.2025 |

Miten toimii, jos paksuihin puolipitkiin hiuksiin laitetaan 50-60cm pidennykset? Eikö tunnu oudoilta ne lyhyemmät hiukset seassa? Kokemuksia please.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaiset pidennykset olet ottamassa? Ja mitä meinaat sillä, että tuntuuko oudolta?

Ainakin teippipidennykset onnistuvat kyllä paksuunkin tukkaan. Niitä pitää vain laittaa reilusti enemmän, kuin ohuthiuksiselle, niin omien hiusten raja peittyy.

Vierailija
2/5 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi puhutaan hiusten pidennyksistä, ripsien pidennyksestä kun kyseessä on tekohiuslisäkkeet ja tekoripset. Ovatko tekokynnet kynsien pidennyksiä, esimerkkinä eräs Henny ?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkälaiset pidennykset olet ottamassa? Ja mitä meinaat sillä, että tuntuuko oudolta?

Ainakin teippipidennykset onnistuvat kyllä paksuunkin tukkaan. Niitä pitää vain laittaa reilusti enemmän, kuin ohuthiuksiselle, niin omien hiusten raja peittyy.

Teippejä mulle suositeltiin, kun kävin konsultaatiossa lähimmässä kampaamossa, jossa noita tehdään, mutta luonnollisesti eivät voineet muita suositella, koska tuo oli heidän ainoa hiustenpidennyspalvelu.

Olen kuullut mago- ja sinettipidennyksistä, että kestävät pitempään kauniina ja monet aikasemmin teippipidennyksiä käyttäneet siirtyvät lopulta näihin. Noin karkeasti ilmastuna.

Mulla on itellä paksut luonnonkiharat tummat hiukset, jotka blondattu tosi vaaleiksi ja tämän takia tuntuvat nykyään entistä paksummilta. Kohta vuoden olen pallotellut pidennysten ottamisen vai ei välillä. Oma tukka alkaa olemaan jo aika pitkä niin mietin onks järkee :D

Vierailija
4/5 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monilla hiukset kärsivät pidennyksistä ja oma tukka ei tunnu pidennysten jälkeen oikein miltään. Hirveä rahamäärä niihin menee myös.

Vierailija
5/5 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monilla hiukset kärsivät pidennyksistä ja oma tukka ei tunnu pidennysten jälkeen oikein miltään. Hirveä rahamäärä niihin menee myös.

Totta. Teippipidennys on varmaan hiusystävällisin, itselläni on ollut ja omat hiukset eivät kärsineet.

Voihan ap kokeilla clip-oneja, jos epäilee, haluaako pysyvät pidennykset ottaa.