Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos eroaisit nyt, onko sinulla jo jokin tietty varamielitty mielessä ketä lähestyä?

Vierailija
05.01.2025 |

Vai joutuisitko aloittamaan tyhjästä?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos taas tulee ero niin jään yksin. Ei enää sydänsuruja mulle.

Vierailija
2/21 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rahalla saa billua, muuta en tartte

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varautuminen on kaiken A ja Ö, joten suunnitelmia pitää olla A,B,C,...

Vierailija
4/21 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varautuminen on kaiken A ja Ö, joten suunnitelmia pitää olla A,B,C,...

Alfa ja ömega?

Vierailija
5/21 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No _se_yksi_ meni vuosi sitten naimisiin, joten ei ole.

Vierailija
6/21 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me taidettiin erota nyt ja ei kyllä ole tällä hetkellä ketään varalla. Miehen kaveri on mukava mutta lienee aika lojaali miehelle ja asuu väärällä paikkakunnallakin. Ajattelin kyllä muutenkin nyt niin että uusi parisuhde ei ole prioriteettilistalla erityisen korkealla. Tuntuu ylivoimaiselta ajatuskin, että hajotettaisiin kahden keski-ikäisen tutut kuviot ja yritettäisiin koota sirpaleista joku yhteinen elämä. 

Vierailija
7/21 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tod. En koskisi keneenkään pitkiin aikoihin.

Vierailija
8/21 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Sellainen ajatusmaailma ei kuulu elämääni. En lähde muita moittimaan, mutta itselleni on tärkeää virheiden jälkeen keskkittya niihin ainakin hetkeksi. Ihan siksi, että en tekisi niitä uudelleen. En halua haaskata omaa, tai toisen aikaa. Rakkaus sattuu liikaa jos toistaa virheitään. Elämä ja talous kärsii. 

Sitähän se kevytkenkäisyys on, että hypätään heti toiseen. Kevyesti pompitan. Itse ensin ja muut ovat vain kivi kengässä joka otetaan pois seuraavaa hyppyä varten jotta se olisi taas kevyt. Kevyet kengät.  Lyhyet varret soratiellä. Kenkään sujahtaa yhtä helposti kuin sieltä heitetään pois. 

Vierailija
9/21 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakkari on. Jos päätettäisiin lopettaa, minulla on hyvä kaveri tilalle, ainakin osaksi aikaa.

Hänestä en osaa sanoa, en usko. 

Vierailija
10/21 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatkaisin paneskelua kahden salarakkaani kanssa.

M44

Vierailija
11/21 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olisin ihan tuuliajolla jos tulisi ero. Jos nyt erottaisiin tulisi se puolison kuoleman kautta, muuten se ei olisi mahdollista. Ollaan oltu melkein 27 vuotta yhdessä. Joten ei, ei olisi mitään varanumeroa. 

Vierailija
12/21 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ollut, olin se joka halusi erota.

Vierailija
13/21 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä olisin ihan tuuliajolla jos tulisi ero. Jos nyt erottaisiin tulisi se puolison kuoleman kautta, muuten se ei olisi mahdollista. Ollaan oltu melkein 27 vuotta yhdessä. Joten ei, ei olisi mitään varanumeroa. 

Maksulliset?

Vierailija
14/21 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Me taidettiin erota nyt ja ei kyllä ole tällä hetkellä ketään varalla. Miehen kaveri on mukava mutta lienee aika lojaali miehelle ja asuu väärällä paikkakunnallakin. Ajattelin kyllä muutenkin nyt niin että uusi parisuhde ei ole prioriteettilistalla erityisen korkealla. Tuntuu ylivoimaiselta ajatuskin, että hajotettaisiin kahden keski-ikäisen tutut kuviot ja yritettäisiin koota sirpaleista joku yhteinen elämä. 

Miksi pitäisi väkisin mennä parisuhteeseen jos ei halua? Pärjäät kyllä yksinkin

Vierailija
15/21 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useita, mutta vain hauskanpidon merkeissä. Ei vakavaa suhdetta jatkossa.

Vierailija
16/21 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on?? Varamielitietty. Hyvä nimi. Ei kai kukaan järkevä pidä tällaisia. Pitää ns. aloittaa tyhjästä ja katsoa maailmaa ihan uudella silmällä. Ei niitä kumppaneita suhteessa ollessa etsitä. Ellei ole avoin suhde tai sovittu erikseen. 

Vierailija
17/21 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tai sitte erota? Mikä on epäselvää? Anteeksi, olen vain utelias. 

Vierailija
18/21 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei, mutta tiedän että puolisolla on.

Vierailija
19/21 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi herranen aika. Sehän onkin todella mieltäylentävää olla jonkun "varasijalla" jos lusikat sattuvatkin menemään nykyisen kanssa jakoon. 

Mikä teitä vaivaa? 

Pitääkö aina vaan olla "joku" ettei vaan vahingossakaan tarvitse yksin olla? Oli se "joku" miten itselle epäsopiva tahansa. Ei ihme ettei suhteet kestä mitään jos prioriteetit on nämä.

Vierailija
20/21 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkaa olla vauvapalstan luku yhtä raskasta kuin iltapäivälehtien verkkoversioiden.

Samat kirjoitusvirheet käytössä. 

Jos sana on mielitietty niin ei se siitä lyhene, vaikka eteen naputtaa sanan vara-. Varamielitty - anna mun kaikki kestää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kahdeksan