Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaikki on niin kallista joten olen luopunut monesta asiasta.

Vierailija
05.01.2025 |

Monesta ruuasta olen myös luopunut kuten leivästä ja leikkeleistä, tomaatista, kurkusta, makkarasta, juustosta, pizzasta, sipseistä...Sosiaaliisesta elämästäkin olen luopunut. En käy enää missään. Kahvilaan menisi 10 euroa heti jos ostaisi kahvin ja pullan. Töihin pitää tehdä omat eväät koska lounas maksaisi 10 euroa sekin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota sosiaalinen elåmä ilman kahvilaa ja tomaatit takaisin, muita ilman pärjää kyllä.

Vierailija
2/5 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kulutuksen ja liikkumisen vähentäminen onkin ollut yleinen tavoite jo pidemmän aikaa, olet oikealla tiellä,

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä luovuin työpaikasta. Tulee halvemmaksi olla työtön ja sen takia olenkin saanut säästettyä kolme tonnia. Ennen olisi rahaa mennyt bensaan ja syömiseen työpäivän aikana ja auton huoltoon mutta ei mene enää.

Vierailija
4/5 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä.Et menetä mitään voin sanoa.Tää aina hyvin tarkka mihin hölvää.Nyt kerta, kaksi ruokakauppa vkssa.Sielläkin just aika samoja mitä en osta,yli kallliiita.Periaattteesta en osta.Kun miettii mk aikaa ne ynnää niin sanon vaan.Moni asia aluksi tuntuu ikävällä,mut kyllä se siitä.Töihin jogurttirahka,voi leipää,juoma,niil pärjää kotiin saakka.Nuudeleita hamstrasin ja noita valmis pasta pussei,niihin heittää jne sekaan,saa halvan aterian.Hedelmät kasvikset jää kauppaan aina ne sairastuttaa.Poikkeus kuormittavat.Kokatut.Silti ne jää kauppaan.Maitoo en juo,kahviin tartten vaan.Lääkkeet on hamstrattu varmaan koko seur.vuosi.Itelleen voi nostaa hattua,sähkön säästö,tänäkin vuonna onnistui,ja veden Hyvä mä!!!tosin oonkin pois kotoo,aina kun voi.

Vierailija
5/5 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama. Yllättävän vähällä pärjää ihan mainiosti ja yllättävän paljon on juttuja, joita muka oikeasti "tarvii",

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän kahdeksan