Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies kiihottaako sinua jos nainen..

Vierailija
05.01.2025 |

Mies kiihottaako sinua jos nainen pissaisi  housuihinsa vahingossa tai ihan  tarkoituksella jotta se kiihottaisi sinua? Mitä olet mieltä?

Oletko koskaan kokeillut pissaleikkejä? Mitä tunteita se herättää? 

Kommentit (28)

Vierailija
1/28 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seisoo kuukauden yhtä soittoa 

Vierailija
2/28 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/28 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. 

Vierailija
4/28 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt mitenkään erityisemmin pissaleikit kiinnosta.

Jos nyt (epä)onnekkaasti jossain hyvin erityisissä olosuhteissa nainen sattuisi vahingissa kusaisemaan housuihinsa, niin voisihan se johtaa mielenkiintoisiin kehityskulkuihin. Tuskin reaalimaailmassa tulee kovin usein vastaan moisia tilanteita.

Tarkoituksella ei tarvitse kenenkään housuihinsa kuseksia.

Vierailija
5/28 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesystäväni vaatii että miltein joka seksikerta pissaisin hänen päälleen housut päällä ja hänkin minun vaatteet päällä..kiihottuu sellaisesta. Itse en ymmärrä... Märät vaatteet myös kuulemma kiihottaa.. Itse tykkäisin ihan normiseksistä ja siihen liittyvästä alastomuudesta. 

Vierailija
6/28 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissat ,ulosteet tai minkäänlaiset vuodot ei kiihota tipan tippaa, mutta tietysti naisen halusta johtuva kostuminen on toinen juttu .Minua etoo jo naisen pikkuhosunsuojan näkeminen ennen seksiä . Kehotan vaimoa, että ottaa sen pois ennen seksiä, ettei minun tarvitse sitä nähdä. 

Vierailija
7/28 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä saa lopputilin heti, jos aikuinen alkaa housuun kuseksimaan!

Vierailija
8/28 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nainen pissaisi vahingossa housuihinsa, niin kehottaisin menemään lääkäriin tutkituttamaan vaivansa ja palataan asiaan sitten, kun hän on tervehtynyt.

Vierailija
9/28 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiihota pissahommat. Täällä keski-ikäisten maailmassa enempikin plussaa jos naisella EI koskaan karkaile virtsa.

Vierailija
10/28 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

The best a man can get! 😋

Vierailija
11/28 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
12/28 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
13/28 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pissa tulee luonnostaan housuun sitten 80v korvilla. Kysele silloin uudestaan.

Vierailija
14/28 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kiihottaa pissata oikein kauniin naisen suuhun.

M.48v.

Vierailija
15/28 |
02.03.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos ei.

Vierailija
16/28 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei

Vierailija
17/28 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaa toki mutta mitä niitä housuja kastelemaan. Mieluummin pissaa kylppärissä vaikka kalun päälle 

Vierailija
18/28 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pissaan mieheni päälle välillä suihkussa . Hän sitä itse toivoo jatkuvasti . Viimeksi eilen saunareissulla. Välillä pissaan vartalon / kalun päälle ja joskus suoraan naamalle. Yleensä nuolee sit pissaisen pillun puhtaaksi . 

n39

Vierailija
19/28 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottaa, jos nainen pissaa vahingossa housuun ja häpeää ja nolostuu, ja sitten vielä lisään naisen häpeää moittimalla häntä. Kerran näin onkin käynyt erään nuoren naisen kohdalla jatkoilla humalassa, kun ei päässyt ajoissa vessaan. Oli ihan tajuttoman kiihottava tilanne. 

Vierailija
20/28 |
05.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kiihottaa pissata oikein kauniin naisen suuhun.

M.48v.

Sama juttu ja mielellään niin, että nainen myös juo pissat ja sitten ottaa suihin lopuksi. Monesti kusella käydessä saatan kuvitella, että pöntön tai pisuaarin äärellä on nuori alaston nainen suu nöyrästi auki ottamassa vastaan ensin kusilastin ja sitten spermat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi