Olen työssäkäyvä alkoholisti
Hoitoala ja päivätyö ma-pe ja olen alkoholisti ja kukaan ei sitä tiedä, en ole krapulassa töissä ja juon vain pe-la, perjantaina kaljatölkki aukeaa heti kun olen töistä kotona ja lauantaina tissuttelen koko päivän viiniä ja olutta ja lomilla lähes joka päivä menee alkoholia. Juominen ei näy ulkonäössä sillä säännöstelyn syömistä ja viikolla liikun ja ulkoilen työpäivien jälkeen. Ikää 45 enkä edes halua lopettaa, asun yksin ja ei ole lapsia. Olen iloinen alkkis. Nyt kun huomenna vielä vapaapäivä niin keppanaa juon, toinen tölkki menossa ja 10 jäljellä, siinä ne sitten taas on kunnes tulee perjantai!
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti en joudu koskaan sinun hoitamaksi. Jo nyt on meno sellaista että hirvittää.
Arvaapa moiniko lääkäri ja kirurgi on krapulassa töissä ja kukaan ei puutu, hoitovirheet kuitataan olankohautuksella.
Tiedän. Olen kävelevä hoitovirhe. Sen krapulan ja ryyppämisen näkee ja nykyään lähden vastaanotolta ovet paukkuen jos haistan vanhan alkoholin hajun hengityksessä. Ei enää yhtään uutta hoitovirhettä. Nollatoleranssi.
Ihminen saattaa kyetä tasapainottelemaan ankaran juomisen ja työssäkäynnin välillä pitkäänkin. Jossain vaiheessa ikääntymistä keho alkaa valtaosalla kuitenkin vastustamaan ja on yhä vain vaikeampi yhdistää työnteko ja juominen. Ensinnäkin iän myötä yöunet yleensä lyhenevät ja heikkenevät laadullisesti, aiemmin miedot tai jopa olemattomat krapulat vaihtuvat useiden päivien pahoinvoinniksi, kasvattaen kiusausta krapularyyppyjen ottamiseen.
Arvaapa moiniko lääkäri ja kirurgi on krapulassa töissä ja kukaan ei puutu, hoitovirheet kuitataan olankohautuksella.