Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ne saunoo kellä oma sauna on

Vierailija
04.01.2025 |

Vaikka joka ikinen päivä

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meilläpä on kaksi saunaa. OK-talossa sisällä pieni sauna. Pihalla sellainen, että sinne sopii lauteille helposti 5 ukkoa kerralla.

Siis kuinka pieni sauna teillä sisällä oikein on, jos sinne ei mahdu viittä henkilöä kerralla? Kerrostalojen asuntokohtaiset saunat ovat toki melko pieniä, mutta kai nyt ok-talossa sentään vähän isompi on?

Vierailija
22/29 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mullapa onkin amme!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei ole omaa saunaa. Oon vähän kateellinen teille joilla on. :D

Lähimmäs saunaa pääsen sillä, että laitan föönin max-volyymiin ja sitten silmät kiinni ja fööni hurraamaan lähelle yltympäriinsä. :D

Tai venyttelet ja läpsit itseäsi kylkiin ja selkään saunavihdan tyyliin, siinäkin tulee ihan kuuma, mitä kovempaa läimii niin johan lähtee verenkierto hyrräämään. :D Tää voi kuulostaa hullulta, mutta body tappingit jne on ihan asiaa. Tai tässä, body slapping. :D 

Vierailija
24/29 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imatran Kylpylässä on nakusekasauna . Ryssänporsliinia nykyään vähemmän kun Petteri pitää Mari-tätin käskystä rajaa sulki .

Vierailija
25/29 |
20.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä saa kyllä taloyhtiössäkin lämmittää saunan vaikka joka päivä.  Ei siellä muutenkaan käy kun yksi tai kaksi.  Alunperin oli 6-8 henkilön, mutta pienennettiin että mahtuu vaan kolme kerrallaan.  

Meillä sama, on vielä puusauna taloyhtiössä.

Vierailija
26/29 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidan olla poikkeuksellinen suomalainen, sillä en välitä ollenkaan saunomisesta. Saunan sijasta voisin valita asuntooni vaikka kodinhoitotilan tai lisää vaatesäilytystilaa.

Vierailija
27/29 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa ei. Esim. mun sukulainen ei enää pääse kellariin eikä sauno kun sauna on siellä. 

Minusta isoissa saunoissa ei ole koskaan tarpeeksi lämmin lauteilla. 

Vierailija
28/29 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja se polttaa kellä on puita

Vierailija
29/29 |
21.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvoin vaikka oma on.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi