Ne saunoo kellä oma sauna on
Kommentit (29)
Mulla ei ole omaa saunaa. Oon vähän kateellinen teille joilla on. :D
Lähimmäs saunaa pääsen sillä, että laitan föönin max-volyymiin ja sitten silmät kiinni ja fööni hurraamaan lähelle yltympäriinsä. :D
Tai venyttelet ja läpsit itseäsi kylkiin ja selkään saunavihdan tyyliin, siinäkin tulee ihan kuuma, mitä kovempaa läimii niin johan lähtee verenkierto hyrräämään. :D Tää voi kuulostaa hullulta, mutta body tappingit jne on ihan asiaa. Tai tässä, body slapping. :D
Imatran Kylpylässä on nakusekasauna . Ryssänporsliinia nykyään vähemmän kun Petteri pitää Mari-tätin käskystä rajaa sulki .
Vierailija kirjoitti:
Meillä saa kyllä taloyhtiössäkin lämmittää saunan vaikka joka päivä. Ei siellä muutenkaan käy kun yksi tai kaksi. Alunperin oli 6-8 henkilön, mutta pienennettiin että mahtuu vaan kolme kerrallaan.
Meillä sama, on vielä puusauna taloyhtiössä.
Taidan olla poikkeuksellinen suomalainen, sillä en välitä ollenkaan saunomisesta. Saunan sijasta voisin valita asuntooni vaikka kodinhoitotilan tai lisää vaatesäilytystilaa.
Itse asiassa ei. Esim. mun sukulainen ei enää pääse kellariin eikä sauno kun sauna on siellä.
Minusta isoissa saunoissa ei ole koskaan tarpeeksi lämmin lauteilla.
Siis kuinka pieni sauna teillä sisällä oikein on, jos sinne ei mahdu viittä henkilöä kerralla? Kerrostalojen asuntokohtaiset saunat ovat toki melko pieniä, mutta kai nyt ok-talossa sentään vähän isompi on?