Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kärsin rumista hampaistani.

Vierailija
15.09.2008 |

En ole koskaan pitänyt hamapaistani. Etuhampaat ovat ulkonevat ja laikkuiset. Muutenkaan hampaat eivät ole kaksiset. Viime aikoina tämä asia on saanut neuroottiset piirteet. Katselen vain muiden ihmisten hampaita. Häpeän omiani niin, etten tohdi enää seurassa hymyillä yms. Kuvittelen, että muutkin vain näkevät minusta huonot hampaani eivät mitään muuta. En enää tiedä pitäisikö hoitaa nämä hampaat kuntoon vaiko pääkoppa :-(

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne on niin kalliit tosiaan ja muuten tervettä hammasta joudutaan niiden takia poistamaan.

Mulla on maailman keltaisimmat hampaat, enkä voi edes valkaista niitä koska hammaskaulani on niin paljastuneet.

Vierailija
2/9 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laittaa rahojani hampaisiin, ovat välttäneet tähänkin asti.

Ainoa mikä vaivaa on jatkuva uusiutuva ientulehdus, sitä ei saisi kuriin pelkällä hampaiden oikaisulla tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

laminaatteja varten..

ap

Vierailija
4/9 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

muuten suht hyvässä kunnossa (ei reikiä, hammaskiveä ei). Ainoa ongelma on tuo ulkonevuus kahdessa etuhampaassa, kaksi viereistä hammasta luonnostaan pienet ja kärjistään lohjenneet. Väri keltainen. Miksi tuntuu siltä, että kaikilla muilla ihmisillä on kauniit ja terveet hampaat..

Vierailija
5/9 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä olen sinut asian kanssa. Ei kukaan ole täydellinen eikä tarvitse ollakkaan..

5.

Vierailija
6/9 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyäänkin katson ihmisessä vain suuta, yleensähän sitä kai monet silmiä katsoo..? Mulle ihmisen ulkonäkö=hänen suunsa ja hampaansa. Mutta siis, minä kävin laittamassa laminaatit n. 10v sitten. Oli kyllä ehdottomasti sen rahan arvoinen juttu. Laminaattien laitto ei ole mikään pikkujuttu, siinä pitää käydä useaan kertaan hammaslääkärissä, hampaita hiotaan, otetaan muotteja, laitetaan väliaikaiset laminaatit ennenkuin oikeat valmistuu... Vaikka olen hammaslääkäripelkoinen niin silti kärsin hampasta niin paljon että olin valmis ravaamaan hammaslääkärissä että saan kauniin hymyn. Suosittelen kyllä laminaatteja, mutta se pitää muistaa että sen jälkeen olet laminaattien orja lopun elämääsi. Ilman laminaatteja ei voi enää olla kun hampaat on hiottu.

Vierailija
7/9 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksestasi, samoin kuin muutkin. Olet kuitenkin ollut laminaatteihin tyytyväinen? Eli vaikka sanoitkin, että ihminen on sitten niiden "orja" lopun ikäänsä, niin et kadu laminaattien laittoa? Ovatko ne pysyneet hyvin suussa? Laitatitko ne "normaalilla" hammaslääkärillä vaiko estetiikkaan erikoistuneella?

T. AP

Vierailija
8/9 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse tein sen virheen että menin laittamaan laminaatit alkuun tavalliselle hammaslääkärille, ja ne sitten irtoilivat. Meinasi jo hermo mennä ja itku tulla siinä vaiheessa.... Sitten kun laminaatit ei vaan tahtoneet pysyä, niin menin estetiikkaan erikoistuneelle hammaslääkäriasemalle, ja tämä hammaslääkäri kun kiinnitti laminaatit niin eivät ole tippuneet kertaakaan sen jälkeen! Eli valitse huolella hammaslääkäri, jotta saat hyvän ja kestävän lopputuloksen! Tässä ei kannata ainakaan lähteä juoksemaan hinnan perässä, vertaile ja katso suosituksia, valitse hammaslääkäri sen mukaan!

Vierailija
9/9 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitko 10 kertoa "ääneen" tuon esteetiikkaan erikoistuneen hammasaseman nimen?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme neljä