Kuka muu ostaa ulkomaanmatkoilta aina uuden jääkaappimagneetin?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
En osta mitään muuta "turistikrääsää" kuin magneetin. Niissäkin olen suht tarkka, en halua mitään perus lippu- tai maisemamagneetteja, vaan valitsen kauneimman, minkä löydän, mutta missä kuitenkin näkyy matkakohde.
Vieläkin harmittaa Berliinin magneetti, mikä on aika ruma, kun sen osto jäi viimeiselle päivälle ja olen miettinyt, että pelkästään sen magneetin takia pitäis käydä uudestaan, että sais kauniimman 😅
Sama juttu, en osta mitään rumia kaupunkikuvia vaan minua puhuttelevan, kauniin magneetin, joka kuvastaa kohdetta. Mieluiten vielä paikallisen käsityöläisen tekemän.
Minä en ole ostellut magneetteja, mutta kuppeja ja jotain muitakin astioita kyllä. Meillä on varmaan 30 eri reissuilta ostettua tee- ja kahvikuppia, pari ihanaa kulhoa. Ovat jokapäiväisessä käytössä ja tykkään kovasti. Tiedän, että on ihmisiä, joista olisi kammottavaa käyttää täysin "eriparisia" astioita, mutta itseäni piristää. Nytkin juon juuri kahvia Irlannista ostetusta vihreänsävyisestä turistimukista, jossa kuviointina mm. harppu, viskipullo, hevosenkenkä ja joku pyöreä kelttiläinen symboli. Kreikan eri saarilta en enää osta uusia, kun on käynyt monta kertaa samoilla saarilla.
En osta.
Reissuilta ostan käyttövaatteita, joskus nahkakenkiä ja -laukkuja. Aina ruokatarpeita: tryffelijuustoa tai -makkaraa, delituotteita, aidoista marjoista ja hedelmistä tehtyä marmeladia. Kauniita servettejä. Mieluummin käyttöön tarkoitettua.
🙋