Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko pettänyt puolisoasi ?

Vierailija
04.01.2025 |

Pari päivää sitten julkistetun tutkimustuloksen mukaan yli 10% naisista ja yli 20% miehistä on pettänyt nykyistä puolisoaan. Jännää on että mitään yksittäistä syytä ei kumpikaan sukupuoli osaa kertoa käytökselleen. Taustalla on seksin puutetta, seikkailunhalua, tilanteen kiihottavuutta jne jne.

Tämmöisiä me olemme, tässä ylen artikkeli kyseisestä tutkimuksesta: https://yle.fi/a/74-20123359

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pettänyt kaikkia miehiä joiden kanssa olen ollut.

Vierailija
2/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, kun seksiä ei löytynyt reilu vuoteen, ilmoitin puolisolle että se on ero nyt. Ilmeisesti hänellä oli jo uusi suhde samaa sukupuolta olevan kanssa eikä näköjään tullut yllätyksenä ilmoitukseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan, oltu miltei 25v yhdessä. Huvittavaa on myös että parisuhde aikaa ei ole (koska ruuhkavuodet) mutta tiedetään että tätä tilannetta kestää vain hetken.

Nykyiset parisuhteet ovat liian alkoholihuuruisia, takertuvia, seksipainotteisia ja painostavia. Ihmisillä ei ole yhtään kärsivällisyyttä, yhteisymmärrystä eikä kiinnostusta muuhun kuin työhön tai kännykkään. Ahdistusta ei osata käsitellä puhumalla joten sitten humalassa läpsitään. 

Vierailija
4/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nykyistä enkä petä, meillä on keskinäinen kunnioitus, vahva rakkaus ja hyvä seksielämä.

Eksää petin, useammankin kerran. Olimme naimisissa 20 vuotta. 

Vierailija
5/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa kun tiedät millaisia kaikkien muiden suhteet ovat! Ai että tommoset ylimieliset yleistäjät jaksaa naurattaa

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan, oltu miltei 25v yhdessä. Huvittavaa on myös että parisuhde aikaa ei ole (koska ruuhkavuodet) mutta tiedetään että tätä tilannetta kestää vain hetken.

Nykyiset parisuhteet ovat liian alkoholihuuruisia, takertuvia, seksipainotteisia ja painostavia. Ihmisillä ei ole yhtään kärsivällisyyttä, yhteisymmärrystä eikä kiinnostusta muuhun kuin työhön tai kännykkään. Ahdistusta ei osata käsitellä puhumalla joten sitten humalassa läpsitään. 

Vierailija
6/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä ton "jännän" sinne löydät. Olet omituinen.

Vierailija
7/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä. Vaikka on ollut huonoja aikoja, en tekisi niin toiselle.

Vierailija
8/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Olen liian itsekeskeinen moiseen. Jos olen kyllästynyt suhteeseen, olen vain lähtenyt. Ei minusta olisi ylläpitämään valheita tai kulisseja.

9/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiätenkää! 😍

Vierailija
10/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki

Vierailija
11/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin olen!

Vierailija
12/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan pettänyt. En ole myöskään sinkkuaikoina lähtenyt varattujen mukaan.

Vierailija
13/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En missään nimessä, koska minä rakastan miestäni. En pettänyt edes ex- miestä vaikka se olisi sen hyvin ansainnutkin. 

En ylipäätään ole petturi ja valehtelija, en pystyisi sellaiseen petokseen, inhottaa ajatuskin. Exästä eroamisen jälkeenkin tuntui pitkän aikaa, että olen "varattu". 

Ne jotka pettää, eivät tarvitse mitään muuta syytä kuin sen, että eivät rakasta puolisoaan. Petturi voi tehdä muitakin petoksia ihan yhtä helposti ja heppoisin perustein. Petos on rikos. Ja sen pitäisi olla laissa kielletty myös silloin kun petoksen kohteena on oma puoliso.

Vierailija
14/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole vaikka mahdollisuuksista ei ole ollut puutetta.  Puoliso on kyllä pettänyt.

Vierailija
15/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei toista ihmistä voi pettää. Ihminen voi pettää vain itseään tai pettyä omiin oletuksiinsa.

Vierailija
16/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kaksi kertaa syönnyt puolisini fazerin sinisen ja kieltänyt kaiken kun on kysytty.

Vierailija
17/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyistä en ole, exää petin nykyisen kanssa.

Vierailija
18/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyistä en ole, exää petin nykyisen kanssa.

Kerran pettäjä, aina pettäjä.  Näin se vaan menee.

Vierailija
19/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mä nuorena miehenä kerran. Suhde oli alkuvaiheessa ja olin samaan aikaan ihastunut puolisooni ja erääseen toiseen. Aloimme seurustella puolisoni kanssa ja siinä alkuviikkojen aikana siitä huolimatta en saanut tätä toista naista katkaistua ja tuli harrastettua seksiä hänenkin kanssaan.Sitten se kyllä loppui ja yhdessä vain yhden kanssa. Kolme lasta, talo ja pelit ja pensselit. Sitten jäi puoliso kiinni salasuhteesta työkaveriin. Ei mikään kerta, vaan kertoja. Eroa tässä nyt valmistellaan.

Vierailija
20/22 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut sinkkuna todella vilkas seksielämä, erilaisia seksisuhteita samanaikaisestikin, nautin vapaasta seksistä. Parisuhteessa sitoudun kuitenkin täysin toiseen ihmiseen eikä käy mielessäkään pettää toisen luottamusta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän kolme