Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

nainen olisitko sä onnelline jos voisit harrastaa

Vierailija
03.01.2025 |

sexii aina ilman pilleri ehkäsyy vaan miehel olis aina kumi kalussa t m 29 v

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikista parasta on paljaana. Mulla ei ole mitään ehkäisyä ku on steriloitu. Tautien varalta pitää silti olla varovainen. Siksi suosin vanhoja tuttuja panoja. Tai no tällä hetkellä on yksi vakituinen. Kiva nähdä aina ja panna paljaalla. Sitten jos näkee jonkun uuden niin kumi on ehdoton eikä se ole sitten enää yhtä hyvää. Ei oo ikinä ollut mitään tautia onneksi, ja vaikka on varovainen ja tarkka teen säännöllisesti testit varmuuden vuoksi. 

Vierailija
2/37 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikista parasta on paljaana. Mulla ei ole mitään ehkäisyä ku on steriloitu. Tautien varalta pitää silti olla varovainen. Siksi suosin vanhoja tuttuja panoja. Tai no tällä hetkellä on yksi vakituinen. Kiva nähdä aina ja panna paljaalla. Sitten jos näkee jonkun uuden niin kumi on ehdoton eikä se ole sitten enää yhtä hyvää. Ei oo ikinä ollut mitään tautia onneksi, ja vaikka on varovainen ja tarkka teen säännöllisesti testit varmuuden vuoksi. 

mut et kuitenkaan inhoa kumia...jotkut miehet inhoo... mut mä en ollenkaa..musta se ei vie edes tuntoo ap 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mut et kuitenkaan inhoa kumia...jotkut miehet inhoo... mut mä en ollenkaa..musta se ei vie edes tuntoo ap 

En inhoa mutta mun kokemuksen mukaan siinä on selvä ero onko kumi tai ei oo. Todella iso ja tuntuu tosi paljon paremmalta ilman kumia. Hyvä jos et tunne eroa.

Vierailija
4/37 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En inhoa mutta mun kokemuksen mukaan siinä on selvä ero onko kumi tai ei oo. Todella iso ja tuntuu tosi paljon paremmalta ilman kumia. Hyvä jos et tunne eroa.

mä koen et se on hyvä ennen kaikkea et naiset voi panna mua ilman omaa ehkäsyy...jotkut on valittaneet et ne pillerit vie haluja t m 29 v

Vierailija
5/37 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mut on steriloitu mutta aiemmin ku oli kierukka niin se ei vaikuttanut yhtään mun haluihin ja kostumiseen. Päinvastoin silti on vuosi vuodelta kasvanut halut. Oon lukenut et monella päinvastainen tilanne hormoniehkäisyn kanssa. Ikävä kyllä.

Vierailija
6/37 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä oot onnekas ehkä...mä oon onnellinen sun puolesta t ap  

Vierailija
7/37 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No joo Se on vähän niin ja näin. Mä oon iloinen että tässäkin iässä halut ja kostuminen on hyvällä tolalla, mutta sitten toisaalta vaikka onkin pitkässä suhteessa kuulostaa silti saan olla aina puutteessa että eipä oo iloa niistäkään haluista ennemminkin on ikävää

Vierailija
8/37 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hauskaa että tässä on yksi keskustelu missä on vain meidän kahden kirjoituksia. Ei edes mitään hölmöyksiä välissä

Vierailija
9/37 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muitten kanssa kyllä on harrastanut seksiä ilman kumia ja välillä mitään ehkäisyäkin mutta minun kanssa ilman kumia ei yhtään jos ja kun ei pillereitä. 

Vierailija
10/37 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No joo Se on vähän niin ja näin. Mä oon iloinen että tässäkin iässä halut ja kostuminen on hyvällä tolalla, mutta sitten toisaalta vaikka onkin pitkässä suhteessa kuulostaa silti saan olla aina puutteessa että eipä oo iloa niistäkään haluista ennemminkin on ikävää

se on harmi että sä joudut oleen puutteessa vaik on pitkä suhde....voit sä korvata yhtään sexin himoo omalla kivalla t ap 

Vierailija
11/37 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hauskaa että tässä on yksi keskustelu missä on vain meidän kahden kirjoituksia. Ei edes mitään hölmöyksiä välissä

mä oon siitä onnellinen et tässä ketjussa ei oo niit hölmyksiä...ne on rasittavia ap 

Vierailija
12/37 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muitten kanssa kyllä on harrastanut seksiä ilman kumia ja välillä mitään ehkäisyäkin mutta minun kanssa ilman kumia ei yhtään jos ja kun ei pillereitä. 

mä oo varma ymmärsikö tätä...saanko toisel tavalla sanottuna lukea tään kans ? t ap 

Vierailija
13/37 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

mä oon siitä onnellinen et tässä ketjussa ei oo niit hölmyksiä...ne on rasittavia ap 

Kyllä. Mutta mulla on hyvä sietokyky työn luonteessa ja työn puolesta sellaisiin ihmisiin. Joudun miltei päivittäin asioimaan sellaisten kanssa.

Vierailija
14/37 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä. Mutta mulla on hyvä sietokyky työn luonteessa ja työn puolesta sellaisiin ihmisiin. Joudun miltei päivittäin asioimaan sellaisten kanssa.

millä alalla sä oot hommissa ? ap 

Vierailija
15/37 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

kertokaa naiset mielipiteitä....olisitteko tyytväisempiä jos ei tartteis koskaa huolehtia ehkäsyst vaan miehet vetäis aina kumin kaluun...? t ap

Vierailija
16/37 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up 

Vierailija
17/37 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on, kun on ilman.

Vierailija
18/37 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Parasta on, kun on ilman.

sä haluut siis tuntea kalun ilman mitää välis..ap

Vierailija
19/37 |
06.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap:n kirjoitustyylistä huomaa, että hän on älyllisesti vajaa.

siitä et tuut tänne kirjottaa tollast huomaa et oot vielä vajaampi...tääl ei kysytty mielipiteitä mun älykkyydestä--- ap 

Vierailija
20/37 |
07.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi