Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 50+ nainen ja eronnut yli 20 vuoden suhteesta pari vuotta sitten. En kehtaa enää riisuuntua

Vierailija
03.01.2025 |

30 vuotiaana ei tullut hirveästi ujosteltua, koska koin olevani kaunis. Nyt kun ikää on 54 vuotta, niin itsevarmuus on tiessään, koska niin on myös nuoren ihmisen vartalo. Oma mieli sanoo, että pitäisi olla saman näköinen kuin nipin napin 30 vuotiaana. Kokeeko miehet mitään samaa? Jos ei ole riisunut itseänsä vieraan ihmisen nähden n.20 vuoteen, niin miltä se tuntuu? Itselläni jopa tunne, että en pysty enää. 

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti sen toisen keho on yhtä hyvin elämää nähnyt, ja sellaisenaan kaunis ja kiihottava.

Näin olen itse kokenut. Lisäksi minulla on ollut raskausarpia aivan nuoresta asti, koska synnytin ison lapsen. Ei ole haitannut elämää mitenkään. 

N52.

Vierailija
2/19 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei muutaa kun banalle ensiksi joku +25 komistus matkaan ja jos lähtee ja kelpaa niin kaikki ok =)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun täytyy ymmärtää, että ns. painitte eri sarjassa. Ei mies vertaile 30v ja 50v naisen kroppaa, naiset vertailee. Minulle ainakin miehenä naisen vartalo on kaunis iästä riippumatta. Vuodet saavat näkyä, näkyvät ne minussakin.

Vierailija
4/19 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää seksiä voi harrastaa vaatteet päälläkin. Näyttää sen verran, kun tuntuu sopivalta. Ajan kanssa voi vähentää vaatetta, kun kunnolla tutustuu! Ei elämä niin kauhean vaikeaa ole, jos siitä ei itse tee vaikeaa!

Vierailija
5/19 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä AP on pointisi?

Vierailija
6/19 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin rakkaudessa toisen kroppa on just se maailma kaunein sillä hetkellä.

Vierailija
7/19 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka kuulostaa ehkä hullulta niin oikeasti ihan hyvä vinkki tuo yllä mainittu nuorimies. Olen itse 40+ ja vähän rupsahtanut, mutta nuoret miehet himoitsevat meitä vanhempia ja se into millä he nauttivat minun vartalosta on nostanut itsetuntoa. Itse koen enemmän paineita oman ikäisten kanssa.

Vierailija
8/19 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tule tänne minulle kelpaat.

62 v mies Turusta.

Vierailija
9/19 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, pure hammasta ja teeskentele kuin pystyisit. Ja yllätys, yllätys, sinä pystytkin. Kaiken parempi, kun jo alkuaan valitset todennäköisimmän tien, sheivaat vi*un posliiniksi tai pyydät miestä sheivaamaan sen, ollaksesi maksimaalisen kaunis. Ei suinkaan ole liian myöhä. Kynis.mies

Vierailija
10/19 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hanki se KOKOvartalo PEILI.

Aloita sillä..

Vierailija
11/19 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me miehet tykkämme naisen alastpmuudesta ja sillä siisti. Rohkeasti vain vaatteet pois tai ulkoistat riisumisen sille miehelle. Alastomana sitten keimailet sängyllä ja esittelet itse oikein perusteellisesti, niin huomaat että sinuahan ihaillaan ja himoitaan. Vaatteet päällä naiminen on kiva tehokeino kun ei mukas ehditä kiimoillaan riisumaan, mutta se ei ole ainoana tapana reilua miehelle, joka haluaa nähdä sinut alastomana.

Vierailija
12/19 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku samanikäinen, mukava mies. Eihän sun tarvitse heti kättelyssä nakuksi heittäytyä. Ehkä kerralla voitte vähän suukotella ja muuten vain vähän kosketella. Voit tutustua pikkuhiljaa hänen elimeensä laittamalla kätesi hänen housujensa sisälle ja hyväilemällä sitä kädelläsi. Anna hänen levittää vähän jalkojasi, kosketella pilluasi niin  pikkareittesi päältä kuin sisäpuoleltakin. Puserosi nappeja voit avata sen verran, että hän näkee rintasi. Jos hän haluaa hiukan  hieroa, nuolla ja imeä niitä, suo se hänelle. Seuraavalla kerralla voit halutessasi heittää pikkaritkin pois. Antakaa toisillenne käsiseksiä....

Vierailija
13/19 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko miettinyt että voisit laittaa jotkut kauniit alusvaatteet? Mies varmaan pitää sinua seksikkäänä ihan alasti mutta voisit kokea itsesi kauniiksi ja haluttavaksi jos sulla olisi päällä kauniit alusvaatteet

Vierailija
14/19 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en miehenä todellakaan oleta että yli 50-vuotiaalla naisella olisi alle kolmekymppisen vartalo.

Siksi en varsinaisesti haluakaan nähdä niitä alastomana, kolmekymppisiä kyllä mutta tämä ei ollut varsinainen pointti.

Vierailija
15/19 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koin samanlaisia tuntemuksia eron jälkeen. Tuttavani ohjasi hänen luottovalokuvaajalle joka otti minusta aivan uskomattomia kuvia, osa jopa aika rohkeita. Jääntin aivan helkkaristi, onneksi kuvaaja oli pitkänlinja ammattilainen, joka ohjasi läpi kuvauksen. Usko markkina-arvooni palasi ja löysin myöhemmin uuden puolison.

Vierailija
16/19 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koin samanlaisia tuntemuksia eron jälkeen. Tuttavani ohjasi hänen luottovalokuvaajalle joka otti minusta aivan uskomattomia kuvia, osa jopa aika rohkeita. Jääntin aivan helkkaristi, onneksi kuvaaja oli pitkänlinja ammattilainen, joka ohjasi läpi kuvauksen. Usko markkina-arvooni palasi ja löysin myöhemmin uuden puolison.

Onnea teille molemmille aivan kukkuramitoin! Kynis.mies

Vierailija
17/19 |
04.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse häpesin vartaloani jo reilusti alle 30 vuotiaana. Kunpa olisin silloin ymmärtänyt, että siinä ei ollut silloin yhtään mitään vikaa. Mainoskuvissa näkyi silloin täydelliset Cindy Crafortit sun muut. Ei ollut helppoa, ei. 

Vierailija
18/19 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos ei ole raskausarpia eikä löysää nahkaa (ei ole päästänyt itseään missään vaiheessa lihavaksi), niin ihan vaan kuntoilua harrastamalla ja normaalipainoon pyrkimällä ja siellä pysymällä se vanhempikin nainen voi näyttää alasti ihan hyvältä. 

Vierailija
19/19 |
05.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis olet aikuinen nainen ja hyvässä iässä. Oon saman ikäinen ja käynyt nykyisin nudisti rannoilla missä on saman ikäisiä ja myös iäkkäämpiä. Ei mitään hävettävää kuule ole, nauti elämästä ja erotiikasta mahdollisimman paljon se on yksi elämän hienoimmista asioista. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi seitsemän seitsemän