Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Kela ei arvannut kenen kanssa leikkiin lähtikään. Lähti oikaisuvaatimuskeskuksen hylkäävä päätös juristin kirjoittamana hallinto-oikeuteen
03.01.2025 |
Lisää oikaisuvaatimuksia on käsittelyssä, ja nekin lähtevät hylkäkysen tullessa hallinto-oikeuteen lakimiehen avustuksella : )
Kalliiksihan tämä yhteiskunnalle tulee, mutta minkäs teet!
Oikeusavun suoman juristin käyttö minulle: Ilmaista. Valituksen laatiminen juristin avulla: Ilmaista. Kuluja yhteiskunnalle on tohdi edes arvailla
Hallinto-oikeusmaksu: 310e.
Korkein hallinto-oikeusmaksu: 610e
Kommentit (3)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Et sinä sieltä rahojasi saa ja kustannuksetkin ovat vain laskennallisia kun kuukausipalkkaisista puhutaan.
Alue: Aihe vapaa
Meinasit sitten jankuttaa tätä koko illan? Monesko kerta tämä jo on tälle samalle aloitukselle? Vaihtelua se tämäkin niiden aikaisempiin spämmäilyihis.