Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa tulkitsemaan hotellilaskua (miesasiaa taas tietty)...

Vierailija
15.09.2008 |

Mies oli työmatkalla kolme päivää jenkeissä eräässä hotellissa. Satuin vilkaisemaan hotellilaskua, joka oli jäänyt tietokonelaukkuun. Siinä luki näin:

Room 376.98

3 nights at 125.66 376.98

room tax 37.71 414.69

room GST 18.84 433.53

Ja alla vielä erikseen tuo ROOM GST 18.84 / GST TOT 18.84

Itse tulkitsin tämän siten, että perus huoneveloitus on ollut tuon 125 per yö ja sitten huoneessa on ollut vieras. Mitä VITTUA? Miksi mieheni huoneessa on ollut roomguest?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä ukkos oli reissussa ?

Vierailija
2/6 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

se GST on vero. Muistaakseni 'goods and services tax' tai jotain sinnepäin.

Relaa : )))))

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsopa vaikka googlella se GST niin voit rauhoittua.

Vierailija
4/6 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

maksaa hotellilaskun.

En penkonut miehen kamoja. Lasku oli tietokonelaukussa, jota käytämme molemmat kannettavillamme. Omaa kannettavaani sieltä otin, ja katsoin, että mikäs paperi siinä tuli mukana. Ja tosiaan hämmennyin tuosta room gst:stä.

Mieheni tapasi reisussa paikallisen kaverinsa, joten ihan ekana tuli mieleen, että kaveri ollut yötä miehen kanssa hotellissa. Sitten kuitenkin tuumin, miksei mies ole maininnut asiasta, sillä hän kertoi muuten kovin yksityiskohtaisesti reissusta ja näytti kuviakin. Mulle ei ole tullut edes mieleen aiemmin jotkin pettämisjutut, ja hätkähdin itsekin omaa reaktiotani, kun hotellilaskussa oli jotain "hämmentävää".

Kai sitä vaistomaisesti miettii näitä miehen työmatkoja, kun niistä aina jokapaikassa kohistaan (tälläkin palstalla). Apua. Olen aina ajatellut luottavani mieheen täysillä.

ap

Vierailija
5/6 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

taidan tosiaan vähän relata, ja mennä itseeni.

ap

Vierailija
6/6 |
15.09.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

luottakaa naiset miehiinne...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi kolme