Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Spr ystävätoiminta

Vierailija
02.01.2025 |

Onko kukaan tuota kautta löytänyt ystävää? Mulla nyt toinen vapaaehtoinen. Ollaan pari krt nähty ja ei kyllä ole oikein mitään yhteistä. Ollaan aika erilaisia, kannattaako tuota jatkaa?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin sinne yhteyttä saadakseni ystävän. Minulle kerrottiin, että parin viikon välein kouluttavat uusia vapaaehtoisia.  Sanoivat, että ottavat minuun joka tapauksessa yhteyttä. Eivät koskaan ottaneet. Tuosta on nyt noin puolitoista vuotta.

Vierailija
2/6 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis mun pitäisi olla enempi se yhteyttä ottava. Ja siis oon kaveriton tällä paikkakunnalla. Sekin on huono jos on vaivaannuttavaa keksiä puhuttavaa

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielestäni kannattaisi vielä vähän aikaa yrittää, kun kuitenkin sinulla on tarve ystävästä ja tämä toinen henkilö on itse hakeutunut ystäväksi, niin kummankin etu kysymyksessä. Voittehan käydä kävelyllä, niin ei tarvitse koko ajan puhua. Hän voisi kertoilla asioita kyseisestä paikkakunnasta jne.

Vierailija
4/6 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka usein tuossa on tarkoitus tavata? Entä jos ei ole kertakaikkiaan mitään yhteistä?

Vierailija
5/6 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuo ystävä toiminnat ei oikein toimi. Itse tarjouduin ystäväksi ja kävin koulutuksen ja haastattelun.  En tykännyt siitä ystävävälittäjästä yhtään. 

Spr koko ajan kauppaa noita koulutuksia, että kaivataan vapaaehtoisia. Sitten valitaan ystävät päin mäntyä. 

Minulta siis kysyttiin millaisen ihmisen ystävä voisin olla. Vastasin, että nainen ja 28-80 vuotias ja hänen pitää itse haluta ystävää. Minulle valittiin 86 - vuotias nainen, joka sanoi heti, että lapset ovat painostaneet toimintaan eikä oikein haluaisi tötä. Tapasimme pari kertaa ja hän itse lopetti palvelun sitten. 

Vierailija
6/6 |
30.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut monta vuotta SPRn kautta ystävä yhdelle vanhukselle. Tullaan todella hyvin juttuun eli mulle tuli heti täydellinen mätsi. Vierailun jälkeen on itelläkin aina mahtava fiilis kun ollaan tämän vanhan rouvan kanssa käyty maailmanmenoa läpi. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kahdeksan