Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä puoluetta minun kannattaisi äänestää?

Vierailija
27.02.2007 |

Olen akateeminen, yli 30 v., nainen, pienten lasten äiti, hyvätuloinen, naimisissa korkeasti koulutetun, erittäin hyvätuloisen miehen kanssa.

Kukaa ajaa tällaisten perheiden etuja? Vihreät, Kristilliset, Kokoomus, Rkp? Näistä vaihtoehdoista täytynee lähteä liikkeelle.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tee ainakin Ylen ja Helsingin Sanomien ja vaikka MTV3:n vaalikone ja katsotaan sitten mitä olet saanut tulokseksi.

Vierailija
2/5 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei auta minua yhtään. Periaatteessa kokoomus olisi lähellä, mutta toisaalta aatteeni ovat hyvin vihreät. Vastustan lisäydinvoimaa. Ja kannatan subjektiivista päivähoito-oikeutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

ajavat yksilön vastuuta eli jokainen pärjää omillaan. Perussuomalaiset ajavat köyhien ja lapsiperheiden ja myös vanhusten asiaa. Itse en ole hyvä tuloinen vaan pienituloinen ja en todellakaan äänestä muuta kuin PS:ää. Ääni heille niin Suomi on parempi paikka.

Vierailija
4/5 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

RKP:stä en osaa sanoa. Vihreillä on kovin kannattajakunta suurissa kaupungeissa varsinkin nuoremmissa kouluissa, mutta osittain niin on kokoomuksellakin. Kannattaa ehkä katsoa noita kahta ja etsiä kummasta löytyy sopivampi ehdokas. (Ja toisaalta katsoa löytyykö jommasta kummasta suuri määrä sellaisia " tampioita" joita ei missään tapauksessa halua kannattaa. Suhteellisessa vaalitavassa ääni kun saattaa mennä tavallaan sille väärällekin.)

Itse olen kaivanut muutamasta puolueista pikaisesti läpi ehdokkaat, joiden vastaukset ovat jossain vaalikoneessa jokseenkin samaa kuin itse ajattelen. (Perustellut ajatukset ovat aina plussaa itselleni.) Se käy aika nopeasti kun muotoutuu mielipide asioista. Sitten vilkaisen muutaman mieluisimman webbisivun.

Vierailija
5/5 |
27.02.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

palstalla ollut joku ehdokas pari-iltaa sitten?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi viisi kaksi