Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen. Rupeaisitko suhteeseen yli 80-vuotiaan miehen kanssa?

Vierailija
01.01.2025 |

Olen 42-vuotias yksinhuoltaja. Ainut mies, joka nykyään on kiinnostunut minusta on naapurin 82-vuotias mies. Hän on hyväkuntoisen oloinen, mutta mielestäni liian vanha.

Nainen. Rupeasitko suhteeseen yli 80-vuotiaan miehen kanssa?

Vaihtoehdot

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä. Riippuu (lompakon) paksuudesta ja suhteen virallistamisesta (avuoliitoksi).

Vierailija
2/19 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän pystyy vielä panemaan ja jos hän on varakas, niin aloittaisin suhteen.

50-vuotias kahden aikuisen lapsen äiti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, elämäsi varmasti helpottuisi, jos saisit miesseuraa. Olet kuitenkin suhteellisen nuori, joten kaipaat varmaan seksi. Onko mies vielä halua ja kykyä rakastelemiseen?

Vierailija
4/19 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, jos olen itse yli 90.

Vierailija
5/19 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ehkä suhteeseen asti alkaisi mutta mielessä ollut että olisi ihana rakastella huomattavasti vanhemman miehen kanssa

Vierailija
6/19 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ehkä suhteeseen asti alkaisi mutta mielessä ollut että olisi ihana rakastella huomattavasti vanhemman miehen kanssa

Joo mutta jossakin menee se hyvän seksin raja?

Vierailija
7/19 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei AP puhunut paneskelusta vaan suhteesta. Naapurissa asuu reilu neljäkymppinen madonna ja hänellä käy päivittäin yksi yli 70v. Kuskaa blondia autolla ja joskus kun olen ollut samaan aikaan kaupassa niin ostoksilla he myös. Mies maksaa ostokset ja taas blondin kotona kantaa kassit sisälle. Nyt tarkoitan kauppakasseja enkä kiveksiä. Vaikka kai nekin housujen sisällä voidaan ajatella olevan, ainakin biologian kirjan mukaan. Eli jos tuollaisen löydät niin miksi et rupea suhteeseen. Ainoa ongelma on tietysti se että on naapuri. Naapurini suhde asuu kauempana. Joten ei notku aina nurkissa. Näin ollen on aikaa kuusikymppiselle eli toiselle miehelle iltaisin. Joka myös kuljettaa autolla. 

Lähinnä kysyisin onko sinun naapurilla perillisiä tai vaikka oma vaimo. Ne voivat hankaloittaa suhdetta. Minun naapurin tapauksessa tällä seitsemänkymppisellä on vaimo joka varmasti helpottaa blondin tilannetta. Ukon on pakko olla myös kotona joskus. 

Vierailija
8/19 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En en en

Vierailija
9/19 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edelliseen lisäten. Parempi on antaa ymmärtää kuin ymmärtää antaa. Siitä voi olla pidemmän päälle enemmän hyötyä. 

Vierailija
10/19 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos oon 100 v niin kyllä

Vierailija
11/19 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tottakai. Katsokaa vaikka Dannya ja Helmiä.

Vierailija
12/19 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai. Katsokaa vaikka Dannya ja Helmiä.

AP on jo 42v. Helmi 22v. Eli ei voi verrata 

Vierailija
13/19 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ikä siihen liittyy 🤔

Vierailija
14/19 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on nuorekas ja hyvässä kunnossa. Kalu toimii niin anna mennä. Ei yksin kannnata olla. 

Vierailija
15/19 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan alkais, nyt alle 40 vuotiaana enkä edes 50 vuotiaana. Niin epätoivoinen en tuu ikinä olemaan. Jos se on ainoa vaihtoehto niin olen yksin. Kohta saat sitä hoitaa. Mutta joo oma päätös.

Vierailija
16/19 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos se on mahdottomissa varoissa ja huonossa kunnossa niin ehkä.

Vierailija
17/19 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten ikä siihen liittyy 🤔

Kuinka vanha olet?? Ikä alkaa vaikuttaa kaikkeen tekemiseen jossakin vaiheessa! Opit sen vielä. Sen takia vanhoja ihmisiä kunnioitetaan, vanhoissa kulttuureissa, ne on kokeneet ne asiat, mistä nuorilla ei vielä ole mitään ymmärrystä. 

Vierailija
18/19 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. Yli 80-vuotiaat miehet kyllä haluaisivat suhteen kanssani. Onnekseni myös nuoremmat haluavat

19v lähihoitaja 

Vierailija
19/19 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain rahasta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kolme