Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tavannut miehen, jonka kanssa sain kunnon kyytiä - mutta se oli "pelkkää" kyytiä, ei huomioinut mua muuten

Vierailija
01.01.2025 |

mitenkään - pitäisikö siis jo suhteen alkuvaiheessa sanoa, mitä haluan ja toivon? Kiitos!

Kommentit (31)

Vierailija
21/31 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti: 500:

Vierailija kirjoitti:

Millä autolla?

Datsun 100A karvanopilla.

Tuohan on klassikko. Tiedän naisen, joka on synnytänyt FIAT 500:ssa, siis siinä norsunpallissa.

Vierailija
22/31 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis muuten huomioi, on huomaavainen, olemme lähekkäin ym... mutta, seksi on tähän mennessä ollut yhdyntäkeskeistä. Olemme siis 5-kymppisiä molemmat.

Mitä sitten toivoisit? Itse vastaavassa vaiheessa ja tilanteessa oleva mies, niin kiinnostaa toki. Kun jotain muuta yritän, niin nainen aina nopeasti ohjaa lempeän päättäväisesti minut päälleen tai penikseni sisäänsä. Nuolemiset siis loppuvat lyhyeen, samoin hyväily sormin. Itse yhdyntä sitten kestää helposti puolesta tunnista tuntiin, joten nainenkin ehtii hyvin mukaan ja saamaan orgasminsa.

Epäilen tuota kestoaikaa🙄

Ei tässä 52v iässä olla enää mitään minuuttimunia. Erektio kyllä kestää hyvin, kun ottaa pillerin päivässä. Eikä tietenkään tikata kuin Singeri koko ajan, vaan välillä voi vähän huilia ja hyväillä toisiaan muuten.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/31 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis muuten huomioi, on huomaavainen, olemme lähekkäin ym... mutta, seksi on tähän mennessä ollut yhdyntäkeskeistä. Olemme siis 5-kymppisiä molemmat.

Moni nainen voisi hyvin harrastaa seksiä, josta penis on jätetty kokonaan pois, mutta miehet eivät tajua tätä, koska heille oma penis on koko maailma.

No mitä sillä miehelläkään siinä sitten tekee.

Vierailija
24/31 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei nuole pillua ja klitorista niin mies on turhake joten ei kannata tapailla.

Mulla on ollut vain kolme suhdetta, joissa on ollut seksiä, mutta yksikään naisista ei ole erikoisemmin välittänyt pillun ja klitoriksen nuolemisesta.

Vierailija
25/31 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei nuole pillua ja klitorista niin mies on turhake joten ei kannata tapailla.

Mulla on ollut vain kolme suhdetta, joissa on ollut seksiä, mutta yksikään naisista ei ole erikoisemmin välittänyt pillun ja klitoriksen nuolemisesta.

Se nyt on vain sellainen kohteliaisuus naista kohtaan mieheltä. Ei siitä tarvitse tykätä.

Vierailija
26/31 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se nyt on vain sellainen kohteliaisuus naista kohtaan mieheltä. Ei siitä tarvitse tykätä.

Täh? Kohteliaisuus naista kohtaan mieheltä, että nainen haluaa pilluaan nuoltavan?

Vierailija
27/31 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai jaa. Mulle olisi kyllä riittänyt ihan oven avaaminenkin, ja painavien ostoskassien kanssa auttelu.

Vierailija
28/31 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan kerran kuussa fwb ltä juuri tuollaista kyytiä. Mies on huomaavainen ja kohtelias makkarin ulkopuolella ja antaa aina hyvät lämmittelyt, mutta yhdynnät on rajuja ja kestää pitkään. Orgasmiin asti seksi tuntuu jännältä ja kiihottavalta, mutta sen jälkeen tulee jotenkin epävarma olo. Muut miehet elämässäni ovat olleet helliä, jotkut tylsyyteen asti varovaisia. Ehkä en vaan ole tottunut siihen, että tämä mies ottaa naisensa eikä kysele. N28

Vierailija
29/31 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moni nainen voisi hyvin harrastaa seksiä, josta penis on jätetty kokonaan pois, mutta miehet eivät tajua tätä, koska heille oma penis on koko maailma.

Olisihan se outoa että mies laiminlyötäisiin ja ainoastaan nainen huomioitaisiin, mutta AV-mammoille se taitaa olla täysin normaalia.

Vierailija
30/31 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

50 vuotias joka ei osaa puhua kumppaninsa kanssa seksijutuista?

Aikamoista, tulee mielen vanhat demi palstat missä joku lääkäri setä hoki teineille joka onglmaan vastauksena et "hei mitä jos avaisit suus ja koittaisit ratkaista ongelman".

Hyvä että olivat löytäneet jonkun joka sanoi totuuden eikä myötäillyt.

Vierailija
31/31 |
03.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieskakarat puhuu "kunnon kyydeistä". Hyi helvetti miten lapsellista.

Älä nyt jaksa, ei kaikki naiset puhu kuten sinä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä kahdeksan