Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Laihdutus ketju! Vuoden 2025 tavoitteet.

Vierailija
01.01.2025 |

Itellä 5kg pitäisi saada pois niin olisi aika passeli. Saa nähdä kiinnostaako nyt jo talvella kävelyllä tiristää ylimääräiset vai siirtyykö keväälle/kesälle. Nyt mitat: 183cm ja 85kg. Mies 42.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kanssa mukana. Paino pitäisi saada 78kg:sta 74kg:hen, niin olisin normaalipainossa. Pituus 173,5cm. Stressin ja unettomuuden takia viime vuonna paino nousi 73kg:sta nopeasti 78kg:hen ja nyt pitäisi saada omat mitat takaisin. Nukkumaan olen jo alkanut kohtuullisen hyvin, kävelen päivittäin 30min ja käyn kaksi kertaa viikossa salilla. Kalorit yritän pitää 1400-1600 tasolla, ja pari viikkoa se onkin jo onnistunut. Tsemppiä kaikille!

Päivittelen pitkästä aikaa kuulumisia. Paino junnasi alkuvuodesta ja unettomuuden hoito ei oikein ottanut onnistuakseen. Yhä edelleen tulee 5h yöunia. Lopetin kahvin viikko sitten, katsotaan jos se pidemmällä aikavälillä auttaisi unettomuuteen. Liikuntatavoitteet ovat kyllä onnistuneet myös käytännössä. Painon suhteen nyt olen 2,8kg normaalipainosta, eli pientä edistystä on tapahtunut. 

Päivitystä tilanteeseen: paino 75,6, eli normaalipaino (bmi 24,9) on enää 400 gramman päässä!

Vierailija
62/64 |
11.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kesäkuusta lähtenyt 10 kiloa pois. 1-2 kiloa vielä rasvaa pois ja seuraava tavoite olisi kasvattaa lihasmassaa tuon 1-2 kilon verran. Kokonaispainossa ei ole enää tiputustarvetta, joskin lisää ei voi ottaa kun tarkoitus pysyä uudessa painoluokassa kamppailulajissa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen kanssa mukana. Paino pitäisi saada 78kg:sta 74kg:hen, niin olisin normaalipainossa. Pituus 173,5cm. Stressin ja unettomuuden takia viime vuonna paino nousi 73kg:sta nopeasti 78kg:hen ja nyt pitäisi saada omat mitat takaisin. Nukkumaan olen jo alkanut kohtuullisen hyvin, kävelen päivittäin 30min ja käyn kaksi kertaa viikossa salilla. Kalorit yritän pitää 1400-1600 tasolla, ja pari viikkoa se onkin jo onnistunut. Tsemppiä kaikille!

Päivittelen pitkästä aikaa kuulumisia. Paino junnasi alkuvuodesta ja unettomuuden hoito ei oikein ottanut onnistuakseen. Yhä edelleen tulee 5h yöunia. Lopetin kahvin viikko sitten, katsotaan jos se pidemmällä aikavälillä auttaisi unettomuuteen. Liikuntatavoitteet ovat kyllä onnistuneet myös käytännössä. Painon suhteen nyt olen 2,8kg normaalipainosta, eli pientä edistystä on tapahtunut. 

Normaalipaino saavutettu!🎉

Vierailija
64/64 |
14.11.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkkeet nosti painoni yli 70 kiloon muutama vuosi sitten enkä ole saanut millään pudotettua.

Nyt olen sitkeästi ollut pääsiäisen jälkeen 1200 kcal alle ja tehnyt paljon fyysistä työtä ja liikkunut lisäksi.

Ja nyt olen 700g päässä 1. tavoitteestani! Olen laihtunut yhteensä 6,3kg! Paino nousi kuukauden sairastelun aikana 2kg mutta sekin on nyt 10 viikossa pudotettu korkojen kanssa.

Lopullinen tavoitepaino on 65kg, enempää en halua edes pudottaa. Eli matkaa tavoitteeseen enää 3,7kg. Joulunaika tuppaa taas nostamaan painoa mutta viimeistään maaliskuussa pitäisi olla paino kohdillaan. Pituuteni 162cm

65v

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä