Monissa kommenteissa kirjoitetaan, että suhde päättyi huhujen vuoksi. Tapahtuuko tällaista todellisuudessakin paljon?
Tunnen itsekin muutaman ihmisen, jotka puhuvat pahaa toisten selän takana ja levittävät törkeitä juoruja. Huhuja levittämällä saatetaan vahingoittaa toista ihmistä pahasti jopa kohtalokkaasti.
Kommentit (4)
Naiset eivät kaihda keinoja saadakseen miehen itselleen. He osaavat olla ovelia raakamaisia. Hävetkää kaikki, jotka puhutte selän takana pahaa.
Vaikea uskoa, että tukevalla pohjalla oleva suhde kaatuisi juoruihin.
Olen kyllä törmännyt sellaiseen, että esim. pettämisestä kiinni jäänyt syyttää juoruilijoita, vaikka vika on omassa käytöksessä.
🇺🇦🇮🇱
Kaffebulla kirjoitti:
Vaikea uskoa, että tukevalla pohjalla oleva suhde kaatuisi juoruihin.
Olen kyllä törmännyt sellaiseen, että esim. pettämisestä kiinni jäänyt syyttää juoruilijoita, vaikka vika on omassa käytöksessä.
Jos suhde on ihan tuore, niin sen pystyy tuhoamaan juoruilla. Olen nähnyt, että kun mies on alkanut tapailla uutta naista niin ex-naisystävä on pannut isosti pahoja juoruja uudesta naisesta liikkeelle ja saanut siten miehen jättämään naisen.
Ainakin minun ex-naisystäväni levitti halventavia juttuja uudesta naisystävästäni. En uskonut huhuja, koska tiesin, että ex-naisystäväni on kateellinen ja haluaa minut takaisin.