Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitkä asiat ärsyttää kaupassa käydessä. Gallup, peukutetaan kyllä tai ei

Vierailija
01.01.2025 |

Kun viereinen kassa avataan, jonossa takanasi seisovat rynnivät eteen. Uusi jono pitäisi täyttää siinä järjestyksessä jossa on jo jonotettu viereisessä

Kommentit (1818)

Vierailija
1701/1818 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiljuvat ja juoksentelevat kakarat. 

Vierailija
1702/1818 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuijottavat ukot

Itse lisäisin tähän että ylipäätään tuijottavat ja kyyläävät ihmiset. 

Sinun ja kaltaistesi on syytä pysyä kotona koko ajan. 

Jos ihminen menee kauppaan, niin varmasti joku ihminen katsoo sinua. 

Hän ei siis tuijota ja kyylää, eikä maailma pyöri sinun ympärilläsi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1703/1818 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöröovissa selkään kiinni tunkijat. 

Vierailija
1704/1818 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun perjantaina klo 16 Citymarketissa on kaksi kassaa auki ja itsepalvelukassat kiinni.

Taitavaa työvuorosuunnittelua.

Vierailija
1705/1818 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne hidastelijat jotka kassalla maksettuaan alkavat pakkaamaan ostoksiaan muovipusseihin vaikka niillä on kärry, heittäsivät ne ostokset ostoskärryyn ja menisivät sivummalle pakkaamaan.

Kyllä mä ymmärrän jos on korilla ostanut mut jos ostat 7000 eri tuotetta että koko ihana perhe ja persehedelmät saa kuukauden ruokansa niin etkö vaan vois heitellä niit kärryihin ja painua pakkaamaan sivummalle.

Sellaset haahuilijat jotka kulkee kaupassa miettien mitä mä tarvin? ja tukkii koko käytävän, tekis mieli karjasta et: painuppa helvettiin siitä tieltä että ihmiset pääsee tekeen ostokset nopeesti. Itse käytän kauppalistaa jonka mukaan ostan nopeasti ja kaupasta pois.

Vierailija
1706/1818 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuijottavat ukot

Ja sun kaltaisten tollottajien kohdalla tarttis kunnon turpasaunan!  

Vierailija
1707/1818 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahaa tekee katsoa tätä nykymeininkiä, kun myyjät juoksevat hyllyttämästä aina välillä avaamaan kassan, ja sitten asiakkaita juoksutetaan jonosta toiseen. Kasarilla kassa istui odottamassa koko ajan ja luki vaikka lehteä, jos asiakkaita ei hetkeen ollut. Hyllyttäjät eivät juosseet kassoiksi. Kun asiakas menee jonoon, niin ei häntä sen jälkeen enää pyydetä menemään toiseen jonoon, se on huonoa palvelua ja asiakkaan juoksuttamista.

Mennyt maailma.

Vierailija
1708/1818 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiljuvat ja juoksentelevat kakarat. 

Mä kerran tein näin kun kiljukaula juoksenteli pitkin kauppaa ja ihmiset väisteli niin itse en vaan annoin törmätä, sit se mukula lens rähmälleen ja voi sitä kiljumista! :D vanhemmat jossakin toisell puolen kauppaa itse tyytyväisenä että hupsista katsos eteesi ja jatkoin matkaa:D

Vierailija
1709/1818 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kassajonossa selkään kiinni änkeävät. Ei se jono mene yhtään nopeammin tunkemalla. 

Ja sitkun koettaa piti väliä näihin tunkeutujiin niin eipä onnistu, joskus sanon että voitko mennä taaemmaks. 

Vierailija
1710/1818 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä ne on ne ihan pihalla olevat mummot. Seisotaan maksupäätteen edessä kun kassa vetelee tavarat viivakoodinlukijan läpi. Kun kassa ilmoittaa loppuhinnan, hämmästytään että mitä ai niin nämä tuotteethan pitäisi vielä maksaakin.

Joten ryhdytään kaivamaan sitä kukkaroa käsilaukun pohjalta. Ja maksetaan käteisellä, ja tietenkin niitä pikkukolikoita on tarjottu liian vähän ja sitten niitä kaivetaan sieltä kukkaron pohjalta lisää samalla kun äänekkäästi kysellään että "mikä se summa olikaan". Ja kaikki käy hi-taas-ti...

Samaan linjaan menevät nämä veikkauskuponkinipun kanssa kioskille ja kauppaan tulevat. "Onko voitto, onko voitto, onko voitto"... selvästi tämä on näille tekemistä ja ajankulua, kyllä ne saisivat voitot selville muutenkin.

Vierailija
1711/1818 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ärsyttää vain kaksi asiaa. Toinen on S ja toinen on K.

Vierailija
1712/1818 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuijottavat ukot

Ja sun kaltaisten tollottajien kohdalla tarttis kunnon turpasaunan!  

Mitenkäs sinä sen turpasaunan yrittäisit antaa? Minähän voisin vaikka katsella sinua huvittuneena.

Vierailija
1713/1818 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kyllä ne on ne ihan pihalla olevat mummot. Seisotaan maksupäätteen edessä kun kassa vetelee tavarat viivakoodinlukijan läpi. Kun kassa ilmoittaa loppuhinnan, hämmästytään että mitä ai niin nämä tuotteethan pitäisi vielä maksaakin."

Hei, tässä yksi mummo. Seison maksupäätteen edessä, kun kassa vetelee tavarat viivakoodilukijan läpi. Sillä aikaa otan pienen laukun lokerosta kortin, aikaa menee n. kaksi sekuntia. Kun viimeinenkin tavara on käsitelty, niin panen kortin lukijaan ja näppäilen tunnusluvun ja kun tapahtuma on hyväksytty, otan kortin, panen sen laukkuun suljen laukun ja siirryn pakkaamaan. Pakkaan tavarat hyvään järjestykseen, jotta säilyvät hyvinä ja ehjinä kotiin saakka. 

Vierailija
1714/1818 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi? Mitä teet sen aikaa, kun kassa piippaa ostoksiasi? Voisit pakata niitä ja kun kassa kertoo loppusumman, on pakkaus jo hoidettu ja jäljellä on maksu ja eikun ulos ovesta

Tämä! Miksi ei voi osaltaan sujuvoittaa kassavirtaa ja ottaa muita huomioon täyttämällä kassia sitä myöten kun myyjä antaa piipaturt tuotteet eteenpäin ? Pitääkö toljottaa kassaa ja sitten vasta herätä, että pitäisi päästä ripeästi muiden alta pois jotta seuraava pääsee pakkaaman. 

Vai sillä tavalla. Sitten se kassajonon "ensimmäinen" tunkee jo valmiiksi siihen maksupäätteen viereen, koska olet siellä laarin takana pois kassajonosta, eikä varmasti peräänny maksutapahtuman ajaksi eikä sillä ole siihen tilaakaan, koska ne muut jonossa olevat ihmiset ovat myös edenneet lähemmäs kassaa. On se kiva hötkyillä edestakaisin ja sitten mahdollisesti joutua näppäilemään pin-koodi, kun vieressä oleva asiakas tuijottaa näppäilyäsi siinä puolen metrin päässä.

Vierailija
1715/1818 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kyllä ne on ne ihan pihalla olevat mummot. Seisotaan maksupäätteen edessä kun kassa vetelee tavarat viivakoodinlukijan läpi. Kun kassa ilmoittaa loppuhinnan, hämmästytään että mitä ai niin nämä tuotteethan pitäisi vielä maksaakin."

Hei, tässä yksi mummo. Seison maksupäätteen edessä, kun kassa vetelee tavarat viivakoodilukijan läpi. Sillä aikaa otan pienen laukun lokerosta kortin, aikaa menee n. kaksi sekuntia. Kun viimeinenkin tavara on käsitelty, niin panen kortin lukijaan ja näppäilen tunnusluvun ja kun tapahtuma on hyväksytty, otan kortin, panen sen laukkuun suljen laukun ja siirryn pakkaamaan. Pakkaan tavarat hyvään järjestykseen, jotta säilyvät hyvinä ja ehjinä kotiin saakka. 

Miksi ihmeessä pistät sen kortin lukijaan, kun sehän toimii nykyään ilman kosketusta? Kun dementia alkaa vaivaamaan kannattaisi jo siirtyä sinne kodinhoidon puolelle eikä tolloilla tolkku pihalla haittaamassa muitten elämää.

Vierailija
1716/1818 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassajonot, ja esim kassajonossa olen kolmas ja perässäni kolme muuta, viereinen kassa avataan ja ne perässä olijat ryntäävät sinne kuin peuralauma, ja minä kolmantena en ehdi tai pääse jonosta pujahtamaan sinne avatulle kassalle. Mitään kohteliaisuutta ei ole kun jonotetaan kassoille.

Vierailija
1717/1818 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä pistät sen kortin lukijaan, kun sehän toimii nykyään ilman kosketusta? Kun dementia alkaa vaivaamaan kannattaisi jo siirtyä sinne kodinhoidon puolelle eikä to

Siksi, koska haluan tehdä näin. Muisti pelaa, ja muistan neljän eri pankin korttien kaikki tunnusluvut kahdesta maasta ja joskus tarvitaan myös allekirjoitus. Siinä vaan ihmettelet ja töllötät suu auki. 

Vierailija
1718/1818 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän Cittarissa on sellainen laite, jolla pussin saa kätevästi auki.

Vierailija
1719/1818 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kassa ei  liuuta kapulaa tarpeeksi pitkälle että asiakas ylettyisi siihen ja voisi panna sen ostostensa perään. 

Vierailija
1720/1818 |
21.09.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höppänät puheripulia potevat seurankipeät  ihmiset jotka tehtyään ostokset jäävät jaarittelemaan ja höpöttämään kassaneidille omia juttujaan niin kuin kassaneiti olisi joku seuraneiti. Takana kilometrin pituinen jono ja monella on kiire. Yleensä nuo jarruttelusta ovat vanhoja ihmisiä. Mutta se ei Ile mikään puolustus. Olen itsekin eläkeläinen mutta en vielä niin höppänä etten muistaisi aikaa kun oli kiire töiden jälkeen ehtiä kauppaan, hakemaan lapset hoidosta ja kotiin laittamaan ruokaa. En kuvittele että muiden asiakkaiden ja kassaneidin tehtävänä on jutella kanssani ja viihdyttää minua.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi neljä