Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, miksi mies jolla on parisuhteessa heikot rajat tai ei mitään rajoja on turn off?

Vierailija
01.01.2025 |

Tarkoitan, että häntä voi kohdella lähes miten tahansa. Ei aseta rajoja. 

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattele nyt itse. Mitä jos naisesi "harrastaa" sinulle henkistä väkivaltaa sä et osaa asettaa hänelle rajoja, että hän lopettaisi sen, niin mitäpä ajattelet siitä?

Vierailija
2/21 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tuollaisella miehellä ei ole itsekunnioitusta ja kuka nyt kunnioittaa ihmistä joka ei kunnioita edes itseään?

Naiselle jatkuvasti alistuva mies viestittää että häntä voi kohdella miten vain. Säälittävää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä te ihmiset oikein teette? Ei ole tervettä harrastaa henkistä väkivaltaa muita ihmisiä kohtaan.

Vierailija
4/21 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa a, kumma että ei ole itsestään selvää miksi ihmset eivät ylesesti lämpene kaiken maailman selkärangattomille ovimatoille ja mieslapsille.

Vierailija
5/21 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska nainen haluaa olla rikollisen kanssa, joka häntä hakkaa jatkuvasti!

Vierailija
6/21 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se olisi hyvä asia, että jollakin on jäänyt henkinen kehitys vajavaiseksi? 

Vierailija
7/21 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska vetelä joojoomies jättää kaiken naisen vastuulle ja arvailtavaksi. Vaikea tietää, onko sen oman kumppanin tarpeet ja mielipide huomioitu, jos se ei niitä mitenkään ilmaise. Ja jos sellaista haluaa, voi hankkia nuken, mutta yleensä ihmiset kaipaa parisuhteelta vastavuoroista vuorovaikutusta eikä mitään NPC-hahmoa.

Vierailija
8/21 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän miesvihaajan mielestä miehissä on ilmeisesti vain huonoja vaihtoehtoja ja ei yhtään normaalia miestä olemassakaan. 

Vierailija
9/21 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska on toiselle osapuolelle älyttömän raskasta elää rajattoman ihmisen kanssa.

Kun joutuu tarkkailemaan ja arvailemaan mitä se toinen oikeasti haluaa ja tuntee, kun hän ei millään tavalla ilmaise itseään. Ja pahimmillaan räjähtää sitten näennäissti tyhjästä, koska kokee tulleensa huonosti kohdelluksi ehkä jo vuosia. 

Parisuhde ei voi toimia, elleivät molemmat  ilmaise avoimesti ja rehellisesti mitä haluavat ja tarvitsevat. 

Vierailija
10/21 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä te ihmiset oikein teette? Ei ole tervettä harrastaa henkistä väkivaltaa muita ihmisiä kohtaan.

Ei, mutta jos joku ei ilmaise miten haluaa tulla kohdelluksi, häntä saattaa kilteinkin ihminen kohdella "väärin". Ne kun on jokaisella omat kriteerit, miten haluaa tulla kohdatuksi ja mitkä asiat ovat tärkeitä. 

Vierailija
11/21 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kukaan haluaisi kumppanikseen tahdotonta kynnysmattoa? Mitä lisäarvoa tuollainen elämään tuottaa ja kuka auttaa sinua jos satut vaikka sairastumaan kun eihän tuollainen tahdoton otus pystyy mitään itse päättämään?

Vierailija
12/21 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska tällainen mies sysää naisen harteille vastuun itsestään, elämästään ja onnellisuudestaan. Asettaa itsensä keskipisteeksi, jonka toiveet ja tunteet muiden pitäisi osata arvata ja toteuttaa ilman, että kyseinen henkilö niitä mitenkään ilmaisee. Itse mies toki pitää itseään kilttinä ja hyvänä ihmisenä, koska ei kykene näkemään miten sairasta ja tuhoavaa se oma käytös on. Kärsii vain syvästi, kun kukaan ei arvosta eikä hän saa koskaan sitä mitä tarvitsisi. Surullista. 

Vierailija
13/21 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei ole rajoja suhteessa niin ei niitä ole muihinkaan suuntiin. Tuollaista miestä ei voi jättää hetkeksikään vahtimatta, sillä parisuhde vetää puoleensa kateutta ja jos miehellä ei ole rajoja, hän lankeaa näihin paholaisen ansoihin kerta toisensa jälkeen. Ne vahingoittavat suhdetta ja puolisoa sitten. Eli rajaton ei ole "kiltti" vaan todella suuri riski, kuin rakentaisi laivan paperista. Ei yksinkertaisesti tule toimimaan, vaan upottaa muut mukanaan

Vierailija
14/21 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, mutta jos joku ei ilmaise miten haluaa tulla kohdelluksi, häntä saattaa kilteinkin ihminen kohdella "väärin". Ne kun on jokaisella omat kriteerit, miten haluaa tulla kohdatuksi ja mitkä asiat ovat tärkeitä. 

Juuri tämä. Voin yrittää arvata mitä se kiltti ja rajaton haluaa ja tehdä parhaani antaakseni hänelle kaikkea hyvää ja ihanaa , mutta lopputuloksena kiltti saattaa olla minulle katkera, koska hänen mielestään olen jyrännyt häntä vuosia, raahannut mukanani ympäriinsä enkä antanut tilaa hänen toiveilleen. Miksei voinut avata suutaan ja sanoa jotain?

Vierailija
15/21 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Koska mä voin!" -kaikki naiset

Vierailija
16/21 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän miesvihaajan mielestä miehissä on ilmeisesti vain huonoja vaihtoehtoja ja ei yhtään normaalia miestä olemassakaan. 

No rehellisesti sanottuna parisuhde ei kyllä ole millään tasolla naiselle edullinen, ellei mies ole merkittävä bread winner. Mutta nämä miehet eivät sitten ole yleensä parisuhdekelpoisia, vaan käyttelevät rahansa perheen sijaan mieslapsimopoihin ja muuhun vastaavaan sekoiluun

Vierailija
17/21 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuri tämä. Voin yrittää arvata mitä se kiltti ja rajaton haluaa ja tehdä parhaani antaakseni hänelle kaikkea hyvää ja ihanaa , mutta lopputuloksena kiltti saattaa olla minulle katkera, koska hänen mielestään olen jyrännyt häntä vuosia, raahannut mukanani ympäriinsä enkä antanut tilaa hänen toiveilleen. Miksei voinut avata suutaan ja sanoa jotain?

Tämä myös. Jos ei puhu suoraan niin puhuu selän takana tai patoaa. Sitten jossain vaiheessa se pato murtuu ja jos se murtuu väärään aikaan tai väärässä paikassa, niin tuho voi olla aikamoista

Rajaton kilttimies voisi alkaa ilmaisemaan itseään ja halujaan. Selkärankaisuus tarkoittaa sitä, että monta mätsiä "ei synny", koska intressit eivät ole yhteneväiset. Se on ok ja niin kuuluukin olla. Sellaisessa suhteessa loisiminen, mistä pitää esim. koko ajan vänistä selän takana tai kerätä todistusaineistoa siitä, kuinka toinen pitkän ajan kuluessa kohtelee itseä huonosti, on väärin ja pahaa. Ja sitä se yleensä on: en ole koskaan tavannut sillä tavalla aidosti kilttiä, joka ei jossain kohtaa pimahtaisi ja levittäisi sitä pahaa oloaan sitten räjähtämällä tai jatkuvasti esim. selän takana mustamaalaamalla

Vierailija
18/21 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan halua mitään lapatossu kynnysmattoa. Haluan normaalin miehen jolla on terve itsetunto.

Vierailija
19/21 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai? Mun mies ei ole rikollinen eikä hakaka tai pahoinpitele minua mitenkään muutenkaan mutta hänellä on terveet rajat itsellensä.

Vierailija
20/21 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska haluan tasa-arvoisen parisuhteen. Ei minuakaan saa kohdella lähes miten tahansa. Eikä minun tarvitse voida kohdella kumppaniani lähes miten tahansa. Haluan tietää, mikä kumppanista tuntuu pahalta, jotta osaan välttää sitä. En mä tee mitään kaikkeen alistuvalla kumppanilla, koska en ole mikään miehenhakkaaja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi viisi