Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mihin asti yleensä nukutte viikonloppuisin/vapaapäivinä?

Vierailija
01.01.2025 |

Normaalitilanteessa, oletus nyt että ei ole mitään vuorotöitä. Oon vähän ihmeissäni uudesta miesystävästä joka nukkuu viikonloppuisin ja näin vapaapäivinä mun mielestä omituisen myöhään. Onko  tavallistakin että aikuinen ihminen vetää sikeitä puolillepäivin, jos kuitenkin nukkumaan on menty yhden aikaan? 

Ei siinä muuten, antaa nukkua, mutta vähän alkaa käydä aika pitkäksi. Nimim. Hereillä puoli yhdeksästä. 

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vapaapäivinä menee helposti iltapäivään pitkälle. Hoitamaton uniapnea tässä vaiheessa.

2/13 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

5-6 mais yleensä herään

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvähän se on jos saa unta, sehän on hyvä terveydelle että lepää joskus.

Vierailija
4/13 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arkena nukun 22-05, vapaapäivinä 24-05 + 5:30-11 (vien tuossa välissä koirat ulos ja jatkan sitten unia) 

Vierailija
5/13 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään 10-11 aikaan. Nyt juon aamukahvia.

Vierailija
6/13 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aikaisemmin heräsin aina noin 6.30, vaikkei herätyskelloa ollutkaan soimassa. Nyt olen alkanut jostain syytä nukkumaan viikonloppuisin noin 8 asti.

Vierailija
7/13 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään työaamuina ennen viittä. Ärsyttää kun koira on oppinut sen rytmin ja herättää mut myös vapaapäivinä viimeistään kohta viiden jälkeen. Ja kun kerran herään, niin en saa enää unenpäästä kiinni.

Vierailija
8/13 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin työelämässä, niin pidin vuorokausirytmin lähes samanlaisena viikonloppuisin ja vapaapäivinä. Ero oli korkeintaan kaksi tuntia heräämisen suhteen. Nyt eläkkeellä ollessa nukun päivät ja valvon yöt. Harvoin olen ylhäällä ennen ilta seitsemää ja aamuisin menen nukkumaan yhdeksän aikoihin.

Vierailija
9/13 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Klo 8 herään viimeistään. Kello ei soi vapailla. Lomalla voi rytmi kääntyä vähän myöhäisemmäksi, mutta ei ikinä yli 9. 

Vierailija
10/13 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko ukkos joku 18 vuotias teini joka tarvii paljon unta? Aikuiselle ihmiselle riittää seitsemän tunnin yöunet.

Vierailija
11/13 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se normaalia nukkua 11 tunnin yöunet, jos on kertynyt työheräämisistä univelkaa.

Vierailija
12/13 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies laittaa aamukahvia 10 maissa, siihen yleensä herään. Sitten lojun ja nettailen puolille päivin, tässä ihan kohta vos jotain tehdä: uuden tietsikan asennus on kesken, puu-uunin lämmitys ja ruuan laitto, imuroida vois ja vessan pestä, ehkä pyykkiä... eli ei mitään ohjelmaa suunnitteilla tälle päivälle. Sitten jos on sovittua menoa, voi heräillä 8 maissa.

Vierailija
13/13 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herään aina 5-6 välillä.Kerran vuodessa 7-8 aikaan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kolme