Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisiko joku auttaa minua?

Vierailija
01.01.2025 |

Minua ahdistaa kun tunnen niin vahvasti. Minulla on hoitoeläin, jonka pitäisi ihan pian lähteä kotiin. Hoitoeläin nauttii selvästi kanssani olemisesta ja on niin liikuttavan rakastava. On ollut luonani jotain kaksi kertaa aiemminkin (ja minä sen luona sitä ennen), eikä se koskaan haluaisi lähteä kotiin täältä. Sillä on oikein hyvät kotiolot, mutta se joutuu olemaan aika paljon yksin töiden takia kotonaan. Täällä se saa minun huomioni ja läsnäoloni koko ajan, ja on niin liikuttavaa miten se rentoutuu kuunnellessaan minun puuhasteluani. En jaksaisi tätä tunnemyrskyä aina :( sattuu niin s aatanasti luopua taas. 

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon mukaan.

Vierailija
2/6 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene töihin. 

Vierailija
4/6 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiintymys eläimeen on eläinrakkaalle arka juttu. Tunne että joutuu antaa takaisin kotiin ja että itse hoitaisi paremmin on surullista. En oikein osaa neuvoja antaa, kun itse tunnen samoin. Hyviä vointeja kuitenkin, siitä se menee eteenpäin, päivät. 

Vierailija
5/6 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minä mitenkään arvostele omistajan hoitoa. Fakta on kuitenkin se, että minun luonani tuo saa niin paljon enemmän seuraa. Aina alkuun on totuttelemista, kun se tulee tänne ääntelehtimään ja sotkemaan, mutta sitten siihen aina tottuu ja kiintyy. Tämä asunto on huono eläimelle, kun tilaa on niin vähän. Sillä ajatuksella yritän jaksaa ikävää...

Vierailija
6/6 |
02.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pullukka ongelma taas

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi yksi