Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lukutoukka nörtti tytär ei voi postua kämpästä EDES uutena vuotena!!

Vierailija
31.12.2024 |

Mulla on mies seuraa paikalla.Sanoin tytölle jo päivällä että lähdetkö illalla johonkin kun mulla on seuraa tulossa. Mutta EI. Lukutoukka nörtti kököttää huoneessaan 🤬 Arvatkaa kuinka paljon tämä tilanne vituttaa itseäni? Kun olin itse teini niin minua ei olisi millään saanut viettämään uutta vuotta kotona äitini kanssa. En tajua mitä teen tuon kanssa. On jotenkin ikäisiään sosialisesti jälkeen jäänyt,🤬

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja on selvästi kirjoitustyylin ja asiasisällön perusteella akateemikkotasoa.

Vierailija
22/24 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aloittaja on selvästi kirjoitustyylin ja asiasisällön perusteella akateemikkotasoa.

Saa sitä akateemikotkin viettää uutta vuotta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Sellainen provo sitten. 😁 Jos ei ole provo, niin käy sääliksi tuota tytärtä, koska äitinsä on täysi juntti. Onneksi tytär pääsee luultavasti pitkälle ja toivottavasti jättää äitinsä taakseen, eihän noilla näytä olevan mitään yhteistä. Ei osaa edes yhdyssanoja. Paras vanhempi on sellainen, joka kannustaa lastaan.

Vierailija
24/24 |
01.01.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jo harmi kun tyttö ei makaa sammuneena ja kuset housussa puskassa jäätymässä.

Tai vedä pillereitä jossai m a m u kämpällä joukkopantavana ja synnytä ap:lle 16vuotiaana ruskettunutta lasta.