Lukutoukka nörtti tytär ei voi postua kämpästä EDES uutena vuotena!!
Mulla on mies seuraa paikalla.Sanoin tytölle jo päivällä että lähdetkö illalla johonkin kun mulla on seuraa tulossa. Mutta EI. Lukutoukka nörtti kököttää huoneessaan 🤬 Arvatkaa kuinka paljon tämä tilanne vituttaa itseäni? Kun olin itse teini niin minua ei olisi millään saanut viettämään uutta vuotta kotona äitini kanssa. En tajua mitä teen tuon kanssa. On jotenkin ikäisiään sosialisesti jälkeen jäänyt,🤬
Kommentit (24)
Itse olet kakarasi kasvattanut. Luulen että hän tekee tuon tahallaan. Kostaa kaikki vääryydet vuosien varrelta.
Vierailija kirjoitti:
Anna hänen olla kotonaan.
Ei vikapäisellä ap:lla ole lasta.
Kuvittelee olevansa "hauska", kun jankkaa näitä samantyylisiä provojaan alituiseen...
Heittäkää kaatopaikalle, aina kun näette!
Mistä päin olette ja minkä ikäinen tyttö? Voin viedä hänet huviajelulle kaupungille muutamaksi tunniksi.
T. HyväTahtoinen Mies37
Ihana tyty, toivottavasti löytää mukavan nörtti pojun sitten ;3
Tyttäres ei ole yksi niistä huomisista lehtijutuista, kun mahmötti rakastellu
Vierailija kirjoitti:
Noh, säästyttepähän teiniraskauksilta, raiskausten jälkiselvittelyiltä ja muulta umpihumalaisten teinien oheistoiminnoilta.
Joo ja ystäviltä, poikaystäviltä, avioliitolta ja lapsilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noh, säästyttepähän teiniraskauksilta, raiskausten jälkiselvittelyiltä ja muulta umpihumalaisten teinien oheistoiminnoilta.
Joo ja ystäviltä, poikaystäviltä, avioliitolta ja lapsilta.
Poikaystävän, avioliiton ja lapset voi saada myös ilman liuottimien juomista ja raiskatuksi tulemista.
Vaikea käsittää vanhalle suomalaiselle wt-amikselle, mutta totta se on. Ajat muuttuu.
Tyttö huomannut äitinsä wt:yden ja päättynyt ettei hänestä koskaan tule samanlainen
Miksi olisi pitänyt lähteä ulos pimeyteen ja kylmyyteen? Minäkään en ole ikinä ollut uudenvuoden aattoiltana missään ulkona tuttujen kanssa. Vuodenaika on niin ankea, että pysymme kotona.
Vierailija kirjoitti:
Tyttäres ei ole yksi niistä huomisista lehtijutuista, kun mahmötti rakastellu
Ai on rikastettu vai?
Katsokaa yhdessä Matilda-elokuva. Kuulostat samalta kuin ne vanhemmat siinä elokuvassa.
Lopettakaa nyt se ilmiselvään provoon vastaaminen!
Vierailija kirjoitti:
Tyttö huomannut äitinsä wt:yden ja päättynyt ettei hänestä koskaan tule samanlainen
Just tämä!!!!!
Muistan, kun usein teini-ikäisenä luin kaikessa rauhassa ja äiti ajoi pois. Raivostuneena huusi, että mitäs siinä vahdit, kun halusi olla miehen kanssa kahden. Muutenkin hermostui, jos olin liikaa kotona. Oli jo nuorena muutettava muualle, kun oli kait liikaa.
Vierailija kirjoitti:
Muistan, kun usein teini-ikäisenä luin kaikessa rauhassa ja äiti ajoi pois. Raivostuneena huusi, että mitäs siinä vahdit, kun halusi olla miehen kanssa kahden. Muutenkin hermostui, jos olin liikaa kotona. Oli jo nuorena muutettava muualle, kun oli kait liikaa.
Minkälaiset välit teillä nykyään?
En käsitä miten joku vieras mies voi olla tärkeömpi kuin oma lapsi.
Ole kiitollinen kiltistä ja fiksusta tyttärestä.
Miksi olet hankkinut lapsen? Mun äiti oli juuri tuollainen. Olisi pitänyt lähteä kotoa pois, että pääsee naimaan uuden ukon kanssa. Olisiko kuule kannattanut käyttää aikanaan ehkäisyä.