No mikä meininki?
Uusi vuosi vaihtuu 4 tunnin ja 15 minuutin päästä. Onko elämä parempaa ensi vuonna?
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Asumistukileikkaukset pitää perua. Ja kaikille riittävä raha.
Mun as tuki laskee 50 euroa. No teen pimeitä töitä sitten että tienaan pari tonnia.
Nautiskelen kun olen yksin, puoliso duunissa. Tämmöinen keski-ikäinen täti (58-v.) Kävin saunassa ja pari lonkeroa ottanut. Kiva kun raketit paukkaa. Vähän eloa kylään. Ja katson tuota Kuumaa bändin konserttia. Onpas kiva. Laulaja on kyllä ihan syötävän söpö.
Taatusti on. Tämä vuosi oli kamalin 30 vuoteen. Jouduin elämäni ensimmäisen kerran lomautetuksi, sain mielenterveydenhäiriöitä jne. Ensi vuonna on töitä, rahaa, hienompia lomia ja parempi fiilis.
Hyvä. Ulkoilua koirien kanssa, makkaran paistoa notskilla, saunomista ja pulahdus avantoon, ulkotulet palamaan ja nyt köllöttelen mökissä patterikynttilöiden valossa. Tämä on juhlaa.
Mikä meininki? Pillua tekis mieli. Minulle riittäisi ihan sillainen pienempikin kun en ole niin kovin ahne.
Vierailija kirjoitti:
Perustele miksi asumistukileikkaus pitäisi perua? Siihen sinulta ei muuta perustelua löydy kuin itsekkyys. Toivon sinulle sysipaskaa uuttavuotta ja pitkää leipäjonoa eteesi 👍
Hyvä meininki. Tina lupasi paljon rahaa ensivuodeksi. Katotaan miten töitä pukkaa.
Pistin uuden tietokoneen tilaukseen. Vanha ei täytä enää uusimman Test Drive Unlimitedin minimivaatimuksia. "Kyllä tää tästä."
Vierailija kirjoitti:
Nautiskelen kun olen yksin, puoliso duunissa. Tämmöinen keski-ikäinen täti (58-v.) Kävin saunassa ja pari lonkeroa ottanut. Kiva kun raketit paukkaa. Vähän eloa kylään. Ja katson tuota Kuumaa bändin konserttia. Onpas kiva. Laulaja on kyllä ihan syötävän söpö.
Keski-ikäinen olit 20 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun as tuki laskee 50 euroa. No teen pimeitä töitä sitten että tienaan pari tonnia.
50€ on onneksi pieni raha. Eihän se tee kuin 1,66€ päivää kohden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keski-ikäinen olit 20 vuotta sitten.
Älä kiusaa vanhaa naista! Ajattele nyt edes vähän mitä huutelet ihmiselle jolla ei ole enää kuin pari vuotta elinaikaa jäljellä!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
2000€ kuukausituloilla et edes tarvitse asumistukea höpsö 🤗