Huomenna se taas alkaa, kalorinlaskenta
Aika monella ruokavaaka soi ja pää suhisee kaloreitten numeroita.
Sääliks käy (tosin vähän huvittaa) tulostahan tuollaisella hullutuksella ei saa.
Vatsa tungetaan täyteen kasviksia, kun on niin vähän kaloreita, silti kroppa huutaa nälkää.
Kommentit (7)
Eihän se kaikilta onnistu ja muitakin konsteja on, mutta laita ap muutaman viikon päästä tarkempaa tietoa miten sulla on mennyt, niin kyllä täällä varmasti neuvotaan, missä menee pieleen jos ei toimi.
Vierailija kirjoitti:
Eihän se kaikilta onnistu ja muitakin konsteja on, mutta laita ap muutaman viikon päästä tarkempaa tietoa miten sulla on mennyt, niin kyllä täällä varmasti neuvotaan, missä menee pieleen jos ei toimi.
Kaörienlaskenta ei koskaan toimi.
Olen tiputtanut kalorien laskemisella kohta 30 kiloa. Kun on taustalla syömishäiriö ja sairaalloinen lihavuus niin olen joutunut opettelemaan ihan uuden tavan elää ja syödä. Moni huijaa itseään ja syö käytännössä enemmän kuin luulet. Ruokia en tosin punnitse. Eikä ole nälkä.
Vierailija kirjoitti:
Olen tiputtanut kalorien laskemisella kohta 30 kiloa. Kun on taustalla syömishäiriö ja sairaalloinen lihavuus niin olen joutunut opettelemaan ihan uuden tavan elää ja syödä. Moni huijaa itseään ja syö käytännössä enemmän kuin luulet. Ruokia en tosin punnitse. Eikä ole nälkä.
Olet kova valehtelemaan :)
Syyskuun alusta pudotettu painoa 15+ kiloa. Jouluna ja näin uutena vuotena ei jaksa stressata.
Itsekin aloitan uuden tarkkailujakson huomenna. Tällä kertaa tavoitteena ei ole onneksi enää pudottaa painoa vaan pitää se suurin piirtein ennallaan. Onneksi paljon helpompi rasti.
Hyvä kuitenkin tarkkailla vielä niin että kevät kaudella ei kerrytä yhtään kiloa takaisin.
Lapsen omaavat naiset! Ottakaa Ap:n aloituksesta mallia! Kasviksia ja liikuntaa!
Minusta tuo uuden vuoden laihdutustrendi ja muutkin uuden vuoden lupauksiin liittyvät vouhotukset ovat todella epäsuosittuja nykyään. Jokainen tietää nykyään, ettei semmoiset pidä useinkaan. Lehdistökin antaa nykyään paljon parempia vinkkejä kuin laihdustusneuvoja, kuten vaikka säästövinkkejä.