Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Huomenna se taas alkaa, kalorinlaskenta

Vierailija
31.12.2024 |

Aika monella ruokavaaka soi ja pää suhisee kaloreitten numeroita.

Sääliks käy (tosin vähän huvittaa) tulostahan tuollaisella hullutuksella ei saa.

Vatsa tungetaan täyteen kasviksia, kun on niin vähän kaloreita, silti kroppa huutaa nälkää.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuo uuden vuoden laihdutustrendi ja muutkin uuden vuoden lupauksiin liittyvät vouhotukset ovat todella epäsuosittuja nykyään. Jokainen tietää nykyään, ettei semmoiset pidä useinkaan. Lehdistökin antaa nykyään paljon parempia vinkkejä  kuin laihdustusneuvoja, kuten vaikka säästövinkkejä.

Vierailija
2/7 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se kaikilta onnistu ja muitakin konsteja on, mutta laita ap muutaman viikon päästä tarkempaa tietoa miten sulla on mennyt, niin kyllä täällä varmasti neuvotaan, missä menee pieleen jos ei toimi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se kaikilta onnistu ja muitakin konsteja on, mutta laita ap muutaman viikon päästä tarkempaa tietoa miten sulla on mennyt, niin kyllä täällä varmasti neuvotaan, missä menee pieleen jos ei toimi.

Kaörienlaskenta ei koskaan toimi.

Vierailija
4/7 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen tiputtanut kalorien laskemisella kohta 30 kiloa. Kun on taustalla syömishäiriö ja sairaalloinen lihavuus niin olen joutunut opettelemaan ihan uuden tavan elää ja syödä. Moni huijaa itseään ja syö käytännössä enemmän kuin luulet. Ruokia en tosin punnitse. Eikä ole nälkä. 

Vierailija
5/7 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen tiputtanut kalorien laskemisella kohta 30 kiloa. Kun on taustalla syömishäiriö ja sairaalloinen lihavuus niin olen joutunut opettelemaan ihan uuden tavan elää ja syödä. Moni huijaa itseään ja syö käytännössä enemmän kuin luulet. Ruokia en tosin punnitse. Eikä ole nälkä. 

Olet kova valehtelemaan :)

Vierailija
6/7 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyskuun alusta pudotettu painoa 15+ kiloa. Jouluna ja näin uutena vuotena ei jaksa stressata.

Itsekin aloitan uuden tarkkailujakson huomenna. Tällä kertaa tavoitteena ei ole onneksi enää pudottaa painoa vaan pitää se suurin piirtein ennallaan. Onneksi paljon helpompi rasti.

Hyvä kuitenkin tarkkailla vielä niin että kevät kaudella ei kerrytä yhtään kiloa takaisin.

Vierailija
7/7 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsen omaavat naiset! Ottakaa Ap:n aloituksesta mallia! Kasviksia ja liikuntaa!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän