Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko Ellu ja Ansku eronneet?

Vierailija
31.12.2024 |

Viettäneet ainakin joulun erillään ja muutenkaan ei kummankaan instassa näytetä eikä mainita toista ollenkaan. 

Kommentit (2648)

Vierailija
2561/2648 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katon tätä vanhaa Iholla-sarjaa. Onko siis Elina työtön? Pasteeraa vaan kotona tai lenkillä. 

onkohan koskaan ollu normaalissa palkka työssä ?

Vierailija
2562/2648 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuommoisilla "suhteilla" ei ole mitään merkitystä, eikä niiden eroilla.

Samaa mieltä. En ymmärrä, miten joku jaksaa käyttää omaa aikaansa jonkun toisen ihmisen parisuhteiden ja erojen seuraamiseen ja niistä keskustelemiseen. Täälläkin kohta 130 sivua keskustelua asiasta, joka ei ole ole kovin merkityksellinen muille kuin asianosaisille.

säki jaksat

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2563/2648 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärsinkö oikein, että Susanin ja Ellun (pyöräily)seikkailu tulee kestämään peräti 5(!) kk? Ja lähtevät jo 3 viikon kuluttua..? Eli taitaa olla tosiaa joku Sri Lankan tai muun ulkomaankohteen pyöräilyreissu?

Jäänkin jo odottelemaan tuohtuneita viestejä, että millä rahalla reissataaan 5 kk 🤭 Eiköhän heillä ihan hyvät sponsorit ole hankittuna.

tuleeko ne äijät mukaan kuvaamaan

Vierailija
2564/2648 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Ellu haluaa näyttää mieheltä? Kun tuollainen ilmestys tulisi naisten pukkariin, niin kyllä sitä vaistomaisesti varmaan miettisi, että onko joku pervomies tullutkin tirkistelemään. En ymmärrä. Naiset naisina sanon minä!

HETERO!

Vierailija
2565/2648 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi Ellu haluaa näyttää mieheltä? Kun tuollainen ilmestys tulisi naisten pukkariin, niin kyllä sitä vaistomaisesti varmaan miettisi, että onko joku pervomies tullutkin tirkistelemään. En ymmärrä. Naiset naisina sanon minä!

"Naiset naisena sanon minä! Röyh ja prööt!" Virkistävä tuulahdus suoraan 50-luvulta.

Jokainen saa näyttä miltä haluaa. Minusta Ellulle sopii paljon paremmin tämä nykyinen sänkitukka ja androgyyninen look kuin vaikkapa se naisellisempi look, joka oli TTK-aikaan. Mä en näe Ellua miehenä vaan pikemminkin juuri androgyyninä. Vaikka hän siis nimenomaan naiseksi identifioituu eikä esim. muunsukupuoliseksi tai mieheksi.

Vierailija
2566/2648 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Katon tätä vanhaa Iholla-sarjaa. Onko siis Elina työtön? Pasteeraa vaan kotona tai lenkillä. 

On. Just eilen q&a:ssa luetteli nuoruuden työpaikkojaan, joihin kuului mm. raksahommat, järjestyksenvalvojan työt ja muita, en muista listaa ulkoa.

Vierailija
2567/2648 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Palkkatyö on yhdyssana. Koulut jäänyt sulta kesken?

Vierailija
2568/2648 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Just eilen q&a:ssa luetteli nuoruuden työpaikkojaan, joihin kuului mm. raksahommat, järjestyksenvalvojan työt ja muita, en muista listaa ulkoa.

pätkä töitä

Vierailija
2569/2648 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Naiset naisena sanon minä! Röyh ja prööt!" Virkistävä tuulahdus suoraan 50-luvulta.

Jokainen saa näyttä miltä haluaa. Minusta Ellulle sopii paljon paremmin tämä nykyinen sänkitukka ja androgyyninen look kuin vaikkapa se naisellisempi look, joka oli TTK-aikaan. Mä en näe Ellua miehenä vaan pikemminkin juuri androgyyninä. Vaikka hän siis nimenomaan naiseksi identifioituu eikä esim. muunsukupuoliseksi tai mieheksi.

Saa toki näyttää, mutta ei pidä ihmetellä sitten, jos muut ihmiset pitää kummajaisena. Mä taas näkisin hänet paremmin miehenä, ja jos hän ryhtyisi transprosessiin mieheksi, niin hän menisi aivan täydestä miehenä. Androgyyni on ihan ok sana kuvaamaan häntä nyt, mutta tuollainen sekamuotoisuus feminiinisyydestä ja maskuliinisuudesta (mikä on selvästi dominoivampi piirre hänellä) hämmentää lopulta, että kumpaa sukupuolta hän tosiasiassa edustaa. Biologisesti toki naista, mutta sosiaalisesti mun mielestäni enemmän miestä. Ei hänestä missiä ikinä saisi.

Vierailija
2570/2648 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ansku Bergström lataa suorat sanat Elina Gustafssonin ja Susani Mahaduran suhteesta

Syyksi Elina on kertonut, että kaksikko kasvoi erilleen. Hän myös ilmoitti, ettei tapaukseen liity kolmansia osapuolia.

Ansku ja Elina tapasivat syksyllä 2021Tanssii tähtien kanssa -ohjelmassa.

Erouutinen sai paljon huomiota, sillä Elina ja Ansku olivat aiemmin jakaneet runsaasti parisuhdeaiheista sisältöä somessa, jonka kautta fanit saivat seurata pariskunnan arkea lähietäisyydeltä.

Pian eron jälkeen Elina ja juontaja Susani Mahadura antoivat yhteishaastattelun Me Naisille, ja artikkeli sai aikaan huhumyllyn. Monet Elinan ja Anskun seuraajista alkoivat pohtimaan sitä, oliko Elinan ja Susanin välillä muutakin kuin pelkkää ystävyyttä. 

Kukaan ei ole aiemmin ymmärtänyt minua samalla tavalla kuin Susani. Minun ei tarvitse koskaan selitellä hänelle ajatuksiani ja tunteitani, Elina puolestaan kehuu.

Susani katkaisi huhuilta siivet lähes välittömästi.

Mulla on nähtävästi romanssi kaikkien mun ystävien kanssa. yleensä en näitä kommentoi, mutta jotenkin huolestuttaa tämmöinen meininki, ja ehkä toimittajana vielä enemmän huolestuttaa tuo otsikointi.

Mulla on kumppani, jonka olen ollut onnellisesti kahdeksan vuotta yhdessä. mä olen tehnyt tietoisen valinnan suojata meidän rakkautta ja suhdetta, koska en halua, että mun yksityiselämää spekuloidaan. Mulla on maailman paras kumppani.

Ja siis kyllä, mulla ja Elinalla on todella syvä yhteys ja ystävyys ja esim. mun kumppani on meidän suurin fani. Mutta kertokaa mulle, miksi kahden naisen ystävyys ja seikkailut on niin vaarallisia ja triggeröiviä joillekin, Susani kirjoitti taannoin Instagram-videotarinoissaan.

Elina hengaili Anskun kanssa

Elina ja Ansku muuttivat erilleen tammikuussa, ja kaksikko on edelleen hyvissä väleissä. 

Ex-parin fanien iloksi Elina kertoi lauantaina 22.2. käyneensä auttamassa Anskua. 

Elina julkaisi lyhyen videon Instagram-videotarinoissaan, jossa hän kuvaa erästä ruoka-annosta sekä kääntää kameran kuvaamaan häntä itseään. Anskua ei videolla nähty.

Videon perusteella vaikuttaisi siltä, että Elina on ollut käymässä Anskun luona.

lupasin auttaa anna-liisaa ruokapalkalla, Elina kirjoitti videon yhteyteen hassuttelevien emojien kera.

Toisessa Instagram-videotarinassa nähtiin myös ex-parin yhteinen koira.

Vierailija
2571/2648 |
23.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Isoja juttuja" tulossa

Elina avasi seuraajilleen myös nykykuulumisiaan. Puheenaiheeksi nousi esimerkiksi hänen ja Susanin yhteiset suunnitelmat, sillä eräs seuraaja oli tiedustellut aiheesta.

Elina on aiemmin kertonut lähtevänsä viikon päästä "seikkailuille" Susanin kanssa. 

Anskusta eronnut Elina Gustafsson nakukuvissa bestiksensä kanssa paljastaa ilouutisen

Kaksikko on aiemmin pyöräillyt esimerkiksi Helsingistä Rovaniemelle, ja he ovat ilmeisesti lähitulevaisuudessa toteuttamassa uuden pyöräretken.

Mihin suuntaatte pyörillä susanin kanssa...?!?! Seuraaja kyseli.

siis tuutte repii pelihousunne ku kuulette. täällä taustalla tehään isoja juttuja!! Elina kirjoitti mystisesti.

Näin Ansku ajattelee Elinan sydänystävästä

Saman Instagram-videotarinan yhteyteen Elina oli lisännyt vielä Anskuun liittyvää asiaa.

Ilmeni, että Ansku oli ottanut kantaa Elinan ja Susanin ystävyyssuhteeseen. Elina käyttää Anskusta hänen virallista etunimeään, eli Anna-Liisaa.

Elinasta eronnut Ansku Bergström lataa: "Ihan turhaa monta vuotta..."

Elinan somekirjoituksen mukaan Ansku on iloinen Elinan ja Susanin ystävyydestä.

anna-liisa tossa just hetki sitten tokaisi, miten onnellinen on, ku oon vihdoin löytänyt sydänystävän itselleni, Elina kirjoitti sydänemojin kera.

ystävän ja kollegan, jonka kanssa me pystytään yhdessä paljon isommin levittämään iloa ja valoa ympärille.

Vierailija
2572/2648 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

e ja s tuntenu alle vuoden

sydänystäviä

Vierailija
2573/2648 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaan yleisesti: joo, meillä on yhteinen hammasharja, mutta en mä kyllä kenenkään muun hammasharjalla pesisi. Toistemme likaisia alushousuja ei olla vielä käytetty, eikä pyyhitty samaan vessapaperiin. Mä en yritä olla poika, mut syntinen lespo kyllä, Gustafsson vastaa sosiaalisen median spekulointeihin.

Hän myös painottaa, että jos toisten ihmisten pussaileminen saa jollekulle pahan olon, niin hän suosittelee kääntymään terapeutin puoleen.

Kolmen kimppaa ei yökylän aikana ollut. Oman tulkinnan mukaan Maria ihan viihtyi kanssamme ja meillä oli kivaa, vai oliko Maria Veitola, Gustafsson kysyy nauruhymiöiden kera.

Vierailija
2574/2648 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vastaan yleisesti: joo, meillä on yhteinen hammasharja, mutta en mä kyllä kenenkään muun hammasharjalla pesisi. Toistemme likaisia alushousuja ei olla vielä käytetty, eikä pyyhitty samaan vessapaperiin. Mä en yritä olla poika, mut syntinen lespo kyllä, Gustafsson vastaa sosiaalisen median spekulointeihin.

Hän myös painottaa, että jos toisten ihmisten pussaileminen saa jollekulle pahan olon, niin hän suosittelee kääntymään terapeutin puoleen.

Kolmen kimppaa ei yökylän aikana ollut. Oman tulkinnan mukaan Maria ihan viihtyi kanssamme ja meillä oli kivaa, vai oliko Maria Veitola, Gustafsson kysyy nauruhymiöiden kera.

Kaveri on saanut paljon iskua päähän - ja sen huomaa. Voi voi. 

Vierailija
2575/2648 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaveri on saanut paljon iskua päähän - ja sen huomaa. Voi voi. 

Entäs Ansku. Mikä selittää hänen samanlaisen ajatusmaailman?

Vierailija
2576/2648 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

koskas tää s ja e pyöräretki alkaa ja kauanko kestää

Vierailija
2577/2648 |
24.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis reilusti alle vuoden. Jep.

Vierailija
2578/2648 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt Elina pudottaa shokkiuutisen: alun perinkin väliaikaiseksi asumisratkaisuksi tarkoitettu asunto jää taakse jo ylihuomenna.

Kyseessä on Elinan 18. muutto hänen elämänsä aikana. Elina kertoo yllätysmuutosta Instagram-tarinoissaan, jotka ovat näkyvillä vuorokauden ajan niiden julkaisusta.

Nopea aikataulu

Vauhdikasta menoa sisältävät tarinat alkavat videolla, jolla Elina heittelee vaatteitaan jätesäkkeihin Katri Helenan Vie minut -biisin tahtiin.

Ei helvetti oikeesti. Aamulla itkin kun en saanut "haluaamaani" kämppää ja neljä tuntia sitten sain viel paremman ja kirjotan huomenna sopparin ja torstaina muutetaan, hän julistaa videon päälle kirjoitetussa tekstissä.

Yksi kerrallaan kuteen katoavat kassin uumeniin, kun Elina viuhtoo niitä pois hyllyiltä. Sen jälkeen Elina kertoo tarinassaan uudesta vuokranantajastaan, josta pitää kovasti. Kummatkin pitävät nopeasta toiminnasta. Niinpä muuttokin tapahtuu nopealla aikataululla.

Vierailija
2579/2648 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo asunnossa oli henkiä ja huonot vibat

Vierailija
2580/2648 |
25.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt Elina pudottaa shokkiuutisen: alun perinkin väliaikaiseksi asumisratkaisuksi tarkoitettu asunto jää taakse jo ylihuomenna.

Kyseessä on Elinan 18. muutto hänen elämänsä aikana. Elina kertoo yllätysmuutosta Instagram-tarinoissaan, jotka ovat näkyvillä vuorokauden ajan niiden julkaisusta.

Nopea aikataulu

Vauhdikasta menoa sisältävät tarinat alkavat videolla, jolla Elina heittelee vaatteitaan jätesäkkeihin Katri Helenan Vie minut -biisin tahtiin.

Ei helvetti oikeesti. Aamulla itkin kun en saanut "haluaamaani" kämppää ja neljä tuntia sitten sain viel paremman ja kirjotan huomenna sopparin ja torstaina muutetaan, hän julistaa videon päälle kirjoitetussa tekstissä.

Yksi kerrallaan kuteen katoavat kassin uumeniin, kun Elina viuhtoo niitä pois hyllyiltä. Sen jälkeen Elina kertoo tarinassaan uudesta vuokranantajastaan, josta pitää kovasti. Kummatkin pitävät nopeasta toiminnasta. Niinpä muuttok

Söhösöhöhössönhössönsöhösöhöhössönhössön. Aikuislapsen elämää.