Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko Ellu ja Ansku eronneet?

Vierailija
31.12.2024 |

Viettäneet ainakin joulun erillään ja muutenkaan ei kummankaan instassa näytetä eikä mainita toista ollenkaan. 

Kommentit (2648)

Vierailija
2501/2648 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko kahden naisen välinen ystävyys olla täysin neutraalia silloin, kun toinen on lesbo? Anteeksi jos tämä on tökerö kysymys. Tarkoitan sellaista ystävyyttä, jossa on alastomuutta uintien, vaatteidenvaihtojen jne. muodossa. Nukutaan vierekkäin. Eikö se vähän kuitenkin vertaudu siihen, että kyseessä olisi nainen ja heteromies? Minulla naisella on miespuolisia kavereita, mutta en kokisi luontevaksi olla heidän seurassa esim. rinnat paljaana. Tai nukkua pikkuhoususillaan samassa sängyssä. 

No oman kokemuksen mukaan voi, tietyin rajoituksin.

Mun paras kamu ollut 5.luokalta asti ja tunnusti 7.luokalla olevansa lesbo ja ollut siitä asti. Ollaan niin tuttuja lapsuudesta asti ettei mtn voisi syttyä kummankaan puolelta, plus hänen naistyyppi on tyyliin mun vastakohta. Ei kuitenkaan hengata missään vähissä vaatteissa

Tuo tunnustaa-sanan käyttö särähtää ihan hirveästi korvaan näin 60-luvun jälkeisessä maailmassa. 

Vierailija
2502/2648 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta, miten Ellu pystyy hurmaamaan nämä heteronaiset itselleen ja käännyttämään heidät lesboiksi (tai ainakin lesbosuhteeseen). Moni mies voi olla vaan kateellinen. Toisaalta Ellu on kuin mies näissä suhdekuvioissa niin kai Anskun ja Susanin kaltaiset hetero/bi-naiset lankeaa häneen. Onko Ellulla ollut koskaan naista, joka olisi ollut jo valmiiksi lesbo? Tuntuu, että hän jahtaa aina vain niitä, jotka ovat (olleet) suhteessa miehen kanssa ja saa jännityksensä, jos heteronoloinen nainen vaihtaa leiriä hänen takiaan.

Ei ne ole mitään heteroja vaan biseksuaaleja! 

Itsekin oon miehen kanssa yhdessä mutta olen bi. Ei eri rakkaussuhteet ole mitään leirin vaihtamista. Ärsyttävää. 

Aito biseksuaalisuus olisi sitä, että olisi myös miesten lisäksi kiinnostunut feminiinisistä naisista.

Tää on hauska näkökulma, koska toisaalta täällä väitetään sitten taas, että parrakkaaseen transmieheen ihastuvat naiset ovat 100 % lesboja, vaikka ihastuessaan pitivät tätä cis-miehenä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2503/2648 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

s 36 ja yhä lapseton

herättää kysymyksiä...

Vierailija
2504/2648 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhdessä muodostamme tuplaliekin

Elina Gustafsson ja Susani Mahadura olivat tuskin tuttuja toisilleen, kun lähtivät viime kesänä satojen kilometrien pyöräreissulle. Se matka hitsasi heistä sydänystävät. Susani kieltäytyi hiljattain vakituisesta työpaikasta voidakseen jatkaa ajoreissuja Elinan kanssa. Nyt he ovat olleet toistensa tukena uusissa elämänvaiheissa.

mitäköhän ässän "mies"puoliso tykkää?

Vierailija
2505/2648 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voiko kahden naisen välinen ystävyys olla täysin neutraalia silloin, kun toinen on lesbo? Anteeksi jos tämä on tökerö kysymys. Tarkoitan sellaista ystävyyttä, jossa on alastomuutta uintien, vaatteidenvaihtojen jne. muodossa. Nukutaan vierekkäin. Eikö se vähän kuitenkin vertaudu siihen, että kyseessä olisi nainen ja heteromies? Minulla naisella on miespuolisia kavereita, mutta en kokisi luontevaksi olla heidän seurassa esim. rinnat paljaana. Tai nukkua pikkuhoususillaan samassa sängyssä. 

Mun paras kamu ollut 5.luokalta asti ja tunnusti 7.luokalla olevansa lesbo ja ollut siitä asti. Ollaan niin tuttuja lapsuudesta asti ettei mtn voisi syttyä kummankaan puolelta, plus hänen naistyyppi on tyyliin mun vastakohta. Ei kuitenkaan hengata missään vähissä vaatteissa

onhan se melkoinen pettymys varmasti ollut vanhemmille ja muulle suvulle kun tytär lepso

Vierailija
2506/2648 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Mahakuran Susanin nimi on kyllä hauska.

Vierailija
2507/2648 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Elina Gustafsson ja Susani Mahadura olivat tuskin tuttuja toisilleen, kun lähtivät viime kesänä satojen kilometrien pyöräreissulle. Se matka hitsasi heistä sydänystävät. Susani kieltäytyi hiljattain vakituisesta työpaikasta voidakseen jatkaa ajoreissuja Elinan kanssa. Nyt he ovat olleet toistensa tukena uusissa elämänvaiheissa. 

Mikä tuo Susanin uusi elämänvaihe on johon viitataan? 

Vierailija
2508/2648 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mietin samaa

Vierailija
2509/2648 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo tunnustaa-sanan käyttö särähtää ihan hirveästi korvaan näin 60-luvun jälkeisessä maailmassa.

Älä sitten toistele sitä ääneen.

Vierailija
2510/2648 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Uskomatonta, miten Ellu pystyy hurmaamaan nämä heteronaiset itselleen ja käännyttämään heidät lesboiksi (tai ainakin lesbosuhteeseen). Moni mies voi olla vaan kateellinen. Toisaalta Ellu on kuin mies näissä suhdekuvioissa niin kai Anskun ja Susanin kaltaiset hetero/bi-naiset lankeaa häneen. Onko Ellulla ollut koskaan naista, joka olisi ollut jo valmiiksi lesbo? Tuntuu, että hän jahtaa aina vain niitä, jotka ovat (olleet) suhteessa miehen kanssa ja saa jännityksensä, jos heteronoloinen nainen vaihtaa leiriä hänen takiaan.

Itsekin oon miehen kanssa yhdessä mutta olen bi. Ei eri rakkaussuhteet ole mitään leirin vaihtamista. Ärsyttävää. 

Aito biseksuaalisuus olisi sitä, että olisi myös mie

No niinhän se on, että seksuaalisen suuntautumisen määrittää ensijaisesti se, mitä sukupuolta toinen edustaa ja tässä olennaisessa roolissa ovat maskuliinisuus ja feminiinisyys. Maskuliinisuus edustaa miessukupuolta ja feminiinisyys naissukupuolta. Ei se ole sattumaa, että monet hetero/bi-miehetkin pitää transnaisia/fempoikia viehättävinä ja paneekin näitä, koska he ovat ulkokuoreltaan naisia. Tällaisia heteromiehiä on PALJON. Sama pätee myös käänteisesti hetero/bi-naisiin ja tämän takia Ellu pystyy hurmaamaan näitä Anskuja ja Susaneita itselleen, koska Ellu on heille kuin mies. Monen mielestä tämä toki on vaan lesboutta, mutta aitoa lesboutta tämä on vaan Ellun puolelta.

Tässä vielä erittelen, mitä ajattelen seksuaalisuudesta:

Lesbo = Kiinnostuu feminiinisistä naisista

Heteromies = Kiinnostuu feminiinisistä naisista

Homo = Kiinnostuu maskuliinisista miehistä

Heteronainen = Kiinnostuu maskuliinisista miehistä

Bi = Kiinnostuu joko vain toisesta tai molemmista sukupuolista ja mahdollisesti näiden risteävistä eroista sukupuoli-ilmaisussa (maskuliininen nainen/feminiininen mies)

Vierailija
2511/2648 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä se, että uskaltaa nyt elää täysillä välittämättä suvun / kulttuurin / uskonnon luomista paineista ja odotuksista. Eikös hänen isä ole srilankalainen.

Vierailija
2512/2648 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

s 36 ja yhä lapseton

herättää kysymyksiä...

Itse olen 43 ja "yhä" lapseton. Herättääkö kysymyksiä? Enkä tosiaan lapsia ole halunnut koskaan, eli ei ole mikään henkilökohtaine tragedia. Eikä mikään muu kuin oma valinta. Jännä, että joillekin on niin kova paikka, jos joku itselleen tuntematon nainen ei halua lisääntyä. 

Vierailija
2513/2648 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ait

todella ahdasmielistä ja suvaitsematonta

Vierailija
2514/2648 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

s 36 ja yhä lapseton

herättää kysymyksiä...

Itse olen 43 ja "yhä" lapseton. Herättääkö kysymyksiä? Enkä tosiaan lapsia ole halunnut koskaan, eli ei ole mikään henkilökohtaine tragedia. Eikä mikään muu kuin oma valinta. Jännä, että joillekin on niin kova paikka, jos joku itselleen tuntematon nainen ei halua lisääntyä. 

silti paniikissa selittelet "valintaasi"

Vierailija
2515/2648 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämäni ensimmäistä kertaa koin Suomen rakkaudellisena maana, jossa toisista pidetään huolta. Oli todella tärkeää saada Elinan kautta tuntea, miten maailmassa on paljon hyvää, isänsä puolelta srilankalainen Susani ihasteli.

Yhdessä olemme paljon enemmän kuin yksin, hän jatkoi.

Jo heti alkumetreillä se kirkastui: yhdessä muodostamme tuplaliekin, Elina kehui.

Vierailija
2516/2648 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisikohan s onnellisempi sri lankassa niin ei tarvi haukkua suomalaisia

Vierailija
2517/2648 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haha kirjoitin eilen tänne, että parin päivän sisällä luulis tulevan Susanilta selvennyspostaus ja tulihan se!!

Mut nolottaakohan Ellua nyt... siis jos on ihan rakastunut ja Susani nyt julkisesti tyrmäsi hänet. 

Meinaatteko että menisivät julkisesti myöntämään? Tottakai Ansku on tykännyt postauksesta, koska haluaa antaa kuvan että kaikki hyvin. Tottakai E ja S tekee hirveän haloon etteikö naiset voikaan olla ystäviä jos toinen on lesbo. Jos jotain onkin, se kerrotaan sit myöhemmin että tunteet syttyivät. Älkää nyt olko hoopoja.

Tämä aggressiivinen kieltäminen kertoo ihan tarpeeksi. Ellu sanoi iskelmägaalassa, ettei tuntemattomien mielipiteet kiinnosta. Miksi siis pitää vakuutella ja triggeröityä?

Vierailija
2518/2648 |
15.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voisi vähempää kiinnostaa tuntemattomien ihmisten mielipiteet. Me tiedetään (Susanin kanssa) tasan tarkkaan mikä homman nimi on.

En kai mä nyt niin moukkamainen olisi, että menisin heti johonkin kansikuvaan jonkun uuden tyypin kanssa?

Tuntuu, että ihmisille on tullut yllätyksenä, että ystävyyskin on oikeasti tosi tärkeä asia, eikä vain kumppanin löytäminen.

Olemme (Susanin kanssa) löytäneet sielun sisaruuden. Ehkä sellaisen löytäminen voi pelottaa ihmisiä? Ehkä jokainen voisi tutkia itsessään, mitä ystävyys merkitsee.

Pieni murto-osa viesteistä on sellaisia, joissa on päätelty, että meidän pyöräilyprojekti = salasuhde. Vaikka työkseni käsikirjoitan podcasteja ja elokuvia, niin en olisi itse koskaan edes älynnyt, että meidän ystävyydestä voidaan repiä tuollaisia tarinoita, hän päivitteli Instagramin tarinoissa.

Ja siis kyllä, mulla ja Elinalla on todella syvä yhteys ja ystävyys ja esim. mun kumppani on meidän suurin fani. Mutta kertokaa mulle, miksi kahden naisen ystävyys ja seikkailut on niin vaarallisia ja triggeröiviä joillekin?

Vierailija
2519/2648 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa käyttämään lainausmerkkejä, jos on pakko lainata lehtijuttuja tai Ellun/Susanin/Anskun some-päivityksiä. 

Vierailija
2520/2648 |
16.02.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

somettavat tädit

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi neljä