Onko Ellu ja Ansku eronneet?
Viettäneet ainakin joulun erillään ja muutenkaan ei kummankaan instassa näytetä eikä mainita toista ollenkaan.
Kommentit (2648)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Ellu avautuu instassa, kuinka ero on ollut vaikea, eikä halua, että häntä siitä syyllistetään.
Osui ja upposi siis. Muuten ei ois tarvetta meuhkata noin.
Niinpä. Eihän hän kutsuis saamiaan viestejä näpäytyksiksi ja opetuksiks jos ei niissä perää, vaan tosiaan ohittaisi ne vaan.
18. muutto tulee Susanin asuntoon😂
Edelleen: Miksi koira ei ole koskaan Anskulla?!
Ehkä tuo slogan ei se oo ku muuttaa kuulostaa erotilanteessa aika ajattelemattomalta.
Eikös Susani M. seurustele miehen kanssa vai mitä olen missannut?
Niinhän Anskukin oli naimisissa. Mitä se estää et S seurustelee miehen kanssa? Ei mitään
Elinan IG avautuminen vain vahvistaa sitä, että E on todella minäkeskeinen ja epäkypsä. *mulla on oikeus. Mulla on lupa elää*. Muista viis. Ellu seikkailee ny.
Todella meni maku tuosta muijasta.
Vierailija kirjoitti:
18. muutto tulee Susanin asuntoon😂
Tuliko oikeasti?
Nyt käy E kuumana instassa, näyttää siltä että mottaa kohta jotain. Reppana.
Niin kauan kuin Ellu avautuu tästä erosta siitä puhutaan.
Kannattaisi pitää se linja mikä alussa luvattiin.
Ellu ei saa miestä. Ja Anskulla on todella lapsellisen omituinen pikkutytön ääni.
Luulis, että edes muuttopäivän ajaksi koira olis päässyt Anskun luo, sen sijaan, että pidetään mukana stressaavasssa muuttohässäkässä. Meillä on aina viety koirat muuton ajaksi hoitoon.
Vierailija kirjoitti:
Ja kihlat siihen päälle
Juuri näin. Pian alkaa seuraavan uhrin lovebombing, ja instassa hehkutetaan ihanaa suhdetta. Sitten Ellua alkaa ahdistaa, ja hän lähtee vieraan naisen kanssa maailmalle seikkailemaan. Puoliso ikävöi, ja Ellua ahdistaa vielä enemmän. Se on ero, moro, ja kamat kahteenkymmenenteen asuntoon!
Haha, ihan paras toi tossa yllä! Se menee just noin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt Ellu avautuu instassa, kuinka ero on ollut vaikea, eikä halua, että häntä siitä syyllistetään.
Kuulostaa ihan narsistisella uhriutumiselta.
Ja varsinkin kun he vain kasvoivat erilleen tyyliin yhdessä päivässä eikö heidän pitänyt kommentoida eroa mitenkään. Arvasin, että e alkaa valkopyykätä.
Missä ovat kirjoittaneet että kasvoivat erilleen? Eikö ne vaan sanoneet että parisuhde on tullut päätökseen?
Ellu avautui eron jälkeen ja kirjoitti IG:ssa että kasvoivat erilleen. Nopeasti se tapahtui.
Vierailija kirjoitti:
Aivan varmasti ero on ollut vaikea. Jotain hankalaa siihen on pakko liittyä, koska olivat kihloissa ja julkisesti onnellisia vielä alkusyksystä. Ei Elinalla tai Anskulla ole velvollisuutta kertoa yksityiskohtia yleisön sosprnon janoa sammuttamaan.
On velvollisuus ja parasta olisi kertoa kaikki juurta jaksaen.
Mä ajattelen että ei voi valita, jos suhde on esillä ja sitä käytetään ansaintatarkoituksessa julkisesti, niin se mitä kerrotaan erosta, pitäis olla edes totta. Ja E avaa henkistä puoltansa ja käyttää sitäkin ansaintatarkoituksessa rakentaakseen omaa brändiä muissa asioissa, jolloin erosta sanotut suorat epäloogisuudet ymmärrettävästi herättää enemmän kysymyksiä ja vastustustakin. Tuo tekopyhyyden määrä, kun yhtään asiaa raaputtaa, on niin ilmiselvä. Siksi mun mielestä ei voi syyttää ketään, joka kyseenalaistaa. Hänelle on annettu näyttökertoja ja tykkäyksiä, julkisuutta parisuhteellaan, niiden kautta hän on ansainnut, ja nyt kun ne ovatkin kysymyksiä tai näpäytyksiä siitä samasta parisuhteesta ja sen päättymisestä niin ovatkin väärin?
hammasharja ja deodorantti omistus 50/50