Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

miehen pikkuhiljaa loppuvat halut..

Vierailija
30.12.2024 |

Siis meillä ollut seksiä ja ihan panoa päivittäin varmasti joku  noh, vuoskymmenet. Ja nyt yhtäkkiä mies alkanut sanoa, että "huomenna", tämä siis tarkoittaa, ettei itse halua laueta panossa.. vaikka mnua paneekin ja antaa valtavat pyörryttävät orgasmit.

Varsinkin. kun ottanut viiniä niin näin se menee, eipä ennen haitannut! Kun itse saan orgasmeja helposti, ja tänäänkin viimeiseni, sain niin järkyttävän että huuto oli kova.

En vaan tajua.  Onko muilla sellaisia kokemuksia. Alan olla asian suhteen "syö naista".

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on siis ongelmasi? 

Vierailija
2/19 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kukaan mies jaksa panna joka päivä. Alkaa maistua puulta ja työltä. Mitä vanhemmaksi tulee sen enemmän kyllästyttää kun ei ole oikeasti haluja. Välipäivät tekisivät ihmeitä haluilla ja saa täytettyä kasseja. Niiden täyttämiseen menee n 5 pv muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkään en enää miehenä saa panemalla itselle orkkuja. No ehkä, jos oikein rajusti  saisin vedellä, mutta rouva ei sitä enää siedä. Kuitenkin kova halu on nimenomaan saada sitä pillua sittenkin. Rouva kyllä saa orkut. Mutta ei hätää. Näillä mennään.

Vierailija
4/19 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan mies jaksa panna joka päivä. Alkaa maistua puulta ja työltä. Mitä vanhemmaksi tulee sen enemmän kyllästyttää kun ei ole oikeasti haluja. Välipäivät tekisivät ihmeitä haluilla ja saa täytettyä kasseja. Niiden täyttämiseen menee n 5 pv muutenkin.

Puhu vaan omasta puolestasi. Itse haluaisin pari-kolme kertaa päivässä, taikka pidemmän session missä sais eka laueta paineet pois ja sitten vielä toiset perään vähän pidemmän rakastelun kautta.

Suhde ollut saman kumppanin kanssa jo lähes 20 vuotta, mutta silti panettaa niin että vähintään mielellään kerran päivässä sais pillua. Syö ihan hemmetisti, jos ja kun tulee välipäiviä ja joutuu runkkaamaan paineet pois. Sillon ei se yks runkkauskerta riitä.

M39

Vierailija
5/19 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mies tähän asti jaksanut  pannam tai santamun tehdä handjobin. Jokus suuhoidon. Mutta nyt ei. Tosin tuo viini on juttu...

Vierailija
6/19 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsellä halut saanut kolauksen kun ei ole enään tullut olo että toinen haluaa. 

Olkoon kummasta vaan sukupuolesta kyse niin jokainen haluisi tunteen että on haluttava. Kyllä sen Se  tekee aina aloitteen ja kertoo haluista saamatta samaa takaisin, muuttuu sen halut

Vierailija
7/19 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

mikä. 

.."syö naista" = joku ehkä kannibaali ? - (fetissi. ok..)

Vierailija
8/19 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuodesta toiseen ootte lipittäneet viiniä ja nyt sitten ihmettelet kun sillä on seurauksia...

Vierailija
9/19 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka paljon olet panostanut siihen miehen kokemukseen? Mies on selvästi panostanut sinun kokemukseesi.

Vierailija
10/19 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka paljon olet panostanut siihen miehen kokemukseen? Mies on selvästi panostanut sinun kokemukseesi.

Voin kertoa hänen aiempien viestiensä perusteella että "hyväilen kalu ja pyöritän nuolen ja taasja taas ja yhä vaan ja mies murisee" 

Vierailija
11/19 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun täytyisi kontrolloida sitä milloin tai miten usein hän tulee? Ihan normaalia suhteissa joissa pannaan paljon, että mies ei tule joka kerta vaan kasvattelee orkkua vaikka useamman päivänkin. Kun kyse ei ole siitä että välttäisi seksiä kokonaan niin miksi tämä on sulle ongelma kun itse kuitenkin saat?

Vierailija
12/19 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon! Annan mitä haluaa ja enemmänkin, ja ihan aina. mulla on iso lipido.

Vierailija
13/19 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko jutella lempeän uteliaasti ihan miehen itsensä kanssa, miten hän itse tilanteen kokee? Tulee jotenkin outo vaikutelma viestistäsi. Miten se on sulle henkilökohtainen ihon alle menevä ongelma, jos miehesi ei aina tule? 

Ja se on libido.

Vierailija
14/19 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mä arvaan, että sun mielestä miehen tulee aina antaa naiselle orgasmi, ja nyt kun asia ei toimikaan vastavuoroisesti niin ottaa pattiin? Jospa ei mietittäisi niitä orkkuja niin voisi olla helpompaa. Joskus mä saan moninkertaisesti ja mies yhden, joskus mies saa ja mä en. Se on elämää ja jos kumpikin on tyytyväisiä seksiin niin missä ongelma? 

Vierailija
15/19 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Metänään asiasta puhuttiin, (yleensäkin puhutaan estottomasti) ja ei se nyt ongelma olekkaan, mutta pohdin sitä, kun yleensä on vallalla käsitys, että mies haluaa aina. No mies sanoi, että haluaakin kokoajan yhä, mutta ei tarvitse jokakerta sitä kliimaksia.

Ja todellakin, minulle hän antaa orgasmeja päivittäin! Ja juu tiedän että sana on lbido, suokaa nyt anteeksi kirjoitusvirheeni..niihin täällä aina hanakasti tartutaan, asiasta niin väliä.

Vierailija
16/19 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voin kertoa hänen aiempien viestiensä perusteella että "hyväilen kalu ja pyöritän nuolen ja taasja taas ja yhä vaan ja mies murisee" 

Mistä sinä tiedät kuka minkäkin viestin ja missä tarkoituksessa kirjoittanut? Täällä todella paljon kirjoittajia, mutta sinä tiedät kuka on minkäkin kirjoittaja.

Vierailija
17/19 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle on nainen kerran suuttunut siitä kun minä sain tehtyä hänelle neljä orgasmia ja itse en lauennut. Seksi hänen kanssaan tuntui aivan täydelliseltä. Oltiin pari viikkoa viestitelty ja soiteltu ja hän tuli Lohjalta luokseni Tampereelle. Varmaan puoli tuntia juteltiin että kosketeltiin ja sitten vaatteet pois. Mielestäni upeaa rakastelua ja hän oikeasti sai ne neljä orgasmia. Sitten hän ihmetteli että en lauennut. Yritin selittää että koskaan ei ole tuntunut yhtä hyvältä. Suuttui, puki päälleen ja lähti kotiin. Yritin saada yhteyttä ja esti minut täysin. Mä en ymmärrä että miksi nainen suuttui itseensä tai pettyi että piti lähteä pois. Onko sinulla ap vastaavia ohjelmia. Sun mies voi pitää sinua aivan täydellisenä ja sinä vain petyt itseesi kun miehen sperma ei lennä. Älä nyt ainakaan jätä miestäsi ja usko häneen jos hän sanoo että hyvältä tuntuu. 

Vierailija
18/19 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en todellakaan jätä miestäni, koska rakastan ja himoan häntä yhä hulluna. Ja kuten kerroin, hän on todellinen rakastaja! Ei tämä hänen orgasminsa ole ongelma, luulin ettei halua enää, ja se OLISI ollut minulle pulma, mutta eihän se ole nyt sitten niin. Haluan olla haluttu, niinkuin miehenikin todella haluaa, ja onkin sitä.

Vierailija
19/19 |
31.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä sinä tiedät kuka minkäkin viestin ja missä tarkoituksessa kirjoittanut? Täällä todella paljon kirjoittajia, mutta sinä tiedät kuka on minkäkin kirjoittaja.

Puhu vain omasta puolestasi, todellakin ;) "Vänkääjä sitä ja vänkääjä tätä ja olet siis mies" jne 

Sun viestit tunnistaa leikiten noista tilanteista, sanavalinnoista ja lukuisista kirjoitusvirheistä.