Mies. Mikä ominaisuus saa sinut kiinnostumaan naisesta?
Tapasin naisen, jolla ei ollut aikaisemmin ollut mies-/poikaystävää. Minuun vetosi naisen kokemattomuus.
Kommentit (39)
Kauniit kasvot, hyvä peppu ja kroppa, ei näkyviä leimoja, lävistyksiä eikä merkittävää ylipainoa. Kun nämä ovat check, sitten aletaan selvittämään persoonaa, luonnetta ja älykkyyttä.
Sellainen, joka saa helposti orgasmin.
Varakkuus. Etenkin peritty varakkuus.
Ankkahuulet ja irtoripset.
Muulla ei oo niin väliä.
Hoikka, tiukka perse, isot tissit. Kamelinvarvas plussaa.
"Tapasin naisen, jolla ei ollut aikaisemmin ollut mies-/poikaystävää. Minuun vetosi naisen kokemattomuus."
Minuun vetosi se, että nykyinen vaimo oli älykäs, mukava ja kaunis. Kun kuulin, että hän ei ollut koskaan seurustellut tai harrastaanut seksiä kolmekymppisenä, olin juosta karkuun. Mietin, miten erilaiset historiamme voisi toimia tulevaisuudessa. Eikä se ihan helppoa aluksi ollutkaan.
No, hyvin on kohta 30 vuotta toiminut, vaikka vieläkin ihmetyttää.
Vierailija kirjoitti:
Huh huh, noin pinnallista.
No voi että babby, luulitko että sun sielu herättäisi mielenkiinnon :(
Vierailija kirjoitti:
"Tapasin naisen, jolla ei ollut aikaisemmin ollut mies-/poikaystävää. Minuun vetosi naisen kokemattomuus."
Minuun vetosi se, että nykyinen vaimo oli älykäs, mukava ja kaunis. Kun kuulin, että hän ei ollut koskaan seurustellut tai harrastaanut seksiä kolmekymppisenä, olin juosta karkuun. Mietin, miten erilaiset historiamme voisi toimia tulevaisuudessa. Eikä se ihan helppoa aluksi ollutkaan.
No, hyvin on kohta 30 vuotta toiminut, vaikka vieläkin ihmetyttää.
Niin siis korkkasit sen pillun?
Pystyt tissit ja kaunis hymy ja viettelevä himokas katse. Vielä jos seksipuuhissa ottaa hyvin suihin ja syväkurkkuun, niin olen kiinnostunut.
Trimmattu karvakolmio, kauniit kasvot ja solakka vartalo.
Tässä ketjussa on varmaan tasan yksi ja sama tyyppi kirjoittanut nuo kaikki himoon liittyvät vastaukset ja yrittää siten lietsoa miesvihaa. Kun tiedostaa, että jotkut yrittävät ihan yrittämällä aikaan saada pahaa niin ei lähde tällaisiin provosointeihin sitten mukaan.
Rentous, pieruverkkarius, sosiaalisten normien kumartamattomuus, hellyydenkipeys
Tapasin uuden naisen. En olisi koskaan uskonut, että tavallisella 47v naisella voi olla niin trimmi kroppa. Exä ei ollut edes 15v nuorempana yhtä timmissä kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
Iloisesti kikatteleva, tissivakoa, hyppyripeppu, tiimalasi, pitkät hiukset
Ei ihme että on ollut vientiä. En tosin aina kikattele, vaan nauran ihan kunnolla
Kaunis, iloinen ja tervejärkinen. Tiedän, ihan liikaa vaadittu.
Alkuperäinen kunto , ei mitään tarvikeripsejä ja tatuointeja
Pitkät punaiset hiukset ja pisamia. Olen myyty.