Miten monilla naisilla ilmekkin on tollainen?
Ilme on tuollainen "Älä tule puhumaan mulle". Sit ihmetellään ku miehet ei tuu tekee aloitteita. Te olette luotaantyöntäviä pelkästään tolla perusilmeellä! Eikö täällä osata hymyillä??
M33
Joku varmaan itkee tästäkin naisvihaa vaikka tää on mielipide.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muuttaa keski-eurooppaan, jos tuolta tuntuu. Ei meidän tarvitse teeskennellä. Käytä sinä aikasi esittämiseen, me muut tehdään mitä huvittaa 😊
Teettekö? Miksi defenssi? Sabotoitko jo elämäsi?
Minä taidan kuitenkin tehdä huomattavasti enemmän mitä huvittaa ja sinä vain sitä mitä voit.
Ensin kirjoitat jotain, ja jos joku vastaa, "minä teen enemmän kuin sinä!"
Voi hitto mikä vauva 😄
Niin no, vauvapalsta.
Voin hymyillä jos sinä hymyilet minulle ensin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa muuttaa keski-eurooppaan, jos tuolta tuntuu. Ei meidän tarvitse teeskennellä. Käytä sinä aikasi esittämiseen, me muut tehdään mitä huvittaa 😊
Minä taidan kuitenkin tehdä huomattavasti enemmän mitä huvittaa ja sinä vain sitä mitä voit.
Voi hitto mikä vauva 😄
Niin no, vauvapalsta.
Kovat on defenssit.
Haluan olla epämiellyttävä ja se on elämässä menestymisen salaisuus. :D
Vierailija kirjoitti:
Kaupassa näkyy nuoria iloisia naisia jotka hymyilevät ja silmistä loistaa katse. Sitten on 4kymppisiä naisia joilla sitruuna suussa kokoajan 😐
Nii ne nuoret on siellä porukalla. Neljäkymppiset ei käy kaverien kanssa iloisilla kauppareissuilla ruokamarketissa...
Sairaudet ja muut haasteet kuluttaa. Hymyily ei ole silloin ykkösjuttu.
Kuljetko itse sitten yksinäsi hymyillen jatkuvasti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi hitto mikä vauva 😄
Niin no, vauvapalsta.
Kovat on defenssit.
Haluan olla epämiellyttävä ja se on elämässä menestymisen salaisuus. :D
Epämiellyttävänä oleminen on helpointa maailmassa. Miellyttävänä oleminen on se vaikea osuus, näköjään liian vaikea osuus.
Ap.lle ei siis hymyillä.
Ja sekö on sitten naisten vika?
Et kestä negatiivisia tunteita, ja naisten tulee keventää oloasi hymyilemällä?
Kumma, kun en ole ikinä nähnyt missään koskaan valitettavan, että mies ei hymyile tarpeeksi. Miksi vain naisten pitää olla jatkuvasti suu korvissa yrmyjen läskipäiden edessä??