Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Crime scene -pelit

Vierailija
30.12.2024 |

Tykkään dekkareista ja sain joululahjaksi Crime scene -pelin, jossa pitäisi selvittää rikosta. Siis pelin, jota voi pelata yksinkin. Peli näyttää siistiltä: on hienot kortit ja mielenkiintoinen taustatarina. Mutta itse rikoksen selvittäminen osoittautui tylsäksi puuhaksi. Luulin, että pelissä seurattaisiin johtolankoja ja kuultaisiin epäiltyjä, mutta kyseessä onkin liuta tehtäviä, jotka kyllä vaativat hoksottimia mutta joilla ei ole mitään tekemistä (sala)poliisin työn kanssa. Esimerkiksi pitää havaita, että yhdessä kortissa oleva X-kirjain löytyy myös rikospaikan kuvasta ja että vain yksi neljästä kuvasta on samanlainen yhden kortin kuvan kanssa ja sen numero kertoo numerosarjan, jonka avulla etsitään taustatarinasta oikea rivi ja sieltä oikea sana, jonka avulla isosta kuvasta etsitään taas ruutu ja sen numeron pohjalta kortti, jossa on seuraava "vihje". Siis ihan hölynpölyä minun mielestä.

Onko muilla kokemusta näistä peleistä ja niiden pelaamisesta? Ovatko ne muiden mieleen? Kai niillä on kysyntää, koska niitä on liuta erilaisia. Minä kuitenkin petyin ja oma pelaaminen jäi kesken.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
28.08.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään suomalaiset pelaajat etsivät verkkopeleissä paitsi turvallisuutta myös uusia ja hauskoja kokemuksia. Yksi alusta https://casombie-suomi.fi/ tarjoaa uniikin zombie-teeman yhdistettynä monipuoliseen pelivalikoimaan ja houkutteleviin bonuksiin. Casombie-suomi.fi mahdollistaa turvallisen ja viihdyttävän pelikokemuksen kaikentasoisille pelaajille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan viisi