Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (15522)
Älä luulekaan, että arvostelen ja hyökkäilen sua kohti täällä. Sivumuukalainen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyppäätkö kyytiin, kun pistän pyörän kesäkuntoon. Ajetaan yhdessä auringonlaskuun🤗
Jos pyörän nimi on Maserati!
Ei oo,kun Jopo apupyörin🤣
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyppäätkö kyytiin, kun pistän pyörän kesäkuntoon. Ajetaan yhdessä auringonlaskuun🤗
Jos pyörän nimi on Maserati!
Ei oo,kun Jopo apupyörin🤣
Apupyörät!! No sitten tukeva känni molemmille niin on ojassa ja allikossa hauskempaa. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että haluat, mutta et kuitenkaan todellakaan halua, mutta
Itseni kannalta haluan, hänen kannaltaan en halua. Yksinkertaista.
Minkä vuoksi? Olen kyllästynyt ihmisiin, jotka kuvittelevat tietävänsä tarpeeni paremmin kuin minä itse. Ovat myös olleet väärässä.
Eihän se sun tarpeista ole edes mitään puhunut? Ehkä käsität muidenkin kohdalla yhtä väärin, eiväthän nyt kaikkien ihmisten ajatukset sinun ympärilläsi pyöri. ;) eri
Ymmärsin sanoituksen "hänen kannalta" = "hänelle en halua"/"kannan vastuuni". Tällaista retoriikkaa olen ennenkin kuullut ja nähnyt (tilanne, jossa toinen kokee että suhteen edistäminen olisi haitallista toiselle), joten luulin, että kyse oli siitä.
Ei tarvitse vetää mitään johtopäätöksiä, että ajattelisin, että kaikkien ihmisten ajatukset pyörii ympärilläni. Väärinkäsityksiä sattuu kaikille.
Vierailija kirjoitti:
Tarvisin sua.
Saa tarvita. Mä oisin tarvinnut myös, mutta tarpeet eivät harmi kyllä täyty lähes koskaan.
Mitä olisin voinut tehdä toisin.
Vierailija kirjoitti:
Voisitkohan oikeasti haluta minut/minua vai olenko harhainen ja tulkinnut väärin?
Oikein tulkittu, en osaa peitellä kiinnostustani yhtään. Nyt sun pitää vaan kerätä itseluottamusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Keksisin minäkin monta asiaa, joilla voisin lyödä haavoittuvien kohtiisi, mutta en alennu sellaiseen. Sen verran kunnioitan sinua, vaikka et sitä ansaitsisikaan.
Millainen psykologinen ongelma johtuu kyvyttömyydestä hallita itseään, halusta löytää vikaa ja hyökätä kaipaamaasi henkilöä vastaan?
Narsismi
Juu, narsistit syyttävät toista narsistiksi. Kaikki käännetään päälaelleen. Syyllisestä tehdään uhri ja kohta haetaan korvauksia kuten Peter Nygård aikoinaan Linda Lampeniukselta. T. Ap
Yritä tajuta että tää on julkinen palsta johon ihmiset tulevat purkamaan pahaa mieltään. Täällä on lukuisia samoissa tilanteissa olevia. Älä omi ilkeitä viestejä kuin täysi mielipuoli. Sivusta
Miksi tänne tarvii purkaa pahaa mieltään?? Purkakaa pah miejenne vaikka liikunnalla. Ei kuulu ainakaan tähän ketjuun.
Sivusta
Anonyymi palsta. On sopeuduttava siihen, että täällä on osallisena hyvin erilaisia ihmisiä. Jos ärsyttää perusta itsellesi ja kaltaisillesi yksityinen ketju. Sivusta.
Ei anonyymiys oikeuta siihen että saa räksyttää pahaa mieltään tai ilkeyksiään. Täällä voisi olla myös hyvällä mielellä ihan anonyyminäkin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä olisin voinut tehdä toisin.
Kaiken.
Ja lisäys tuohon, tiedän, että kommentoija on ihan täysi tuntematon. Vastaan silti kuin kaivatulle. Sitä ihmiset tekevät täällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedän, että haluat, mutta et kuitenkaan todellakaan halua, mutta
Itseni kannalta haluan, hänen kannaltaan en halua. Yksinkertaista.
Minkä vuoksi? Olen kyllästynyt ihmisiin, jotka kuvittelevat tietävänsä tarpeeni paremmin kuin minä itse. Ovat myös olleet väärässä.
Eihän se sun tarpeista ole edes mitään puhunut? Ehkä käsität muidenkin kohdalla yhtä väärin, eiväthän nyt kaikkien ihmisten ajatukset sinun ympärilläsi pyöri. ;) eri
Ymmärsin sanoituksen "hänen kannalta" = "hänelle en halua"/"kannan vastuuni". Tällaista retoriikkaa olen ennenkin kuullut ja nähnyt (tilanne, jossa toinen kokee että suhteen edistäminen olisi haitallista toiselle), joten luulin, että kyse oli siitä.
Ei tarvitse vetää mitään johtopäätöksiä, että ajattelisin, että kaikkien ihmisten ajatukset pyörii ympärilläni. Väärinkäsityksiä sattuu kaikille.
On kyllä tuollaisesta tilanteesta kyse, mutta tarkoitin sen aika lievänä ajatusten selittämisenä vaan. Ei siis mitään "uhriudun, uhraan omat toiveeni ja päätän muiden puolesta"-gearejä. Minä tunnen ja ajattelen mitä ajattelen, toinen tuntee ja ajattelee mitä hän ajattelee. Jos ne kohtaa niin hyvä. Jos ne ei kohtaa niin silloinkin hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Tarvisin sua.
Vallan tunteeseen ja ihailun saamiseen
Voisit toimia kuin Pekka Hyysalo Miinansa kanssa.
Lopulta Pekka päätti pyytää universumilta, että hän saisi tavata Miinan.
Hän uskaltautui kysymään Miinalta, voisiko tutustua tämän mattoihin. Miina tarjoutui tulemaan Pekan mökille. Lopulta Pekka ja Miina tapasivat ensimmäistä kertaa sunnuntaina 13.7.
Pekan mukaan he halasivat ja suutelivat heti, kun Miina astui ulos autosta.
- Olimme heti samalla aaltopituudella, Pekka kertoo blogikirjoituksessaan.
Vierailija kirjoitti:
Hän uskaltautui kysymään Miinalta, voisiko tutustua tämän mattoihin. Miina tarjoutui tulemaan Pekan mökille. Lopulta Pekka ja Miina tapasivat ensimmäistä kertaa sunnuntaina 13.7.
Pariskunta on eronnut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pariskunta on eronnut.
Ei se mitään.
Vierailija kirjoitti:
Niinpä, milloin Pekka ja Miina tapaavat?
suukkkonen ja iloa alkavaan viikonloppuun
Jos haluat elää miellyttävässä homogeenisessa kuplassa samoin ajattelevien kanssa. Sivusta vielä.