Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (21629)
Suurin suruni ei taida olla se, etten sinua saa vaan että et ole se ihminen, joksi olet itsesi puhunut. Se tuntuu äärimmäisen pahalta.
Vierailija kirjoitti:
Suurin suruni ei taida olla se, etten sinua saa vaan että et ole se ihminen, joksi olet itsesi puhunut. Se tuntuu äärimmäisen pahalta.
Ihmisten käyttäytyminen on vuorovaikutteista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei edellytä totuuden muuntelua. Oletan, että se, mitä sanotaan, pitää kutinsa. Sinun kanssa sellaista oletusta ei olisi pitänyt tehdä.
Mytomania sopii huonosti rakkauteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se ei edellytä totuuden muuntelua. Oletan, että se, mitä sanotaan, pitää kutinsa. Sinun kanssa sellaista oletusta ei olisi pitänyt tehdä.
Olettaminen on ongelmallista. Emme tunne toisiamme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenta exälleni. Tukehdu aamupalaasi.
Oikein omistusliitteen kanssa. Sivu
Ei minulta tämä eikä hengellinen
musaklippi kursiivilla.
..
Joku äärimmäisen mustiskade hlö
näyttää tahallaan
sàbotoivan mainettani jättämällä
tekaistun feikkikommentin tuplavälillä
sekä vähättelemällä minua muutoin.
Näin juuri aloituksen, jossa jokaisessa kommentissa oli typo. Olitko se sinä?
Olin kympin äikän oppilas. Samoin
matematiikan, kemian, fysiikan, musiikin..
Possessiivisuffiksi on hyvin ahkerassa käytössä teksteissäni. Pirteää perjantaita.
- E -
Meidän kiinnostuksemme
ei suuntaudu
typeriin texteihisi.
Työnnä sormesi
syvälle peppuusi
ja mene saunasi taakse.
xE
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olettaminen on ongelmallista. Emme tunne toisiamme.
Olet oikeassa. En tunne sinua, enkä tiedä, onko sinua tai sinuksi kutsuttavaa persoonaa ylipäänsä olemassakaan vai onko vain rooleja, naamioita ja katoamistemppuja. On ihmisen kuori, jonka voi tunnistaa, mutta sisällisestä ihmisestä ei piirry autenttista kuvaa.
En rakastunut mielikuvaani vaan sinun sepittämääsi kuvaan sinusta.
Katkeruus ei kaunista sinuakaan, etkä sinäkään ole se joksi itsesi esittelet. Joten potut pottuina.
Vierailija kirjoitti:
Katkeruus ei kaunista sinuakaan, etkä sinäkään ole se joksi itsesi esittelet. Joten potut pottuina.
Olen ihan se, joka olen. En ole peitellyt enkä salaillut mitään. Olisin halunnut kertoa jo ihan ensimetreillä erään asian, koska ajattelin, että sinun olisi hyvä tietää se. Siksi otin yhteyttä. Minä hyväuskoinen hölmö ajattelin, että olisit tosissasi ja minä halusin kertoa heti alkuun kipeimmän asian itsestäni. Mitähän se minusta kertoo?
Vierailija kirjoitti:
En rakastunut mielikuvaani vaan sinun sepittämääsi kuvaan sinusta.
Tyyppi esitti kiinnostunutta ja ghostasi panon jälkeen? Voih.
Vierailija kirjoitti:
Koska kukaan ei halua sinua, eron jälkeen pysy vain sinkkuna.
Mutta totta kai olen hyvä kohde, koska kaikki uppoaa rakkautta janoavaan, kun oikein sanoja helistelee. En ymmärrä, mitä helvettiä saat tällaisesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska kukaan ei halua sinua, eron jälkeen pysy vain sinkkuna.
Tässä näkee tapasi kohdella ihmisiä, kun heistä ei ole sinulle hyötyä. Haluat pahaa, et koe syyllisyyttä tai tarvetta korjata mitään.
Vierailija kirjoitti:
Tollot harhaiset 👋
Miksi olet ketjussa?
Vierailija kirjoitti:
Tollot harhaiset 👋
Luuletko, että henkilö, jolle haluat uskoutua, on täällä?
Keksisin minäkin monta asiaa, joilla voisin lyödä haavoittuvien kohtiisi, mutta en alennu sellaiseen. Sen verran kunnioitan sinua, vaikka et sitä ansaitsisikaan.
Vierailija kirjoitti:
Keksisin minäkin monta asiaa, joilla voisin lyödä haavoittuvien kohtiisi, mutta en alennu sellaiseen. Sen verran kunnioitan sinua, vaikka et sitä ansaitsisikaan.
Tollo harhainen 👋
Miksi sinun täytyy erikseen kertoa, että joku viesti ei ole sinulta, kun jokainen näkee muutoinkin, mitkä viestit ovat sinulta. Teet sen helpoksi. Jos olisit kympin oppilas, ymmärtäisit, mikä pointti oli tuossa omistusliitekommentissa.