Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (6348)
Vierailija kirjoitti:
Pitää löytää sellainen, joka tarvitsee yhtä paljon ja on valmis saamaan ja antamaan.
Ei vttu. Onneksi en tarvi muuta kuin rauhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pitää löytää sellainen, joka tarvitsee yhtä paljon ja on valmis saamaan ja antamaan.
Ei vttu. Onneksi en tarvi muuta kuin rauhaa.
Hieno juttu! Sitten vain ovet ja ikkunat kiinni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koskakohan kaipaamani on valmis saamaan ja antamaan. 😍
Minun kaivattuni ei koskaan.
Voi olla, ettei minunkaan, minulle siis. Haaveita on silti.
Ketä kaipailet? Oletko kysynyt asiaa irl?
Ei sellaista voi kysyä, jos on tällaisissa väleissä ja tässä tilanteessa, missä me ollaan. Mutta haluaisin silti kovastikin.
Näin unta, että sain lahjaksi saksanpaimenkoiran pennun 💛 Miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Kaipaus on suuresti epäsuhtainen. Toinen tarvitsee enemmän kuin toinen.
Kaipaus on sopusuhtaista sitten, kun tuntee toisen paremmin. Silloin on valmis saamaan ja antamaan.
Pakko saada yks juttu valmiiksi. Stressiä 😬. Ikinä oppinut tekemään ajoissa yhtään mitään.
Vierailija kirjoitti:
Pakko saada yks juttu valmiiksi. Stressiä 😬. Ikinä oppinut tekemään ajoissa yhtään mitään.
Tuttu tunne, mäkin oon aina viime tipassa hoitamassa asioita.
Vierailija kirjoitti:
Eipähän tarvii tuottaa äidille pettymystä aloittamalla eronneena uutta parisuhdetta.
Mä aloittaisin heti parisuhteen jos kaivattuni saisin. Äidille en kyllä ehkä ensimmäisenä kertois. Eräs ilkimys ehtinyt sinnepäin meitä mustamaalata ja saattaisi yhdistää päässään asiat ja ihan väärin. Vaikutettais molemmat, etenkin minä, sen silmissä ihan kusipäiltä sitten. Saisi huomata itsekseen ja mieluiten tilanteessa jossa mikään mielipiteen ilmaisu ei ole enää mahdollista esim. jo naimisissa, ähäkutti
Vierailija kirjoitti:
Tsemppiä! Palstalla prokrastinointi on huono kaveri tuohon. Itsekin sitä harrastan ihan liikaa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaipaus on sopusuhtaista sitten, kun tuntee toisen paremmin. Silloin on valmis saamaan ja antamaan.
Meinaatko, että täällä oppii tuntemaan kovinkin hyvin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä saa odotella, että asia tulisi valmiiksi. Ei riitä ihmiselämä.
Kirjastoon lähtenyt: oliko tikusta asiaa vai ei?
Toivottavasti näkisin sut jos tuun perjantaina sinne myöhään illalla. Toisaalta tuskin sä välttelisit mun näkemistä jos tää olis molemminpuolista.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai ilman kipuu kirjotettu rakkaustarinaa.
Vaikka sinut hylättäisiin tai torjuttaisiin rakkaudessa, saatat silti säilyttää kauniita muistoja.
Laita nyt vaan se kaveripyyntö. Meinasit jo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti tapaamalla, tämä välivaihetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietysti tapaamalla, tämä välivaihetta.
Mitä odotat, jos tämä on välivaihetta?
Ketä kaipailet? Oletko kysynyt asiaa irl?