Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (21521)
Rakkauspakkaukselle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Olisi ihanaa olla pötköttelemässä kainalossasi. 🥰
Musta on alkanut tulla pikkuhiljaa feminiinisemmän näköinen takas. 😄Hormonitoiminta toimii kun oon ollut jo 10 kuukautta polttamatta. 🥳
-M.K.K
Mä meen ettimään ton kohdan mis toi valokuva on otettu ja kattomaan tunnenko sun energian siinä.😌 vitsi vitsi ehkä
Tämä on paikka unelmoinnin. Eihän se aina riitä, mutta silloin kun riittää. Liityt unelmiini. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järjestät aina ylläreitä ja vuorotellen tärisen ja tipahdan tuolilta.. aivan puun takaa
Millaisia ylläreitä on tipahdellut? 😂 voisitko vuorostas yllättää? Tekisit mut superonnelliseksi! Tää etäällä olo sais jo loppua.
Jotain uutta vaan aina mikä tulee yhtäkkiä vastaan, menee vähäksi aikaa aina pasmat sekasin että miten päin tää maailma oikein makaa
Mitenhän siinä kävis jos nähtäis livenä tämän pitkän etäisyyden jälkeen? Testataanko pian? 😘
Sopii
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin on kaikki ketjun opet ja hoitsut kadonneet?
Hepppp👋🏻👋🏻👋🏻👋🏻 (Ei ope).
Ei mun händy. x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järjestät aina ylläreitä ja vuorotellen tärisen ja tipahdan tuolilta.. aivan puun takaa
Millaisia ylläreitä on tipahdellut? 😂 voisitko vuorostas yllättää? Tekisit mut superonnelliseksi! Tää etäällä olo sais jo loppua.
Jotain uutta vaan aina mikä tulee yhtäkkiä vastaan, menee vähäksi aikaa aina pasmat sekasin että miten päin tää maailma oikein makaa
Mitenhän siinä kävis jos nähtäis livenä tämän pitkän etäisyyden jälkeen? Testataanko pian? 😘
En tirdä miten kävisi. En kuitenkaan tule saamaan ehdotusta niin turhaa spekulointia.
-m>n
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii
Olisin siihen ollut valmis jo kauan sitten. Tiedäthän että sä oot tässä se joka viivyttelee. Laitatko viestiä? Jatketaan siitä mihin jäimme..
Olisin siihen ollut valmis jo kauan sitten. Tiedäthän että sä oot tässä se joka viivyttelee. Laitatko viestiä? Jatketaan siitä mihin jäimme..
^ei täsmää
Vierailija kirjoitti:
Muistan kuin eilisen päivän sen kun nähtiin ekaa kertaa. Jäit heti mieleen.
Millä tavalla?
Olet sydämessäni lannistumaton, ikuisesti viehättävä Joan Hannington.
V
Oon neuvoton tän roihun keskellä. 🔥
Vierailija kirjoitti:
Naisen elämä on täynnä yllätyksiä.
Yllätykset on just hyviä.
Mihin sinäkin niitä yhteystietoja tarttet? Trollien, bottien ja muitten tekopaikkojen kans tähänkin asti pyörineet. Jatka sillä. Ilmeisesti kannattavaa ollut.
Vierailija kirjoitti:
Oon neuvoton tän roihun keskellä. 🔥
Sulla on monta ajoneuvoa.
Nykyinenkin joutuu vastata Eevan töpeksinnästä.