Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (21631)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielentilani pahenee koko ajan, ja itsemurha-ajatukseni voimistuvat, mutta en voi näyttää sitä. Pelkään todellakin avioeroa ja yksin asumista, mutta vielä enemmän pelkään sitä, etten pysty hallitsemaan itsemurha-aikeitani ja minut lähetetään hoitoon interventiokeskukseen ennen avioeroa.
Voitko tulla katsomaan minua?
Mitä mieltä olet?
Hyväsydämiset ihmiset käyvät vakavasti itsemurha-alttiita omaavan henkilön luona, kun he saavat hätäsignaalin.
Onkin totta ja vielä paljon pahempaa.
Vierailija kirjoitti:
Onkin totta ja vielä paljon pahempaa.
Ymmärrän tunteen. Se on silti hetkellistä. Kun ne rauhoittuu ne osaa taas hävetä toimiaan ja ikävät piirteet piilotetaan pinnan alle. Se on ihmisyys, ei sen kummempaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielentilani pahenee koko ajan, ja itsemurha-ajatukseni voimistuvat, mutta en voi näyttää sitä. Pelkään todellakin avioeroa ja yksin asumista, mutta vielä enemmän pelkään sitä, etten pysty hallitsemaan itsemurha-aikeitani ja minut lähetetään hoitoon interventiokeskukseen ennen avioeroa.
Ero ei ole elämän loppu, vaikka susta siltä nyt tuntuisi. Voimia sulle💛
Opettele elämään yksin avioeron jälkeen. Yhdenkään naisen ei ole pakko käydä luonasi.
Minulta ei todellakaan
mtn im-viestejä.
Joku varmasti vain pilailee.
En ole avioeron keskellä,
olenhan naimaton hlö.
Rakastan yksinelämistä.
Olkaa te vain huolissanne
paikallisen häirikön (tahdonvast.)
hoitoon saattamisesta. Hän
kirjoittaa maanisèssa ràivossa,
kuten jakamastani
esimerkkiketjusta hyvin näette.
Hän ei selvästikään voi hyvin. - E -
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ero ei ole elämän loppu, vaikka susta siltä nyt tuntuisi. Voimia sulle💛
Opettele elämään yksin avioeron jälkeen. Yhdenkään naisen ei ole pakko käydä luonasi.
:D palsta hirmu päätteli heti että kyseessä mies? Missä on pride aate?? Huh huh! Törkeää!
Eri
Vierailija kirjoitti:
Luotan siihen mitä tapahtuu palstan ulkopuolella ja itse prosessiin. Asiat menevät niin kuin kuuluu, omalla vauhdillansa.
Exactly 🌤
Vierailija kirjoitti:
Minulta ei todellakaan
mtn im-viestejä.
olenhan naimaton hlö.
Rakastan yksinelämistä.
kuten jakamastani
Selvästi on hän demonien riivaama. Aineilla ja liuottimilla on pantu pää sekaisin. Iskenyt pitkäputkinen delirium. Itse viinapiru iskenyt kera psykedeelien.
Voisi nuolla kevätorgasmin jos toisenkin!
Vierailija kirjoitti:
Antaisin pupulle tukiopetusta.
Trôlli? x
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuvaile hankala luonne? Onko kaivattusi hankala vai oletko itse?
Hänellä on omat erikoisuutensa, mutta en mä häntä hankalana pidä. Omaa elämäänsä vaikeuttaa tosin monin tavoin.
Itse olen seurassa helppo ja mutkaton, mutta olen melko haluton olemaan tekemisissä oikein kenenkään kanssa pakollisia enempää. Epäsosiaalinen otus siis.
Hän ei ole kovin helppo houkutella, vaikka joskus yritänkin saada hänet tekemään asioita mun edun vuoksi.
Voin olla tosi pureva tai supermakea, riippuen siitä, voiko toinen täyttää mun tarpeet.
Kyllä. Naisia pitää kasvattaa niin, että palkitaan ja rangaistaan selkeästi, ja hallitaan heidän ajatuksiaan ja mielipiteitään henkisellä tasolla.
Huonoja naisia pitää kasvattaa, hyvät naiset tulee hyväksyä vertaisina.
Jos mies kykenee ottamaan fiksut naiset vertaisenansa, vasta tällöin puhumme oikeasta miehestä.
Miehiä vasta pitääkin kasvattaa. Roti on oltava, muuten miehellä lähtee laukalle.
Vierailija kirjoitti:
Pitäskö mun tukka virpoon ovellesi 🥰
Pitäisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulta ei todellakaan
mtn im-viestejä.
olenhan naimaton hlö.
Rakastan yksinelämistä.
kuten jakamastani
Selvästi on hän demonien riivaama. Aineilla ja liuottimilla on pantu pää sekaisin. Iskenyt pitkäputkinen delirium. Itse viinapiru iskenyt kera psykedeelien.
En voi varmaksi hlöä
sivulta diagnosoida..
mutta aivan kertakaikkisen
hirvittävää tekstiä
suoltaa tuntemattomalle.
E
Vierailija kirjoitti:
Suuntaan energiani ja aikani mieluusti ihmiseen, jonka seurassa mun on turvallinen ja hyvä olla, psyykkisesti ja fyysisesti.
Erittäin järkevää ja suositeltavaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luotan siihen mitä tapahtuu palstan ulkopuolella ja itse prosessiin. Asiat menevät niin kuin kuuluu, omalla vauhdillansa.
Exactly 🌤
Näinhän se menee.
Konalakin kaiketi
yhtyisi. 🥳
Kristuksessa
leväten. E
Vierailija kirjoitti:
Joko sua jännittää?
Mikä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä olet?
Hyväsydämiset ihmiset käyvät vakavasti itsemurha-alttiita omaavan henkilön luona, kun he saavat hätäsignaalin.
Voisin vierailla, jos apua tarvitseva olisi ystäväni. Jäänyt jonkinlainen syyllisyys kalvamaan erään itsemurhan tehneen miehen vuoksi, vaikken silloin voinut mitenkään tietää hänen aikeistaan (oli itse laittanut välit poikki). Parempi olisi ollut laittaa kaunat sivuun akuutin hädän vuoksi.
Kaikki mitä idän asukkaista puhutaan...