Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle tositarkoituksella
Kommentit (20780)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastuskaverille kauniita unia😘
Salaiset harrastukset.
Hih v*ttu hihhii. Ymmärätkö mitn ty h m ä sä olet? Älä lauo tämmösii ihmisten aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu, olet ollut henkilökohtainen muutosagenttini siitä saakka kun tavattiin 💖 Vaikket sitä tiedäkään..
Oliko tämä opelle?
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, mutta nythän me voitais, ei se haittaa enää jos joku suuttuu...
Kerro tuo mulle irl. En voi tietää mikä tilanne enkä siksi enää uskalla. Onko se muuttunut alkuvuodesta? Sun pitää auttaa nyt!! Laita viestiä
Säälittävää edelleen.
Säälittävä kommentoija voi lopettaa kommentoinnin asioihin jotka eivät hälle kuulu.
Vierailija kirjoitti:
Soita 😘
Yhteystietoja ei ole.
Naiset on olevinaan et ei mitään alaääjuttuja ku ovat nii lapsellisia mut sitten heti ku joku 900 vuotta vanh keetu kolossa läppä nii johan on hihihihihihihihi.
Freud takas ja äkkiä. Hihihiihihihi!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattu, olet ollut henkilökohtainen muutosagenttini siitä saakka kun tavattiin 💖 Vaikket sitä tiedäkään..
Oliko tämä opelle?
Ei.
Vaan kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Oikeastaan oon aavistanut sen olevan niin. 💖 Ja samoin sinä minulle
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakasteluttas.
Mennäänkö peiton alle?
Siä tulee kuuma
Riippuu tehtävänannosta.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä tiedän.
Vierailija kirjoitti:
Yhdet terveiset tähän väliin.Sain tänään yhden ison projektin valmiiksi ja olen sen jäljiltä hiton väsynyt.
Hienoa, toivottavasti saat levätä.
Mun projekti on elämänmittainen, minä itse nimittäin.
Toivon, että joku päivä saan mahdollisuuden.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Harrastuskaverille kauniita unia😘
Salaiset harrastukset.
Hih v*ttu hihhii. Ymmärätkö mitn ty h m ä sä olet? Älä lauo tämmösii ihmisten aikaan.
Laita sinä se haarniska hengariin ja tyhmä tyynyyn. Jis ei muuten uni tule, niin peukku suuhun. Siten ne mammanpojat nukahtaa.
Sulla oli ihanat vaatteet 😍
Vierailija kirjoitti:
Millaisiin muutoksiin olen vaikuttanut?
Harhaset tollot horisee toisillee 👋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaisiin muutoksiin olen vaikuttanut?
Kerron irl, jos joskus tulee tilaisuus 😍
Vierailija kirjoitti:
Mä en soita itse ensimmäisenä. Miehen pitäå soittaa. Mulla on tosi hyvä olo jotenkin juuri tänään ja olen yksin!
Älä sinä trollailija sekaannu tähän. Soittaisin kyllä hänelle vaikka olen nainen
Vierailija kirjoitti:
Naiset on olevinaan et ei mitään alaääjuttuja ku ovat nii lapsellisia mut sitten heti ku joku 900 vuotta vanh keetu kolossa läppä nii johan on hihihihihihihihi.
Freud takas ja äkkiä. Hihihiihihihi!
Freud oli ääliö.
Kalat kaipaa oinasta