Mä en koskaan alentuisi tuollaiseen!
Sain seurata mielenkiintoista keskustelua. Seurueessa oli nainen joka aloitti seksityön rahoittaakseen opintojaan ja jatkoi koska koulutusta vastaava työtä ei löytynyt.
Toinen nainen jota ei opiskelut eikä työnteko ole kiinnostanut sätti seksityöläistä toteamalla Mä en koskaan alentuisi tuollaiseen!
Tiedossa on, että toisen naisen pääasiallinen työ on miettiä mitä sosiaalitukia on mahdollisuus saada. Hänellä on miesystävä jota hän omien sanojensa mukaan ei rakasta, mutta sietää koska mies on hyvin toimeentuleva yrittäjä ja mahdollistaa hänen yltäkylläisen elämäntavan.
Keskustelun ilmapiiri alkoi lämmetä kunnes seksityöläinen vetäisi narusta joka sai aikaan keskustelun aiheen kääntymään muihin asioihin. Nautin pääasiassa työstäni. Joskus niin paljon, että pitää siirtää ajatukset muualle ettei muodostu oksitosiinia liikaa. Olen ylpeä, että toiminimiyrittäjänä maksan verot ja osallistun hyvinvointiyhteiskunnan ylläpitoon. Eikä minun tarvitse elää feikkisuhteessa.
Kommentit (4)
Se on geeneissä. Naaras haluaa aina parhaan hyödyn koiraalta. Se on ihan OK, luonnonlaki.
Karvavisa on aina kuranttia valuuttaa. Ollut jo tuhansia vuosia.
Jep, nykyään sen kuin vain paranee. Vielä 10 vuoden jälkeenkin saa lisäkorvauksen kun vie jutun oikeuteen kukkahattutätien käsiteltäväksi. Todistajia ei tarvita.
On sulla hieno ja ihailtava ammatti. Nyt kaikki nuoret tytöt ottamaan mallia tämän ylvään ammattiryhmän edustajasta! Kyllähän naisen pitää olla se mitä edustaakin, sillä kaikki naiset ovat ......