Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En tiedä miten selviän sitten, kun kaikkialla on etäluettavat vesimittarit

Vierailija
30.12.2024 |

Ja kulutukseen perustuva vesilasku. Inhottaa jo ajatuskin kylmistä pikasuihkuista, joita niitäkin saa ottaa vaan korkeintaan kerran viikossa. 

Kommentit (96)

Vierailija
21/96 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Koska tykkään peseytyä enkä vaan puolihuolimattomasti huiskaista vähän vettä kainaloon ja jättää hiuksia viikoksi pesemättä.

Ap

Minä peseydyn huolellisesti ja suihkussa käyntiin menee noin puolituntia. Hana tosin on auki vain silloin kun katselen hiukset ja ihon sekä silloin kun huuhtelen.

Vierailija
22/96 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn kerran päivässä suihkussa alle 10 min ja puolen vuoden tasauslasku oli 600€!

Me käymme 2 kertaa viikossa muutaman minuutin ja olemme keskituloisia. On oma valinta käydä päivittäin suihkussa.

Te ette teekkään oikeita töitä vaan jotain toimistopaskaa varmaan.

Tietokonetöitä kyllä vain. Oikeaa työtä kyllä vain. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/96 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän sinua. Itsekin istun suihkussa ja nautin pitkistä suihkuista, meditoin siellä. Meillä 70 luvulla rakennettu talo ja ei vesimittaria lainkaan ja vesilasku 15€ kuussa. 

Vierailija
24/96 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene uimahalliin tunnin suihkuun.

Olen yrittänyt mutta en pysty kun sitä nappia pitää painaa aina 30 sekunnin välein eikä sieltä tule edes niin ihanan lämmintä kuin kotona. Uimavalvoja tulee sanomaan myös jos istuu siellä ja renkuttaa sitä nappia. Surullista mutta totta.

Kyllä siellä on ihan tavallisiakin suihkuja ilman että pitää nappia painella. Uimavalvoja ei tule pesuhuoneisiin mutta joku muu henkilökunnasta saattaa tulla.

Vierailija
25/96 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen yrittänyt mutta en pysty kun sitä nappia pitää painaa aina 30 sekunnin välein eikä sieltä tule edes niin ihanan lämmintä kuin kotona. Uimavalvoja tulee sanomaan myös jos istuu siellä ja renkuttaa sitä nappia. Surullista mutta totta.

Tämäkin on totta. Veden lämpötilaa ei voi säätää ja sitä haaleaa vettä saa muutaman sekunnin kerrallaan. 

Ap

Vierailija
26/96 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Koska tykkään peseytyä enkä vaan puolihuolimattomasti huiskaista vähän vettä kainaloon ja jättää hiuksia viikoksi pesemättä.

Ap

Minä peseydyn huolellisesti ja suihkussa käyntiin menee noin puolituntia. Hana tosin on auki vain silloin kun katselen hiukset ja ihon sekä silloin kun huuhtelen.

Mitä teet sen 28 minuuttia? Seisot siellä ilman hanaa?

Vierailija
27/96 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyn kerran päivässä suihkussa alle 10 min ja puolen vuoden tasauslasku oli 600€!

Me käymme 2 kertaa viikossa muutaman minuutin ja olemme keskituloisia. On oma valinta käydä päivittäin suihkussa.

Niin, minä teen likaista tehdastyötä ja työpäivän jälkeen hiuksissa ja iholla on parin sentin pöly ja likakerros että pakko käydä päivittäin suihkussa.

Vierailija
28/96 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Ap

kastelen*

Vierailija
29/96 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et pysty kun pitää painaa nappia? Voi jeessus tätä patalaiskaa ihmistyyppiä. Tälläkö Suomi nousuun? Valtionko sinulle pitäisi kustantaa tunnin lämmin keskeytyksetön suihku päivittäin?

Vierailija
30/96 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Ap

Anteeks mitä? :D

Vierailija
31/96 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja haisette. Sekin on oma valinta.

Haisiko kaikki koko ajan siis joskus 60- ja 70-uvullakin? Ei silloin käyty suihkussa päivittäin

Vierailija
32/96 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siellä on ihan tavallisiakin suihkuja ilman että pitää nappia painella. Uimavalvoja ei tule pesuhuoneisiin mutta joku muu henkilökunnasta saattaa tulla.

Ei meidän uimahallissa ainakaan ole.

Vierailija
33/96 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis käyn 2 vkossa suihkussa ja yhden saunassa+suihkussa, enkä todellakaan haise. Käytän neutraaleja tuoksuja.

Vierailija
34/96 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisilla on varaa kultaisiin suihkuihin ja toisilla ei edes tavalliseen suihkuun! Perussuomalaisetkin petti kansan ja rajat on auki tulijoille ja kaikki hinnat nousee!

Vierailija
35/96 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suihkua ei oteta, idiootti.

Vierailija
36/96 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, minä teen likaista tehdastyötä ja työpäivän jälkeen hiuksissa ja iholla on parin sentin pöly ja likakerros että pakko käydä päivittäin suihkussa.

Käy työpaikalla. Tai hei, ainahan voit vaihtaa oikeista töistä näihin ei-oikeisiin töihin. Teepä niin, on varmasti helppoa kuin simsalabim. ;)

Vierailija
37/96 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on oma kaivo niin ei ole eikä tule mitään mittareita. 

Vierailija
38/96 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä asun omakotitalossa jossa vesimaksu osuuskunnalle on n.35€/henkilö/vuosi. Jätevesi on toki kunnallinen ja se on kalliimpaa, mutta edullista silti. Käyn suihkussa joka toinen päivä, mulla pitkät hiukset enkä ota mitään kylmiä pikasuihkuja. Samoin tekisin vaikka asuisin jossakin taloyhtiössä. 

Vierailija
39/96 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi?

Ap

Peseydyn. Ensin pesen hiukseni. Hieron shampoolla päänahan puhtaaksi sormenpäilläni ja puristelen hiusten pituudet vaahdolla.

Huuhtelen hiukset.

Sen jälkeen levitän hoitoaineen hiuksiin.

Sillä aikaa kun hoitoaine vaikuttaa hiuksissa pesen vartaloni huolellisesti saippualla ja harjalla ilman kiirettä.

Viimeisenä pesen kasvot.

Tämän jälkeen huuhtelen sekä hiukset että kehon.

Vierailija
40/96 |
30.12.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et pysty kun pitää painaa nappia? Voi jeessus tätä patalaiskaa ihmistyyppiä. Tälläkö Suomi nousuun? Valtionko sinulle pitäisi kustantaa tunnin lämmin keskeytyksetön suihku päivittäin?

Kyllä se nyt olisi mukavaa ja helposti toteutettavissa.