Virgin River -sarja Netflixissä. Tykkäättekö sarjasta? On yksi katsotuimmista.
Olen nyt itse tässä seurannut sarjaa, olen ensimmäisessä kaudessa menossa. Aloitin tässä joulun pyhinä sarjaan katsomisen.
Ihan tämmöinen mukavan rauhallinen sarja, jossa reilu kolmekymppinen naispäähenkilö muuttaa tämmöiseen uneliaaseen pikkukylään. Hienot on puitteet, hienot talot jne. Siellä sitten yksi mies häntä jallittaa, tai siis yrittää.
Kommentit (13)
En. Ärsyttävää lässynläätä. Katsoin ekan kauden.
Tää on tämmöistä niin tavallista arkielämää syrjäisessä kylässä. Kiva pitää tätä ohjelmaa taustalla päällä ja vilkuilla samalla, kun tekee muuta.
Eikös se ole alkanut jo ainakin kolme, neljä vuotta sitten? Muistelen, että olisin aloittanut joskus ja katsonut 20 minuuttia, mutta oli niin kliseinen ja siloiteltu, että jätin kesken. Taisi olla Netlixin omaa tuotantoa?
Vierailija kirjoitti:
Eikös se ole alkanut jo ainakin kolme, neljä vuotta sitten? Muistelen, että olisin aloittanut joskus ja katsonut 20 minuuttia, mutta oli niin kliseinen ja siloiteltu, että jätin kesken. Taisi olla Netlixin omaa tuotantoa?
Sama juttu. Varttitunti riitti. Oli ihan selvää, että tehtiin päiväunen aineksia tietylle kohderyhmälle.
Ihana sarja, tykkään! Jännitystäkin riittää ja tunteita. Sellainen hyvän mielen katseluohjelma.
Koukuttava mutta samalla tosi ärsyttävä. Upeat maisemat, katson jo ihan senkin vuoksi. Tuotesijoittelut myös ärsyttää ja niitä mainostetaan liikaa, tyyliin: "Ojentaisitko minulle minun iPhoneni", "onhan minun iPhoneni nyt varmasti latautunut".
Katsoin ekan kauden ja lukenut sen jälkeen juonenkulun pääkohdat netistä.
Alla spoileri!!!!
Meni kiinnostus kun pääparia ei haasteta uskottavasti missään vaiheessa. Tykkään enemmän sellaisesta kolmiodraamamaisesta missä naisella kaksi ihanaa puolisovaihtoehtoa, jotka kamppailee siitä, eikä se osaa oikein tehdä lopullista valintaa. Tässä sarjassa kaikki on pääosan naisen kohdalla ekasta jaksosta asti selvää, ja niin pysyy. Tylsää. Kuin omaa elämää katsoisi :D
Vähän on imelää menoa ja leikkaus nykyajan muihin sarjoihin verrattuna aika laiskaa. Samanlainen kuin Chesapeake Shore-sarja.
Taitaa olla jo neljäs tuotantokausi menossa.
Aika lässynläätä, paljon tunteissa vellomista. Mut ihan ok sivustakatottavaa. Paljon parempi kuin hirveä sweet Magnolias, jossa joka asiaan löytyi raamatunlause.
Eniten hämää, että Jackin ylähuuli ei liiku ollenkaan hänen puhuessa.
Tykkäsin parista eka kaudesta. Helposti katsottavaa kepeää viihdettä.
Parin eka kauden jälkeen alkoi olla väkisin kirjoitettua draamaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama juttu. Varttitunti riitti. Oli ihan selvää, että tehtiin päiväunen aineksia tietylle kohderyhmälle.
Tälläistä hömpänpömppää mitä tämä palstakin :)
Mitä tykkäätte sarjasta? Kai täällä nyt sarjaa seuraavia on paikalla?